Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Як маркетингові дослідження допомагають забезпечити стабільність в бізнесі?
number of views165
podcast time 18 хв
Як маркетингові дослідження допомагають забезпечити стабільність в бізнесі?
Маркетинг. Комунікації. Pr
podcast background
У подкасті говоримо за якими принципами працює сучасний маркетинг, на що звертати увагу під час проведення і використання досліджень, про які елементи має подбати маркетолог, щоб збільшити ймовірність досягнення цілей в бізнесі, чому знання законів маркетингу зменшує свободу, але збільшує прогнозованість результату.
author photo
Автор подкасту
Роман Гавриш
Adjunct professor
Засновник та керівник маркетингової агенції Aimbulance. 17 років Роман допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їхніх власників, є лектором і ведучим навчальних програм в Києво-Могилянській бізнес-школі та ЄБРР.
kmbs live
02.12.2021 в 09:09
Відбулася сесія з розробки інституційної стратегії Національного агентства з питань запобігання кору ...
01.12.2021 в 06:04
Перший модуль навчання «Люди в організації. Трансформація HR-системи». ...
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...