Управління продажем. Системне креативне мислення
Концепція управління продажем. Система погляду на розуміння і визначення суті, змісту, цілей, задач, критеріїв, принципів та методів управління продажем
- Зони взаємодій
- Управління: управлінець, засоби управління, обʼєкт управління
- Структура ринку
- Створення цінності в продажах. Персоналізація цінності
Цикл продажу та цикл покупки
- Тригери переходів на стадіях в циклі продажу. Кейс-дискусія: покупка сонячних батарей
- Визначення власного циклу продажу
Системне креативне мислення
- Вилучення важливих компонентів продукту. Шлях найбільшого опору.
- Ділення. Зміна компонентів продукту в часі або просторі
- Розмноження або додавання існуючих компонентів в продукті
- Обʼєднанні завдання. Призначення нових задач існуючому елементу продукту
- Залежність від властивостей продукту. Створення залежних відносин між продуктом і його навколишнім середовищем
Лійка продажу
- Важелі управління лійкою
- Аналіз стадій циклу продажу і важелів лійки для досягнення цільових показників продажу
- Математичне моделювання лійки для досягнення цілі. Практична робота