Розвиток спроможності активувати всю систему для реалізації амбітної стратегічної ідеї, балансуючи операційні пріоритети, які потрібні сьогодні для забезпечення існування компанії та стратегічні виклики майбутнього і лідерські амбіції засновників.
поділяють думку про те, що ми маємо думати про майбутнє і шукати довгострокові рішення
мають практичний досвід, бажання актуалізувати свої знання і зрозуміти чи допомагають їх підходи виходити на високі показники результативності
готові поміркувати, що сталось з бізнесом, що буде з ринком в майбутньому, як змінились потреби клієнтів і чи адекватна контексту пропозиція цінності
відчувають, що потрібно знайти сенси, сигнали та надію для команди, але паралельно - виводити команду на інший рівень суб’єктності
шукають відповідь на питання звідки брати енергію і як робити якісні лідерські рішення
є топкомандами випускників МВА програм kmbs, які хочуть синхронізуватись за сенсами й основними управлінськими підходами
та головне - готуються до ролі СЕО або хочуть посилити себе в ній
Що учасники здобувають під час програми:
розуміння ролі CEO та основних вимог до неї в компанії, яка працює в турбулентному світі та має лідерські амбіції
цілісне розуміння бізнесу як системи (стратегія, клієнти, люди в організації, фінанси, процеси, комунікації), і взаємозв’язків у цій системі - за рахунок чого виходити на високі показники результативності
спроможність зчитувати і розуміти стратегічну ідею компанії та переводити її в результати
вихід на новий рівень управлінської зрілості, спроможність тримати стратегічний фокус і не занурюватись в операційне управління
підходи до розвитку топкоманди: як побудувати нову корпоративну культуру, в якій працівники не вигорають, команда більш самоорганізована і працює без ручного управління
практика в аргументації та вмінні лаконічно формулювати і доносити свою думку до команди, клієнтів, власника чи акціонерів
підходи до роботи в складному середовищі з багатьма невідомими: як робити швидкі і водночас непрості рішення для бізнесу
бачення своїх сильних сторін, власної мотивації перед тим, як робити зміни в компанії
менторинг від викладачів і робота над реальним проєктом для своєї компанії
Структура програми
Передумови створення програми
Оновлюючи програму під сучасний контекст роботи бізнесу, ми враховували два важливих фактори:
Сучасний контекст. Ми всі пережили перший шок, перші рішучі дії, що вимагали надзвичайної відповідальності та сконцентрованості, вирішення нагальних завдань. Багато з нас змінили звичні ролі – пішли на фронт, зайнялись волонтерством. Але лишилась і частина спільноти, яка продовжує керувати компаніями. Якими будуть наші наступні кроки? Як вирішити дилему: рухатись винятково операційно з дня на день, чи думати про стратегічні речі? Кожен вирішує по-своєму, на скільки вистачає енергії та моральних сил. Але все ж засновники бізнесу та топуправлінці розуміють, що ми не можемо не думати про завтра, яким би невизначеним воно не було. Ця ситуація потребує іншого, нового способу мислення.
Особливості ролі СЕО. Ключове завдання СЕО сьогодні – робити швидкі і складні рішення в умовах із багатьма невідомими. Ці рішення треба робити, враховуючи рольову особливість СЕО – надто велика відповідальність, але по суті поряд немає когось, із ким можна про це відверто поговорити. Адже з одного боку є власники та акціонери, які вимагають результатів, з іншого боку команда, яку потрібно вибудовувати, налаштовувати, зберігати високу мотивацію та досягати поставлених цілей.
Філософія програми
У сучасному світі той, хто претендує на роль СЕО має мислити і діяти інакше, ніж мислили і діяли до цього. Ця інакшість стосується фундаментальних складових діяльності компанії.
Найкращі СЕО:
Інакше бачать стратегію компанії– це точно не може бути довгостроковим планом, написаним топкомандою під час щорічної стратегічної сесії. Сучасна стратегія більше схожа на розгортання та адаптацію основної ідеї компанії в контексті, що постійно змінюється.
Інакше підходять до взаємодії з людьми в компанії, бачать в них у першу чергу людей, а не ресурси чи роботів, яких можна інструктувати чи натренувати "чітко виконувати поставлені завдання"... (дають свободу і право на помилку, автономію у прийнятті непростих рішень).
Інакше розуміють клієнта і цінність, яку компанія створює для нього.
Інакше підходять до побудови внутрішніх процесів і систем, розуміючи, що оцифровка смислових речей не дасть необхідного результату. КРІ – це не те, чим його зазвичай вважають – це в першу чергу про смисли, які народжують результат.
Перелік тем
Тема 1. Що найкращі CEO роблять інакше?
CEO як головний маркетолог компанії.
Мислення системами: бачити невидиме і розуміти складність.
Сьогодні, завтра та післязавтра компанії в щоденному управлінні CEO.
Стратегічні цілі компанії, які збільшують операційну стійкість та закладають основи розвитку.
Як мислити по-іншому? Мистецтво CEO розвивати команду за допомогою переосмислення.
Персональний стиль менеджера. Розвиток талантів і сильних сторін як основа роботи з продуктивністю та залученістю працівників.
Що нас чекає попереду? Створення майбутнього.
Тема 2. Управлінець. Мислення, таланти, сильні сторони і переконання
Біологія мислення. Вплив біології на нашу поведінку та рішення. На що ми можемо впливати, а що предетерміновано природою?
Управлінські переконання. Переконання які нас послаблюють або підсилюють. Як наші переконання пов’язані з результатами? Що треба змінити в мисленні та поведінці для досягнення інакших результатів?
Принципи розвитку управлінських талантів.
Методологія діагностики та застосування своїх сильних сторін у власній ролі СЕО та в розвитку команди.
Управлінські таланти в командній взаємодії.
Що робити зі слабкими сторонами? Страхування від ризику чи фокус на сильних сторонах?
Спрямування управлінських талантів на досягнення цілей, розвитку взаємодії з іншими людьми та формуванню сильних рішень.
Тема 3. Команда. Управління командою та розвиток людського капіталу
High-performance management. Система управління продуктивністю.
Задоволені vs залучені працівники.
Перетворення колективу на команду.
Зрілість управлінців і виконавців. Рівні відповідальності та рівні зрілості.
Цілі, завдання, делегування та доручення для різних рівнів зрілості.
Баланс між довірою, відповідальністю, свободою та контролем.
Зворотний зв'язок й оцінювання в менеджменті. Види і моделі зворотного зв’язку.
Тема 4. Стратегічні фінанси. Управлінські рішення на базі фінансової звітності. Погляд з ролі власника та топменеджера
Історія фінансів і фінансова філософія.
Управлінський облік. Баланс, PnL та Cash Flow. Чому FCF важливіше ніж EBITDA?
Постановка, оцифровка та декомпозиція цілей: KPI та BSC.
Цілі й без чого вони не працюють: структура та процеси.
Оцінка фінансового стану компанії: від власника компанії до бізнесу і назад.
Стан стратегічних активів на прикладі бізнес-процесів. Основа архітектури систем в процесному підході.
Модель інтересів: компанія та засновники.
Формування діагностичного висновку.
Тема 7. Бізнес-модель. Принципи та інструменти бізнес-моделювання
Що таке бізнес-модель? Складові та види бізнес-моделей.
Business-Model Canvas.
Тема 8. Процеси та операційна ефективність
Lean як методологія оптимізації бізнес-процесів. Система Lean-менеджменту.
Що таке неефективний процес? Оцінка процесу з точки зору цінності для клієнта.
Робота з втратами vs витратами. 8 видів операційних втрат.
З чого почати впровадження Lean?
Лідерство в стилі Lean.
Тема 9. Культура
Корпоративна культура і її зв’язок з національною.
Взаємодія культур.
Культура як система смислів.
Трансформація корпоративної культури.
Фінальний проєкт
Презентації фінальних проєктів відбуваються на 7 модулі
На фінальний модуль програми учасники готують власний проєкт, який включає в себе:
Стратегічне бачення компанії: стратегічні цілі, пріоритети, можливості зростання та розвитку і пов’язані з ними виклики та задачі.
Персональну рефлексію: управлінські висновки після навчання (що змінилось, а що підтвердилось), персональні виклики як управлінця, нове бачення ролі CEO.
Підготовка і презентація проєкту є обов’язковими для успішного завершення навчання.
Розклад модулів
Кожен модуль триває 3 дні
Дати проведення:
1 модуль [9 - 11 грудня]
2 модуль [27 - 29 січня]
3 модуль [24 - 26 лютого]
4 модуль [23 - 25 березня]
5 модуль [28 - 30 квітня]
6 модуль [26 - 28 травня]
7 модуль [23 - 25 червня]
Викладачі
Олена Мальцевадетальніше
CORE
Оксана Щегельськадетальніше
Adjunct professor
Сергій Ноздрачовдетальніше
Adjunct professor
Едуард Мальцевдетальніше
CORE
Олексій Гавришдетальніше
Adjunct professor
Ольга Щербинадетальніше
Adjunct professor
Тимур Демчукдетальніше
Visiting professor
Микола Вікнянськийдетальніше
Visiting professor
Сергій Комберяновдетальніше
Adjunct professor
Володимир Орловдетальніше
Adjunct professor
Наталя Черепухінадетальніше
Петро Чорноморецьдетальніше
Visiting professor
Павло Гайдайдетальніше
Visiting professor
Оксана Комарницькадетальніше
Visiting professor
Валерій Пекардетальніше
Adjunct professor
загрузити ще
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватись з менеджером про запит на навчання і очікування від нього
3.
Співбесіда
Пройти співбесіду з керівником програми
4.
Підтвердження участі
Внести передплату 50% від вартості програми для бронювання місця в групі. Після проходження 3 модулів учасники вносять оплату за решту програми
вартість
231 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь