Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Доказовий маркетинг. Стратегічний рівень
дати стартів програм
10/2024
Формат
3 модулі 3+3+2 дні
[10:00 - 18:00]
вартість
72 000 [можлива помодульна оплата] грн
Доказовий маркетинг. Стратегічний рівень
Розбираємось, як налаштувати систему точок взаємодії з клієнтом відповідно до бізнес-цілей компанії.
Авдиторія програми – засновники, топменеджери, маркетинг-директори та маркетологи, які прагнуть
розібратися, яка глобальна задача маркетингу в компанії
зрозуміти поведінку споживача, навчитися її досліджувати та бачити тенденції на ринку
знайти точки опори для визначення цілей у маркетингу, в контексті, що постійно змінюється
навчитися мислити задачами споживача та формувати поведінкові сегменти
Що дає програма:
розуміння фундаментальних законів маркетингу, ключових підходів в поведінковій економіці та нейромаркетингу
точки опори для пошуку найефективнішої взаємодії з клієнтом відповідно до стратегії компанії
знайомство з різними фреймворками досліджень поведінки клієнта на основі доказового маркетингу
розуміння принципів роботи маркетингу компанії відповідно до контексту
визначення засобів комунікації та інструментів аналітики, що найкраще відповідають загальним маркетинговим цілям
уміння відрізняти впливові тренди від швидкоплинного хайпу
Структура програми
Філософія програми

На цій програмі ми розглядаємо маркетинг з перспективи доказових методів, аби зрозуміти, яка насправді задача маркетингу як функції в компанії. 

 

Як у пошуку рішень спиратись не на інтуїцію, а на ґрунтовні та доказові підходи? Як формулювати бізнес-цілі для маркетингу та вимірювати ефективність на різних рівнях стратегії? Яким чином правильно стратегувати, особливо в умовах невизначеності та постійного хаосу? Як доказовий маркетинг пропонує працювати з інтуїтивними рішеннями? Чи потрібно брендам вирізнятися і якщо так, то як саме? Як не навантажити споживача складністю позиціювання та який вигляд мають сучасні методи дослідження?

 

Це інтерактивно-теоретичний процес, де протягом трьох модулів ми працюємо, вчимося, слухаємо, взаємодіємо і випрацьовуємо драфт стратегії.

 

 

Модуль 1 | 3 дні
Фундаментальні закони маркетингу
Жовтень 2024

 

  • Фундаментальні закони маркетингу – зміна парадигм прийняття рішень. 
  • Нові виклики маркетингу – запитання з поведінкової та нейроекономіки. 
  • Поведінка клієнтів як джерело для цілей в маркетингу.
  • Доказовий маркетинг: як працює бренд сьогодні. Модель розвитку бренда.
  • Шлях споживача до прийняття рішення про покупку. Методологія value proposition canvas і сonsumer decision journey як основа стратегії. 
  • Основні показники ефективності на кожному етапі CDJ. Інструменти моніторингу та аналізу.
  • Розуміння споживацького інсайту. Тонкощі методології Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 

Домашнє завдання: формування шляху клієнта до покупки для власного бренду |  Consumer Decision Journey та Value Proposition Canvas

Модуль 2 | 3 дні
Ієрархія цілей в маркетингу
Листопад 2024

  • Аналіз домашніх завдань після першого модулю.
  • Ієрархія цілей. Як формулювати бізнес цілі для усіх рівнів маркетингової стратегії та вимірювати ефективність? 
  • Вибір точок взаємодії з споживачами в діджитал: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey.
  • Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі. Куди інвестувати кошти?
  • Складові ефективної комунікації: як поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.
  • Як працювати з діджитал: огляд найбільш поширених інструментів, каналів, KPI, аналіз результатів.
  • Коли варто наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат? Як визначати цілі та вимірювати ефективність співпраці?

 

Домашнє завдання: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду.

 

 

МОДУЛЬ 3 | 2 дні
Драфт стратегії та фідбек викладачів
Грудень 2024

  • Аналіз домашніх завдань після другого модулю.
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів.
  • Впливові тренди та швидкоплинний хайп: на що варто звертати увагу вашому бренду в комунікаціях?
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах та аналіз результатів. 

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Анастасія Пустильник детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
72 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...
20.06.2024 в 14:00
Як управлінцям використовувати штучний інтелект? ...
13.06.2024 в 15:00
Трансформаційні зміни: Олексій Северин, Ekol Logistics ...
25.05.2024 в 14:00
Побудова цілісної системи управління людським капіталом ...
15.05.2024 в 17:00
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
08.05.2024 в 14:00
Менеджмент у часи війни. Олексій Кошеленко та Олена Мальцева ...
30.04.2024 в 15:00
Випускники kmbs: трансформаційні зміни Ольги Тадай ...