Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
дати стартів програм
6/11/2020
тривалість
7 модулів по 3 дні
10:00 - 18:00
вартість
88000 грн
Школа маркетингу
Ґрунтовні системні знання з маркетингу + захист індивідуального проекту
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - маркетинг та бренд-менеджери, що прагнуть:
Отримати ґрунтовні професійні знання з маркетингу
Побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
Що дає програма :
Розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків її ключових елементів.
Логіку побудови та управління маркетинговою системою.
Розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень.
Можливість обирати активності та інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту.
Емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження.
Власний маркетинговий проект, розроблений під супроводом команди kmbs.
Модуль 1
Маркетингова стратегія
21-23 листопада

  • Стратегічна ідея в бізнесі. Цінності, візія, місія.
  • Філософія маркетингу: традиційний та радикальний підходи.
  • Логіка маркетингової стратегії. Стратегічні маркетингові рішення.
  • Сегментація: які формати працюють на практиці?
  • Диференціація та позиціювання: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації.
  • Чи потрібні дослідження та які, якщо так?
  • Як можна знати та відчувати споживача без досліджень?

Модуль 2
Управління купівельною поведінкою споживачів
12-14 грудня

  • Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтські ряди.
  • Вибір ключових клієнтів.
  • Купівельна поведінка споживача. Рівні купівельної поведінки.
  • СRM або Customer Really Matters. Стратегія формування взаємостосунків з клієнтами.
  • Сервісна стратегія VS продуктова стратегія.
  • Стратегія клієнтоорієнтованості. Маркетинг сервісу.
  • Дослідження: яка інформація потрібна маркетологу для прийняття рішень?
  • Лояльний покупець: де у нього кнопка?
  • Розробка програм лояльності на прикладах українських компаній.

Модуль 3
Брендинг
16-18 січня

  • Стратегія бренду.
  • Моделі створення бренду.
  • Етапи побудови бренду.
  • Управління портфелем брендів.
  • Розширення бренду.
  • Омолодження бренду.
  • Brand Sense: канали чуттєвого сприйняття бренду

Модуль 4
Управління продуктом/ціною/каналами
13-15 лютого

  • Результативні інновації та маркетинговий R’n’D.
  • Інноваційні рішення в управлінні портфелем продуктів.
  • Створення та запуск проривних продуктів.
  • Суть та логіка інновації продукту.
  • Управління життєвим циклом продукту. Особливості життєвого циклу торгової марки.
  • Цінова стратегія.
  • Стратегія та тактика зміни ціни.
  • Цінова політика на нові товари VS існуючі товари.
  • Побудова каналів продажу.
  • Інструменти та механіки збільшення продажів.

Модуль 5
Управління комунікацією
12-14 березня

  • Комунікація стратегічної ідеї. Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій.
  • Інтегровані маркетингові комунікації.
  • Формула ефективної комунікації. Креатив.
  • Внутрішні комунікації: каталізатор зовнішнього впливу.
  • PR: дієві комунікації для бізнесу.
  • Діджитал маркетинг: незнайомі слова – знайомі поняття.
  • Медіапланування. Оцінка та ефективність комунікаційних кампаній.

Модуль 6
Markstrat
9-11 квітня

Бізнес-симуляція MarkStrat  розроблена для вивчення концепцій стратегічної поведінки компаній на ринку, орієнтована на топ-менеджерів компаній, що прагнуть отримати спеціалізовані і найсучасніші знання зі стратегічного мислення, яке є необхідним управлінцю.

Модуль 7
Управління системою маркетингу
14-16 травня

  • Я - маркетинг-директор. Ефективний управлінець.
  • Маркетинг + продаж: співпраця чи боротьба?
  • Маркетингове планування та бюджетування.
  • Робота з командою.
  • Фінанси для маркетолога: маркетинг мовою цифр.
  • Управління маркетинговими проектами.
  • Мистецтво публічних виступів та презентацій.
  • Навички ведення переговорів.
  • Де закінчується підручник: управлінські рішення маркетолога.

Олена Мальцева Детальніше
Professor
Олександр Саврук Детальніше
Professor
Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Макс Бурцев Детальніше
Visiting professor
Ярослава Лоянич Детальніше
Adjunct professor
Роман Гавриш Детальніше
Adjunct professor
Борис Адамовський Детальніше
Visiting professor
Анастасія Владичинська Детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
88000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Анна Долінська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...