Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Літня школа тотального маркетингу
дати стартів програм
16/8/2022
формат
5 Днів
10:00 - 18:00
вартість
30 000 (15% від прибутку перераховуються на потреби ЗСУ) грн
Літня школа тотального маркетингу
Особлива уважність до контексту і до того, що компанія вміє робити найкраще — основа для зміни стратегії сьогодні. Літній інтенсив з переосмислення маркетингової стратегії.
Аудиторія програми - CEO, маркетинг-директори та маркетологи, які
Розуміють, що зараз саме вони – головні дослідники, маркетологи та комунікаційники компанії
Сформували цілісне бачення клієнта, продукта та пропозиції цінності, але відчувають потребу переглянути його та зробити адекватним ситуації та контексту
Вагаються щодо запуску нових продуктів та хочуть зрозуміти, на що спиратись та про що обов’язково слід подумати
Відчувають, що занурення в інтелектуальне середовище на 5 днів запустить процес осмислення і народження нових ідей
Живуть в умовах скорочення витрат на маркетинг та хочуть зрозуміти, на чому сфокусуватись
Хочуть зрозуміти, як війна впливає на зміну правил в маркетингу: що змінюється, а що залишається незмінним
Шукають в собі і в контексті силу і можливості створювати справжню цінність для свого клієнта
Програма допомагає знайти рішення у таких напрямках:
Зміна та адаптація маркетингової стратегії з урахуванням існуючих ризиків та обмежень
Стратегії виходу на нових клієнтів, нові продукти, нові ринки
Ключові методології, які дозволяють лишатись уважним до нових потреб клієнта та змін у купівельній поведінці
Комунікації під час війни. Про що говорити, про що не мовчати?
Дослідження своїх особистих сильних сторін як управлінця. Ми переконані: уважність до контексту та своїх талантів - народжує нові стратегії
Структура програми
День 1
16 серпня
Дизайн маркетингової стратегії: цілісна картина

  • Новий контекст – нова пропозиція цінності; Чому маркетинг має бути на передовій.
  • Дизайн маркетингової стратегії. 
  • Робота в групах з “живим кейсом”. 

День 2
17 серпня
Переосмислення пропозиції цінності в новому контексті. Ключові методології для досліджень нових потреб клієнта, на які можна спиратись.

  • Пошук можливостей в умовах тектонічних змін. JtBD.
  • Перевірка на автентичність. Усвідомлення, хто ми є і як це впливає на маркетингові рішення.
  • Як насправді зрозуміти споживача. 4 сили, які впливають на рішення про зміну продукта.
  • Маркетингова антикрихкість: внутрішні vs експортні стратегії.
  • Робота в групах з “живим кейсом”. 

День 3
18 серпня
Як створити сильний бренд. Маркетингові закони. Переосмислення ідеологіі бренду.

  • Маркетингові закони. Незмінні.
  • Як ростуть бренди.
  • Re-що? Переосмислення ідеології бренду. Re-branding, re-positioning, re-sizing, re-budling, re-styling – яке RE обрати зараз.
  • Робота в групах з “живим кейсом”. 

День 4
19 серпня
Бренд-комунікація. Переосмислення комунікації бренду у воєнний час.

  • Переосмислення комунікації бренду у воєнний час. Розбір комунікаційних кейсів.
  • Як перезавантажити діджітал-комунікації в період воєнного стану.
  • Велика ставка в бренд-комунікації:що змінюється, а що залишається незмінним в часи великих змін.
  • Світові тренди в рекламі.
  • Як створювати справжню клієнтську цінність за будь-яких умов? Як сьогодні працювати на завтра.
  • Робота в групах: підготовка до презентації. 

Фінальний день
20 серпня
Персональна резилентність

  • Сила всередині нас: як повертати себе в ресурсний стан серед невизначеності та негараздів 
  • Створення персонального плану резилентності.
  • Робота з інструментом “The Four S’s Resilience Plan”
  • Презентація групових проєктів

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Олена Тараненко детальніше
Михайло Траверсе детальніше
Visiting professor
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Володимир Соболєв детальніше
Visiting professor
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Олександр Коптєв детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
30 000 (15% від прибутку перераховуються на потреби ЗСУ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
08.08.2022 в 14:00
PEN Ukraine запускає серію культурних подій у Києві на підтримку Збройних Сил України — «Інтелектуал ...
05.08.2022 в 14:30
Щоб впевнено керувати проєктами, необхідно мислити структуровано, бачити загальну картинку та розумі ...
05.08.2022 в 11:40
Під час війни чимало людей намагаються допомагати в декількох напрямках одночасно, бо хочуть приноси ...
04.08.2022 в 16:30
Новий герой Borys Gudziak — президент Український католицький університет UCuniversity, голова Сенат ...
04.08.2022 в 13:30
На 22-гій Літній школі тотального маркетингу фокусуємось на переосмисленні та адаптації маркетингово ...
03.08.2022 в 18:30
Випускник PMBA-14 Dmytro Chernov розповів, як з першого дня війни компанія ARDIS group сфокусувала с ...
03.08.2022 в 14:00
Запрошуємо Alumni спільноту kmbs долучитися до виїзного Post-MBA модулю! https://forms.gle/baonn ...
30.07.2022 в 16:00
Цього тижня відбувся 3-ій модуль Школи Освітніх Управлінців, у якому взяли участь 28 освітян з усієї ...