Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
12/4/2023
формат
3 дні
10:00 - 18:00
вартість
21 000 (15% прибутку перераховуємо на потреби ЗСУ) грн
Стратегії продажу
Комплексна програма для тих, хто відповідає за побудову стратегії продажу в компанії
Аудиторія програми - засновники та керівники компаній, директори з розвитку та комерційні директори, які фокусуються на виробленні стратегії продажу, та:
Стикаються з тим, що старі стратегії продажу вже не працюють
Розуміють, що перебудова системи продажу не обмежується планами продажу, системою винагороди та навчанням продавців
Бачать цілісний зв'язок між місією компанії, її клієнтом, продуктом та побудовою системи, процесу продажу і набором людей
Що учасники здобувають на виході:
Підходи до розробки ефективної стратегії продажу, з урахуванням ситуації на ринку, стратегії компанії та фокусу засновника
Розуміння, як в систему продажу закласти процеси виявлення нових потреб та створення персональної цінності для клієнта
Бачення, як побудувати систему продажів - від стратегії до операційних процесів
Переосмислення того, яких людей набирати, яку взаємодію будувати всередині компанії
Структура програми
12 квітня
День 1
10:00 - 18:00
Управління продажем. Системне креативне мислення

Концепція управління продажем. Система погляду на розуміння і визначення суті, змісту, цілей, задач, критеріїв, принципів та методів управління продажем 

  • Зони взаємодій
  • Управління: управлінець, засоби управління, обʼєкт управління
  • Структура ринку
  • Створення цінності в продажах. Персоналізація цінності

 

Цикл продажу та цикл покупки

  • Тригери переходів на стадіях в циклі продажу. Кейс-дискусія: покупка сонячних батарей
  • Визначення власного циклу продажу

 

Системне креативне мислення

  • Вилучення важливих компонентів продукту. Шлях найбільшого опору. 
  • Ділення. Зміна компонентів продукту в часі або просторі
  • Розмноження або додавання існуючих компонентів в продукті
  • Обʼєднанні завдання. Призначення нових задач існуючому елементу продукту
  • Залежність від властивостей продукту. Створення залежних відносин між продуктом і його навколишнім середовищем

 

Лійка продажу

  • Важелі управління лійкою
  • Аналіз стадій циклу продажу і важелів лійки для досягнення цільових показників продажу
  • Математичне моделювання лійки для досягнення цілі. Практична робота

 

13 квітня
День 2
10:00 - 18:00
Побудова стратегії продажу. Процес створення цінності для клієнта

Місія компанії та система продажу

  • Стратегії та фокус засновника: яким бачить майбутнє засновник компанії.
  • Що ми продаємо насправді?


Стратегічні рівні росту компанії

  • Драбина розвитку. Товар, партнерства, унікальність, модель та ідея
  • Ідея та гроші
  • Організаційна структура компанії. Вплив місії на структуру власності


Створення вирішальної конкурентної переваги

  • Поняття вирішальної конкуретної переваги та стратегії диференціації
  • Червоний та блакитний океан
  • Кореневий конфлікт функції маркетингу в компанії
  • Що таке Пропозиція цінності? Що таке справжня цінність для клієнта? Що визначає, чи отримає клієнт цінність?
  • Пошук цінності для клієнта
  • НБЯ (Небажані явища) клієнта та їх критерії формування

14 квітня
День 3
10:00 - 18:00
Високорівневі стратегії на ринку.

B2B продажі

  • Cтруктура замовника. Створення цінності в B2B продажах
  • Планування замовника. Майбутній стан, критерії успіху, конкурентні переваги. Сегментація замовників
  • Стратегія стійких довгострокових відносин
  • Угода. Ланцюжок прийняття рішень, виграшна стратегія угоди, цінність для замовника
  • Усвідомлена та неусвідомлена потреби. Стратегії та тактика робити з потребою
  • Майбутній стан замовника
  • Короткострокові та довгострокові стратегії. Культура споживання та споживча культура

Презентація управлінських рішень учасників щодо росту у власних продажах

Домашнє завдання, яке ви можете виконати під час навчання і презентувати в останній день:

  • Визначити власний цикл продажу
  • Зафіксувати поточну лійку продажу і змоделювати бажаний її стан. Сформувати управлінські рішення яким чином ваша компанія буде розширятись або рости в продажах для досягнення бажаного стану лійки
  • Зафіксувати поточний рівень в продажах компанії і визначити бажаний рівень. Сформувати управлінські рішення для досягнення нового рівня.
  • Використати інструменти SIT для модифікації існуючого продукту/процесу і винайдення нових ідей
  • Пояснити місію компанії через пропозицію цінності, унікальну конкуретну перевагу, з сформованими критеріями прийняття рішень замовника та управляючи його очікуваннями.

 

Під час презентації викладач буде давати власний критичний коментар і зворотній звʼязок щодо рішень учасників.

Обовʼязково
Підготовка до програми
Рекомендовано - ознайомитись з книгою Іцхака Адізеса "Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати"

Дати відповідь на питання:

  • Чим я займаюсь, що я люблю/що мене надихає?
  • Що я хочу досягти цим навчанням? Який результат від програми я хочу отримати?
  • Для чого існує моя компанія і що ми продаємо?

Викладачі
Володимир Орлов детальніше
Visiting professor
Юлія Плієва детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Підготовка до програми
Ознайомитись з книгою Іцхака Адізеса "Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати" та відповісти на питання: Чим я займаюсь, що я люблю/що мене надихає? Що я хочу досягти цим навчанням? Який результат від програми я хочу отримати? Для чого існує моя компанія і що ми продаємо?
вартість
21 000 (15% прибутку перераховуємо на потреби ЗСУ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
28.11.2022 в 17:00
Минулого тижня група PMBA-24 зустрілася у стінах kmbs на черговий навчальний модуль. З 21 по 25 лист ...
25.11.2022 в 11:00
Презентація «Переробна промисловість — фундамент повоєнного економічного відновлення» Кисилевський Д ...
23.11.2022 в 17:30
Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Мацуда Кунніорі зустрівся з учасниками Школи Страт ...
23.11.2022 в 13:00
Навчання під час війни — не лише можливе, а й необхідне та ефективне! Цю тезу ще раз довела група Ex ...
22.11.2022 в 15:30
Як дотягнутись душею до співробітників в інших містах? Із таким питанням учасників 17 листопада ст ...
22.11.2022 в 12:00
З першого дня на MBA-програмах, кожен учасник стає частиною унікального середовища однодумців, з яки ...
21.11.2022 в 16:00
Традиційно географія міст наших учасників MBA охоплює всю Україну. Але цього разу, презентуючи себе, ...
19.11.2022 в 12:30
17 листопада 45 сміливців долучилися до спільноти kmbs. Сміливців, бо потрібно мати неабияку відвагу ...