Авдиторія програми – CEO, маркетинг-директори та маркетологи, які
розуміють, що зараз саме вони – головні дослідники, маркетологи та комунікаційники компанії
сформували цілісне бачення клієнта, продукта та пропозиції цінності, але відчувають потребу переглянути його та зробити адекватним ситуації та контексту
вагаються щодо запуску нових продуктів та хочуть зрозуміти, на що спиратись та про що обов’язково варто подумати
відчувають, що занурення в інтелектуальне середовище на 5 днів запустить процес осмислення і народження нових ідей
живуть в умовах скорочення витрат на маркетинг і хочуть зрозуміти, на чому сфокусуватись
хочуть зрозуміти, як війна впливає на зміну правил у маркетингу: що змінюється, а що залишається незмінним
шукають в собі та контексті силу і можливості створювати справжню цінність для свого клієнта
Програма допомагає знайти рішення в таких напрямках:
зміна й адаптація маркетингової стратегії з урахуванням наявних ризиків та обмежень
стратегії виходу на нових клієнтів, нові продукти, нові ринки
ключові методології, які дозволяють лишатись уважним до нових потреб клієнта й змін у купівельній поведінці
комунікації під час війни: про що говорити, про що не мовчати?
Структура програми
5 днів
8-12 липня 2025
Основні теми, з якими працюємо протягом навчання:
Дизайн маркетингової стратегії: створення, аналіз, розробка та впровадження.
Налаштування бізнес-системи на клієнта. Стратегічна ідея.
Диференціація та позиціонування: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації.
Вибір ключових клієнтів.
Дослідження: яка інформація потрібна маркетологу для прийняття рішень?
Результативні інновації та маркетинговий R'n'D.
Інноваційні рішення в управлінні портфелем продуктів.
Створення та запуск проривних продуктів.
Суть та логіка інновації продукту.
Лояльний покупець. Бренд-комунікації в онлайн та офлайн вимірах.
Створення ефективної бренд-стратегії.
Велика комунікаційна ідея.
Поєднання коротко- та довгострокової стратегій.
Як відбувається навчання?
Формат навчання
Навчання відбувається в офлайн форматі протягом п’яти днів.
Кожен день заняття тривають з 10:00 до 18:00, а після них учасники в команді працюють над живими кейсами.
На п’ятий день команди презентують свої рішення, отримують фідбек експертів і визначають команду-переможницю.
Учасники команди-переможниці отримують сертифікати на проходження короткострокового навчання в kmbs із запропонованого списку.
Викладачі
Олена Мальцевадетальніше
CORE
Роман Гавришдетальніше
Adjunct professor
Сергій Ноздрачовдетальніше
Adjunct professor
Володимир Орловдетальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарукдетальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
60 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь