Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Кризи та інформаційні атаки. Репутаційна міцність
дати стартів програм
1/2/2024
Формат
2 дні [онлайн]
10:00 - 18:00
вартість
16 000 грн
PR
Кризи та інформаційні атаки. Репутаційна міцність
Як попереджувати кризи, визначати репутаційні ризики та грамотно й оперативно діяти для зменшення витрат і наслідків для компанії.
Аудиторія програми - спеціалісти у сфері PR і маркетингу, керівники і менеджери комунікаційних департаментів компаній, які прагнуть
ефективно управляти репутацією бізнесу і захищати її
попереджувати можливі фінансові втрати, спричинені репутаційними кризами та інформаційними атаками у публічному полі
розуміти, хто, як, в яких випадках і форматах має реагувати на публічний негатив щодо компанії
Програма дає відповіді на питання:
Як зрозуміти, що проти компанії ведеться інформаційна атака?
Практичні кроки у протистоянні кризі або інформаційній атаці
Як мінімізувати репутаційні втрати компанії?
Заходи для попередження кризових ситуацій
Приклади ефективних комунікацій в кризових умовах
Структура програми
День 1
Кризові ситуації
1 лютого, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Види криз та специфіка реагування компанії у кожному випадку.

Що робити, коли компанія власними діями спричинила репутаційну кризу.

Система підготовки та управління інформацією під час кризи (матриці ключових повідомлень та ін.).

Аналіз прикладів успішних та неефективних стратегій та інструментів кризового реагування компаній та організацій.

Базовий алгоритм організації та діяльності «антикризового штабу»: процедурні особливості кризових комунікацій.

Хто має входити до «антикризового штабу».

Роль керівника / власника компанії в «антикризовому штабі».

Першочергові дії компанії у перші 2 та 24 години кризи.

Специфіка розробки та донесення ключових повідомлень до аудиторій компанії під час кризи.

 

 

День 2
Профілактика та протидія інформаційній атаці
2 лютого, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Що таке інформаційна атака (smear campaign) і її ознаки. 

Сценарії розвитку інформаційних атак. 

Як діяти в ситуації, коли негатив про компанію носить «замовний» характер. 

Офіційне спростування. 

Взаємодія з негативно налаштованими медіа. 

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Діана Кладова детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
16 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...