дати стартів програм
27/11/2019
тривалість
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
10000 грн
Стратегії продажу
Комплексна програма для тих, хто відповідає за побудову стратегії продажу в компанії
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми-
власники, керівники компаній, директори з розвитку та комерційні директори, які фокусуються на виробленні стратегії продажу, які:
- Стикаються з тим, що старі стратегії продажу вже не працюють
- Розуміють, що перебудова системи продажу не обмежується планами продажу, системою винагороди та навчанням продавців
- Бачать цілісний зв'язок між місією компанії, її клієнтом, продуктом та побудовою системи, процесу продажу і набором людей
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
Що учасники здобувають на виході:
Підходи до розробки ефективної стратегії продажу, з урахуванням ситуації на ринку, стратегії компанії та фокусу власника
Розуміння, як в систему продажу закласти процеси виявлення нових потреб та створення персональної цінності для клієнта
Бачення, як побудувати систему продажів - від стратегії до операційних процесів
Переосмислення того, яких людей набирати, яку взаємодію будувати всередині компанії
День 1
Управління продажем. процес створення цінності для клієнта

Управління продажем. 

  • Структура продажів. Ринок, замовник, конкуренція.
  • Створення пропозиції цінності. 
  • Виявлення потреби замовника. Стратегія і тактика задоволення потреби. 
  • Цикл продажу.
  • Планування та цілі в продажах. Майбутній стан замовника.
  • Лійка продажу як інструмент моделювання продажів.
  • Налаштування лійки продажу, перетворення її на процес, на кожному етапі якого конверсія 100%.

Побудова відділу продажу.

  • Організаційна структура.
  • Критерії відбору продавців, кого та як ми набираємо? Усвідомлення Я, Я+Я, Я+Ми, Я+Замовник (Ринок). Управління  ЕГО, Емпатія та рефлексія.
  • Створення команди продавців. Персональні цілі та цінності.
  • Адаптація, мотивація та розвиток продавців.

Побудова двосторонніх відносин.

  • Усвідомленість та Обман. 
  • Стратегія побудови довгострокових відносин з клієнтом: цінність, довіра, автономія: як цю стратегію використати для ринку В2С. Усвідомлена та неусвідомлена потреба.
  • Система продажу: побудова дієвої системи відповідно до обраної стратегії.

 

День 2
Побудова стратегії продажу основаної на місії та стратегії компанії.

Місія компанії та система продажу.

  • Стратегії та фокус власника: яким бачить майбутнє власник.
  • Що ми продаємо насправді?


Рівні продажу.

  • Драбина розвитку. Продукт, партнерства, унікальна конкурентна перевага;
  • Ідея та гроші. Що відображає структура власності, та як вона впливає на стратегію.


Стратегії продажу

  • Стратегії, що вибудовуються всередині компанії: заради чого ми працюємо і як ми це розуміємо;
  • Стратегії, з якими ми виходимо на ринок. Узгодженість та протиріччя внутрішньої та ринкової стратегій;
  • Переваги поєднання короткострокової та довгострокової стратегії. Культура споживання та споживча культура.
  • Персоналізація цінності, як основна стратегія у В2С та В2В компаніях; 
  • Створення та персоналізація цінності, як альтернатива сегментації;
  • Стратегія унікальної конкурентної переваги.

 

Володимр Орлов
Visiting professor
вартість
10000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
22.10.2019 в 09:58
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
22.10.2019 в 09:58
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
22.10.2019 в 09:58
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...