Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя kmbs дізнавайтеся у розділі kmbs live, який знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
дати стартів програм
11/11/2019
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
11700 (без ПДВ) грн
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
Як навчитися розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудитрія програми -Маркетингові директори, директори з розвитку, провідні фахівці маркетингових підрозділів компаній, які прагнуть:
Отримати практичні рекомендації для ведення важких перемовин
Зрозуміти, як впоратися зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту
Розглянути кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії
Програма відкриває можливості:
Розпізнавати, розуміти та управляти емоціями
Розуміти природу конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі
Вміти переводити розмову із емоційного контексту в поле пошуку раціональних рішень
День 1
Розуміння суті емоцій
Емоції та емоційні стани

  • Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
  • Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їхній вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
  • Зв’язок емоцій з потребами людини.

День 2
Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль
Концепція емоційного інтелекту

  • Концепція емоційного інтелекту, його складові; роль емоційного інтелекту у взаєминах та прийнятті рішень;
  • Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей у конфліктній ситуації;
  • Різновиди інструментів для аналізу емоцій.

День 3
Емпатія та управління відносинами
Робота зі складними комунікаціями

  • Як розпізнати "емоційні тригери"?;
  • Як ефективно співпрацювати в складних комунікаціях: переводити розмову із емоційного контексту в  поле пошуку раціональних рішень;
  • Техніки та інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
  • Ведення «складні діалоги».

Ольга Шепель Детальніше
Спікер
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
11700 (без ПДВ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Діана Богуш
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...
29.10.2019 в 16:30
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
Якими є глобальні тренди MBA-освіти? Делегати kmbs дізнавались відповідь на це питання під час міжн ...
29.10.2019 в 10:00
Крос-культурні комунікації у глобалізованому світі не лише актуальні, а й здатні істотно впливати на ...
24.10.2019 в 13:49
Коли ми шукаємо партнерів-співвласників лише заради ресурсів, це як правило не життєздатно. Партнери ...