Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Літня школа тотального маркетингу
дати стартів програм
7/2021
формат
5 Днів
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
25000 грн
Літня школа тотального маркетингу
Головна тема 20-ї програми - "На що спиратись, коли все змінюється?"
Аудиторія програми - маркетинг-директори та досвідчені маркетинг-менеджери, які відповідають за прийняття стратегічних маркетингових рішень, а також:
Потребують перезавантаження та емоційного заряду на розробку проривних рішень
Відчувають, що потопають в операційній рутині, а також мають брак сил для генерування та впровадження нових ідей
Не очікують поліпшення ситуації і хочуть навчитися дизайнити нові рішення в турбулентній економіці.
Що дає програма?
Вміння інтегрувати коротко- та довгострокову стратегію навіть в часи змін.
Вміння створювати продукти та портфелі продуктів, які не втрачають актуальності в новій економіці.
Спроможність визначитися, на що спиратися -- що саме залишається незмінним в цей турбулентний час.
Купу енергії, драйву та позитиву для втілення проривних маркетингових рішень
Структура програми
Основні теми:

  • Дизайн маркетингової стратегії: створення, аналіз, розробка, та впровадження. Адаптація стратегії під нові виклики. 
  • Як тактичні успіхи шкодять стратегічним перемогам. Закони в маркетингу, які працюють незалежно від того, чи є криза і наскільки висока турбулентність на ринку.
  • Налаштування бізнес-системи на клієнта. Стратегічна ідея.
  • У пошуку ідеї. Практики креативного мислення. Як генерувати «правильні» гіпотези.
  • Краш-тести для гіпотез та вихід на проривні рішення. Стратегія перемоги в часи змін.
  • Модель прискореної лояльності.
  • Бренд-комунікації у пост-карантинний період. Що зміниться, а що залишиться незмінним у комунікаціях. Як бренди готуються до другої хвилі карантину.
  • Створення ефективної бренд-стратегії.
  • Велика комунікаційна ідея.
  • Поєднання коротко- та довгострокової стратегій.

Як відбувається навчання:

Навчання відбувається у офлайн форматі протягом п’яти днів.

Кожен день заняття тривають з 10:00 до 18:00, а після них учасники в команді працюють над живими кейсами.

На п’ятий день команди презентують свої рішення, отримують фідбек експертів та визначають переможця :) 

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Борис Адамовський детальніше
Visiting professor
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Валентин Гриценко детальніше
Олександр Коптєв детальніше
Олена Тараненко детальніше
Ірина Горова детальніше
Володимир Смірнов детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
25000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live