Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
дати стартів програм
11/11/2019
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
11700 (без ПДВ) грн
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
Як навчитися розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів
Аудитрія програми -Маркетингові директори, директори з розвитку, провідні фахівці маркетингових підрозділів компаній, які прагнуть:
Отримати практичні рекомендації для ведення важких перемовин
Зрозуміти, як впоратися зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту
Розглянути кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії
Програма відкриває можливості:
Розпізнавати, розуміти та управляти емоціями
Розуміти природу конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі
Вміти переводити розмову із емоційного контексту в поле пошуку раціональних рішень
Структура програми
День 1
Розуміння суті емоцій
Емоції та емоційні стани

  • Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
  • Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їхній вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
  • Зв’язок емоцій з потребами людини.

День 2
Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль
Концепція емоційного інтелекту

  • Концепція емоційного інтелекту, його складові; роль емоційного інтелекту у взаєминах та прийнятті рішень;
  • Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей у конфліктній ситуації;
  • Різновиди інструментів для аналізу емоцій.

День 3
Емпатія та управління відносинами
Робота зі складними комунікаціями

  • Як розпізнати "емоційні тригери"?;
  • Як ефективно співпрацювати в складних комунікаціях: переводити розмову із емоційного контексту в  поле пошуку раціональних рішень;
  • Техніки та інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
  • Ведення «складні діалоги».

Викладачі
Ольга Шепель Детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
11700 (без ПДВ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Діана Богуш
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live