Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Критерії успішності в продажах
number of views8363
podcast time 60 хв
Критерії успішності в продажах
Сервіс. Продажі
podcast background
У подкасті говоримо про те, як змінюються критерії успішності в продажах зараз, які існують стратегії зростання і що означає забезпечувати стабільні та передбачувані продажі. “Якщо ми хочемо мати стабільні та прогнозовані продажі, то для цього потрібна велика кількість маленьких продажів. Раніше ми фокусувались на таких критеріях, як маржинальність, оборот, прибутковість, дохід. Я не кажу, що цих критеріїв не буде, вони будуть, але фокус для росту продажів буде на іншому, якщо ми хочемо достягти стабільності та передбачуваності”.
author photo
Автор подкасту
Володимир Орлов
Visiting professor
Регіональний менеджер по інноваціям і цифровій трансформації Cisco
kmbs live
22.09.2023 в 19:06
В умовах повномасштабного вторгнення, яке триває в Україні, бізнесу та загалом українцям важливо не ...
21.09.2023 в 19:35
Україна нині стикається з безліччю викликів, і шукати способи їх подолання доведеться й нинішнім під ...
19.09.2023 в 19:15
Денис Татаркін, співзасновник та генеральний директор TOP Clinic DENIS - Клініка, в якій є ВСЕ, бага ...
19.09.2023 в 17:30
Брати відповідальність не тільки за свій бізнес, а за ширші системи, приймати складні рішення і закл ...
18.09.2023 в 14:39
Талановиті аналітики не тільки працюють з даними, а й формують ідеї. З їхніх слів, ідея є першочерго ...
18.09.2023 в 10:00
Минулого тижня учасники групи Presidents’ MBA-26 мали черговий, уже четвертий, навчальний модуль. Ць ...
16.09.2023 в 10:51
Цьогорічною Премією імені Василя Стуса було відзначено режисера-документаліста Сергія Буковського. Ч ...
12.09.2023 в 19:55
При впровадженні ґрунтовних суспільних змін "прості рішення" (покарати, "показово стратити", заборон ...