Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Рівні маркетингової стратегії: бренд, комунікаційна, діджитал
number of views2477
podcast time 53 хв
Рівні маркетингової стратегії: бренд, комунікаційна, діджитал
Маркетинг. Комунікації. Pr
podcast background
Коли говоримо про втілення маркетингової стратегії, то постає питання, що саме має відбуватись на різних її рівнях? Яка суттєва різниця між комунікаційною, діджитал, бренд стратегіями і чим нам може допомогти це розрізнення краще створювати і доносити цінність клієнту?
author photo
Автор подкасту
Марія Кочмарук
Visiting professor
СЕО агенції digital-комунікацій HASHTAG, співзасновниця RushSender (https://www.rushsender.com/). Вісім років працює в сфері маркетингу, п’ять з яких — у цифрових комунікаціях. Має досвід роботи з ринковими дослідженнями, розробкою комунікаційних та маркетингових стратегій, PR-комунікацією та побудовою бізнес-процесів.
kmbs live
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...
20.06.2024 в 14:00
Як управлінцям використовувати штучний інтелект? ...
13.06.2024 в 15:00
Трансформаційні зміни: Олексій Северин, Ekol Logistics ...
25.05.2024 в 14:00
Побудова цілісної системи управління людським капіталом ...