Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
PR: Захист від інформаційних атак
дати стартів програм
10/7/2020
формат
4 дні (3 години на день)
10:00 - 13:30
вартість
у virtual live форматі 9000 грн
PR
PR: Захист від інформаційних атак
Захист репутації бізнесу від негативних інформаційних атак та криз, які вони провокують
Аудиторія програми - спеціалісти у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній, які прагнуть:
Ефективно управляти репутацією бізнесу і захищати її
Попереджати можливі фінансові втрати, спричинені негативними інформаційними атаками у публічному полі
Розуміти, хто, як, в яких випадках і форматах має реагувати на публічний негатив щодо компанії
Програма дає відповіді на такі питання :
Як зрозуміти, що проти Вашої компанії ведеться інформаційна атака?
Як мінімізувати імовірність бізнесу постраждати від інформаційної атаки?
Які практичні кроки варто зробити, щоб протистояти інформаційній атаці на Ваш бізнес?
Як мінімізувати втрати бізнесу внаслідок інформаційної атаки?
Як здійснювати зовнішні та внутрішні комунікації під час інформаційної атаки?
Які є заходи для попередження і зниження негативного ефекту від можливих інформаційних атак на бізнес?
Практику яких вітчизняних та іноземних компаній можна взяти за приклад ефективних комунікацій в умовах інформаційної атаки?
Структура програми
Модуль 1
Що таке репутація бізнесу і що таке інформаційна війна. Принципи, інструменти, стратегії, тактики
10-11 липня, 10:00 - 13:30

  • Як репутація впливає на бізнес-результат. З чого репутація бізнесу складається і якими показниками вимірюється.
  • Хто всередині і назовні компанії формує і руйнує її репутацію. Яка функція повинна відповідати за репутаційний менеджмент, як вона підпорядкована вищому керівництву і як співіснує з департаментом маркетингу.
  • Яка PR-стратегія буде ефективною і як керівнику перевірити, що вона відповідає потребам бізнесу

 

  • Дані досліджень для розуміння медіа поля та суспільних настроїв в Україні та в Європі.
  • Як забезпечити ефективне донесення інформації до ЗМІ та соціальних мереж.
  • Як часто компанії потрібно фігурувати у ЗМІ та соціальних мережах і в якому форматі.
  • Хто має бути спікером від компанії і скільки спікерів потрібно.
  • Як готуватися до спілкування зі ЗМІ (коментар, інтерв’ю, прес-конференція та ін.) та у соціальних мережах.
  • Що ефективніше – власна PR-функція чи аутсорсинг
  • Особливості захисту від інформаційних атак у соціальних мережах.
  • Практикум та вирішення кейсів.

 

 

Модуль 2
Профілактика та відбиття інформаційної атаки
17-18 липня, 10:00 - 13:30

 

  • Ситуації, в яких репутації бізнесу дійсно щось загрожує.
  • Як змінилися підходи до кризового реагування протягом останніх років.
  • Які управлінські рішення потрібні під час кризи.
  • Коли варто, а коли не варто публічно реагувати на негативні заяви про компанію
  • Яку роль беруть на себе топ-менеджери та перша особа у захисті репутації бізнесу.
  • Чим відрізняється звичайна і кризова робота зі ЗМІ та у соціальних мережах.
  • Як можна попередити кризу та зменшити її вплив на бізнес?
  • Як вистояти або мінімізувати репутаційні та інші втрати під час інформаційної атаки.
  • Практикум та робота з кейсами.

Як відбувається навчання:

Навчання відбувається у virtual live форматі. «Virtual» – бо навчаємося у віртуальному середовищі, «live» – бо працюємо наживо, з відео та аудіо присутністю кожного учасника.

 

Кожен навчальний день триває по 3 години, так навчання відбувається ефективно, без втрати фокусу уваги і ефективності сприйняття інформації.

 

Навчання відбувається ітераційно, з проміжком у тиждень. За цей час є можливість виконати завдання, спробувати накласти інформацію на свій бізнес – повернутися і обговорити запитання які виникли.

 

Учасники беруть участь в дискусіях, працюють в групах і ставлять питання викладачам. Групові роботи, вирішення кейсів, обговорення питань аудиторії  методологічно адаптовані до роботи в віртуальному середовищі.

 

Працюємо на платформі Zoom. Напередодні навчання ми з групою збираємося разом, знайомимось і проводимо коротку “екскурсію” по функціоналу програми, щоб усі почувалися впевнено під час навчання.

 

Що потрібно для навчання: ноутбук чи комп’ютер з камерою та інтернетом, окрема кімната на час навчання та навушники.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Оксана Мороз детальніше
Олена Плахова детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
у virtual live форматі 9000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live