Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
дати стартів програм
17/12/2019
тривалість
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
10000 грн
Стратегії продажу
Комплексна програма для тих, хто відповідає за побудову стратегії продажу в компанії
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - власники, керівники компаній, директори з розвитку та комерційні директори, які фокусуються на виробленні стратегії продажу, які:
Стикаються з тим, що старі стратегії продажу вже не працюють
Розуміють, що перебудова системи продажу не обмежується планами продажу, системою винагороди та навчанням продавців
Бачать цілісний зв'язок між місією компанії, її клієнтом, продуктом та побудовою системи, процесу продажу і набором людей
Що учасники здобувають на виході:
Підходи до розробки ефективної стратегії продажу, з урахуванням ситуації на ринку, стратегії компанії та фокусу власника
Розуміння, як в систему продажу закласти процеси виявлення нових потреб та створення персональної цінності для клієнта
Бачення, як побудувати систему продажів - від стратегії до операційних процесів
Переосмислення того, яких людей набирати, яку взаємодію будувати всередині компанії
День 1
Управління продажем. процес створення цінності для клієнта
17 грудня

Управління продажем. 

  • Структура продажів. Ринок, замовник, конкуренція.
  • Створення пропозиції цінності. 
  • Виявлення потреби замовника. Стратегія і тактика задоволення потреби. 
  • Цикл продажу.
  • Планування та цілі в продажах. Майбутній стан замовника.
  • Лійка продажу як інструмент моделювання продажів.
  • Налаштування лійки продажу, перетворення її на процес, на кожному етапі якого конверсія 100%.

Побудова відділу продажу.

  • Організаційна структура.
  • Критерії відбору продавців, кого та як ми набираємо? Усвідомлення Я, Я+Я, Я+Ми, Я+Замовник (Ринок). Управління  ЕГО, Емпатія та рефлексія.
  • Створення команди продавців. Персональні цілі та цінності.
  • Адаптація, мотивація та розвиток продавців.

Побудова двосторонніх відносин.

  • Усвідомленість та Обман. 
  • Стратегія побудови довгострокових відносин з клієнтом: цінність, довіра, автономія: як цю стратегію використати для ринку В2С. Усвідомлена та неусвідомлена потреба.
  • Система продажу: побудова дієвої системи відповідно до обраної стратегії.

 

День 2
Побудова стратегії продажу основаної на місії та стратегії компанії.
18 грудня

Місія компанії та система продажу.

  • Стратегії та фокус власника: яким бачить майбутнє власник.
  • Що ми продаємо насправді?


Рівні продажу.

  • Драбина розвитку. Продукт, партнерства, унікальна конкурентна перевага;
  • Ідея та гроші. Що відображає структура власності, та як вона впливає на стратегію.


Стратегії продажу

  • Стратегії, що вибудовуються всередині компанії: заради чого ми працюємо і як ми це розуміємо;
  • Стратегії, з якими ми виходимо на ринок. Узгодженість та протиріччя внутрішньої та ринкової стратегій;
  • Переваги поєднання короткострокової та довгострокової стратегії. Культура споживання та споживча культура.
  • Персоналізація цінності, як основна стратегія у В2С та В2В компаніях; 
  • Створення та персоналізація цінності, як альтернатива сегментації;
  • Стратегія унікальної конкурентної переваги.

 

Володимр Орлов Детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
10000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...
29.10.2019 в 16:30
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
Якими є глобальні тренди MBA-освіти? Делегати kmbs дізнавались відповідь на це питання під час міжн ...
29.10.2019 в 10:00
Крос-культурні комунікації у глобалізованому світі не лише актуальні, а й здатні істотно впливати на ...