Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Розвиток бізнесу для засновників та партнерів
дати стартів програм
28/10/2024
Формат
3 модулі 3+2+2 дні
10:00 - 18:00 [можлива участь офлайн і онлайн]
вартість
70 000 грн
Розвиток бізнесу для засновників та партнерів
Прорив відбувається тоді, коли ви створюєте для себе виклик набагато більший за природний потенціал.
Аудиторія програми - засновники та партнери компаній, які
в активних роздумах, пошуку сильних рішень для змін у бізнесі в ці безпрецедентні часи
розуміють, що системність погляду та швидка пріоритезація є критично важливими зараз
перевизначають продукт, клієнта, шукають нові ринки
мають потребу перевірити власні гіпотези, рішення або навчитись швидше ловити слабкі ринкові й внутрішні сигнали в компанії
"на роздоріжжі" – шукають інсайти, альтернативні точки зору, можливість зробити обґрунтоване та зважене рішення
бачать свою роль як роль стратега, готові взяти на себе відповідальність за розвиток компанії в умовах тотальних змін
Структура програми
Структура програми

Дуже багато компаній зараз цілком перевизначають свій продукт, клієнта, змінюють пропозицію цінності та ринки. Керівники, які тримають зв’язок із реальністю сьогодні, вірять, що не можна бути стабільним, не будучи гнучким і не підлаштовуючи свою роботу під постійно змінні реалії. Ми запрошуємо вас побути зі своїми думками і з нашою підтримкою ґрунтовно розібратись, куди рухати бізнес далі, який напрямок обрати.

 

Під час програми "Розвиток бізнесу для засновників та партнерів" ви і ваші колеги зможете знайти саме ті питання для вашої компанії, які організують ваші думки і станують опорою на найближчий час.

 

Це навчання-лабораторія, де збираються засновники та партнери з командами бізнесів різних сфер, локальні та міжнародні. Протягом троьох модулів із перервою на домашнє завдання ми прицільно вчимося використовувати методологію бізнес-девелопменту, розуміння якої залишається з вами назавжди, а паралельно прикладаємо її до реальних живих кейсів учасників.

 

Результати програми
Інсайти для розвитку та трансформації вашої компанії. Системний підхід-інструментарій стратегування та LeanBizDev, який допомагає:

  • Визначати або перевизначити цільовий ринок, надсистему та тренди.
  • Діагностувати стан компанії – бачити реальність.
  • Знаходити життєздатні ідеї та цілі компанії в довгу та коротку.
  • Визначати нові джерела зростання, маржинальності та прибутковості.
  • Моделювати перехід: від поточного до бажаного. Пріоритезувати.
  • Знаходити точки входу в розвиток, у зміни, із урахуванням інтересів різних стейкхолдерів.
  • Створювати баланс: визначати що потребує змін, що варто зберегти, від чого відмовитися і що створити нового.
  • Творити культуру довіри та взаємозв'язків в команді.

Тема 1
Приховані активи для розвитку: я, компанія, ринок

  • Безпрецедентна невизначеність. Параметри життєздатності компанії як системи та про що говорять слабкі сигнали на глобусі.
  • Ринок, надсистема, макроринок – частіше бачимо це несучасно та обмежено. Яким може бути основне стратегічне рішення та поле можливостей? Куди рухається світ, сучасні тренди в бізнес-моделях?
  • Побачити: про що саме ми насправді.  Діагностика реального стану речей в компанії: пошук справжніх викликів та прихованих можливостей.
  • Ядро/унікальність компанії як основа життєздатності: що ми робимо найкраще, на що можемо спиратися в майбутньому, а на що ні.
  • Синхронізація інтересів власника, команди та компанії.
  • Джерела зростання, розвитку, капіталізації та стійкості: клієнти, продукти, партнерства, нові ринки.

 

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого" кейсу:

  • Системну діагностику компанії, бачення глибинних причин і можливостей.
  • Будувати карту інтересів: компнія - партнери - команда.
  • Визначати підхід до розвитку: хтось розвивається через ідею, хтось через цілі, а хтось через "захід" у культуру, технологічні важелі або продуктовий шлях.
     

 

 

Тема 2
Робота з майбутнім

  • Три горизонти в управлінні компанією: сьогодні - завтра - післязавтра. Чи це працює в умовах кризи або в часи технологічних революцій? 
  • Стратегічний вибір: цільовий ринок та надсистема, споживач (або споживачі, якщо у вашої компанії платформенна бізнесмодель). 
    Знаходження або перевизначення: заради чого існує компанія? 
  • Моделювання майбутнього: стратегічна ідея та цілі. Що зберігаємо, а що в постійному оновленні? Де буде основний маховик впливу?

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого кейсу":

  • Визначати цільовий ринок, основні глобальні та національні тренди.
  • Обирати стратегічні джерела зростання та прибутковості.
  • Формувати потенційний фокус розвитку – стратегічну ідею.
  • Ставити стратегічні цілі компанії.
  • Визначати перспективних споживачів і проєкт ціннісної пропозиції, образ бізнес-моделі.
  • Формувати ідеї розвитку та цілей компанії в короткій перспективі, якщо компанія в стабільному стані – або параметрів життєздатності, якщо вона у кризі.

 

 

 

Тема 3
Перехід: ініціативи та дії

  • Модель трансформації: що створювати нового, що змінювати, що зберігати, а від чого відмовитись.
  • Шукаємо нелінійні рішення, бо інші не працюють. Пошук "перпендикулярних" рішень або точок входу в зміни.
  • Профілювання команди розвитку та визначення "портрету" лідера, який може запустити розвиток як системний процес у компанії.

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого кейсу":

  • Як розвернути команду на досягнення обраних цілей?
  • Втілення змін: моделювання перших кроків.

 

3 модулі 3+2+2 дні
Розклад модулів
Кожен день триває з 10:00 до 18:00
28-28 жовтня

25-26 листопада

18-19 грудня

Викладачі
Оксана Щегельська детальніше
Adjunct professor
Тимур Король детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми про внутрішній запит та очікування від навчання; також ви можете просто поставити питання про усі деталі навчання: від контенту до організаційних моментів, проконсультуватись чи підходить вам особисто ця програма
вартість
70 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дарина Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...