Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Три горизонти розвитку цінності для клієнта
number of views10860
podcast time 39 хв
Три горизонти розвитку цінності для клієнта
Маркетинг. Комунікації. Pr
podcast background
Новий подкаст цього тижня — «Три горизонти розвитку цінності» ми спілкуємось з Оленою Мальцевою. Особливо радимо слухати топам, які переконані, що перші особи компанії — зобов'язані бути головними маркетологами в компанії. Щоб створювати додаткову цінність варто поставити собі питання: чи реально змінюється рівень задоволеності клієнтів? Чи змінюються у нас підходи до створення нових продуктів і швидкості реакції на зміну контексту? Наскільки ми швидко адаптивні як система?
author photo
Автор подкасту
Олена Мальцева
Professor
Олена Мальцева - має 20 років управлінського досвіду на позиціях маркетинг-директорки, директорки з розвитку, генеральної директорки у сферах бізнес-освіти, бізнес-видавництва, виробництва та FMCG. Керівниця програм: «Літня школа тотального маркетингу», «Школа маркетингу», «Стратегічний маркетинг для ТОПів».
kmbs live
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...