Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Кризи та інформаційні атаки. Репутаційна міцність
дати стартів програм
21/11/2024
Формат
2 дні [онлайн]
10:00 - 18:00
вартість
18 000 грн
PR
Кризи та інформаційні атаки. Репутаційна міцність
Як попереджувати кризи, визначати репутаційні ризики та грамотно й оперативно діяти для зменшення витрат і наслідків для компанії.
Авдиторія програми - спеціалісти у сфері PR і маркетингу, керівники і менеджери комунікаційних департаментів компаній, які прагнуть
ефективно управляти репутацією бізнесу і захищати її
попереджувати можливі фінансові втрати, спричинені репутаційними кризами та інформаційними атаками у публічному полі
розуміти, хто, як, в яких випадках і форматах має реагувати на публічний негатив щодо компанії
Під час програми будемо працювати з такими питаннями:
Як зрозуміти, що проти компанії ведеться інформаційна атака?
Практичні кроки у протистоянні кризі або інформаційній атаці
Як мінімізувати репутаційні втрати компанії?
Заходи для попередження кризових ситуацій
Приклади ефективних комунікацій в кризових умовах
Структура програми
День 1
Кризові ситуації
21 листопада, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Види криз та специфіка реагування компанії у кожному випадку.

Що робити, коли компанія власними діями спричинила репутаційну кризу.

Система підготовки та управління інформацією під час кризи (матриці ключових повідомлень та ін.).

Аналіз прикладів успішних та неефективних стратегій та інструментів кризового реагування компаній та організацій.

Базовий алгоритм організації та діяльності «антикризового штабу»: процедурні особливості кризових комунікацій.

Хто має входити до «антикризового штабу».

Роль керівника / власника компанії в «антикризовому штабі».

Першочергові дії компанії у перші 2 та 24 години кризи.

Специфіка розробки та донесення ключових повідомлень до аудиторій компанії під час кризи.

 

 

День 2
Профілактика та протидія інформаційній атаці
22 листопада, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Що таке інформаційна атака (smear campaign) і її ознаки. 

Сценарії розвитку інформаційних атак. 

Як діяти в ситуації, коли негатив про компанію носить «замовний» характер. 

Офіційне спростування. 

Взаємодія з негативно налаштованими медіа. 

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Оксана Мороз детальніше
Олеся Островська-Люта детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
18 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...