Розвиток спроможності активувати всю систему для реалізації амбітної стратегічної ідеї, балансуючи операційні пріоритети, які потрібні сьогодні для забезпечення існування компанії та стратегічні виклики майбутнього і лідерські амбіції засновників.
поділяють думку про те, що ми маємо думати про майбутнє і шукати довгострокові рішення, навіть в умовах війни
мають практичний досвід, бажання актуалізувати свої знання і зрозуміти чи допомагають їх підходи виходити на високі показники результативності
готові поміркувати, що сталось з бізнесом, що буде з ринком в майбутньому, як змінились потреби клієнтів і чи адекватна контексту пропозиція цінності
відчувають, що потрібно знайти сенси, сигнали та надію для команди, але паралельно - виводити команду на інший рівень суб’єктності
шукають відповідь на питання звідки брати енергію і як робити якісні лідерські рішення
є топкомандами випускників МВА програм kmbs, які хочуть синхронізуватись за сенсами й основними управлінськими підходами
та головне - готуються до ролі СЕО або хочуть посилити себе в ній
Що учасники здобувають під час програми:
розуміння ролі CEO та основних вимог до неї в компанії, яка працює в турбулентному світі та має лідерські амбіції
цілісне розуміння бізнесу як системи (стратегія, клієнти, люди в організації, фінанси, процеси, комунікації), і взаємозв’язків у цій системі - за рахунок чого виходити на високі показники результативності
спроможність зчитувати і розуміти стратегічну ідею компанії та переводити її в результати
вихід на новий рівень управлінської зрілості, спроможність тримати стратегічний фокус і не занурюватись в операційне управління
підходи до розвитку топкоманди: як побудувати нову корпоративну культуру, в якій працівники не вигорають, команда більш самоорганізована і працює без ручного управління
практика в аргументації та вмінні лаконічно формулювати і доносити свою думку до команди, клієнтів, власника чи акціонерів
підходи до роботи в складному середовищі з багатьма невідомими: як робити швидкі і водночас непрості рішення для бізнесу
бачення своїх сильних сторін, власної мотивації перед тим, як робити зміни в компанії
менторинг від викладачів і робота над реальним проєктом для своєї компанії
Що найкращі CEO роблять інакше?
Інтервʼю з викладачами
Структура програми
Передумови створення програми
Оновлюючи програму під контекст роботи бізнесу під час війни, ми враховували два важливих фактори:
Сучасний контекст. Ми всі пережили перший шок, перші рішучі дії, що вимагали надзвичайної відповідальності та сконцентрованості, вирішення нагальних завдань. Багато з нас змінили звичні ролі – пішли на фронт, зайнялись волонтерством. Але лишилась і частина спільноти, яка продовжує керувати компаніями. Якими будуть наші наступні кроки? Як вирішити дилему: рухатись винятково операційно з дня на день, чи думати про стратегічні речі? Кожен вирішує по-своєму, на скільки вистачає енергії та моральних сил. Але все ж засновники бізнесу та топуправлінці розуміють, що ми не можемо не думати про завтра, яким би невизначеним воно не було. Ця ситуація потребує іншого, нового способу мислення.
Особливості ролі СЕО. Ключове завдання СЕО сьогодні – робити швидкі і складні рішення в умовах із багатьма невідомими. Ці рішення треба робити, ураховуючи рольову особливість СЕО – надто велика відповідальність, але по суті поряд немає когось, із ким можна про це відверто проговорити. Адже з одного боку є власники та акціонери, які вимагають результатів, з іншого боку команда, яку потрібно вибудовувати, налаштовувати, зберігати високу мотивацію та досягати поставлених цілей.
Філософія програми
У сучасному світі той, хто претендує на роль СЕО має мислити і діяти інакше, ніж мислили і діяли до цього. Ця інакшість стосується фундаментальних складових діяльності компанії.
Найкращі СЕО:
Інакше бачать стратегію компанії– це точно не може бути довгостроковим планом, написаним топкомандою під час щорічної стратегічної сесії. Сучасна стратегія більше схожа на розгортання та адаптацію основної ідеї компанії в контексті, що постійно змінюється.
Інакше підходять до взаємодії з людьми в компанії, бачать в них у першу чергу людей, а не ресурси чи роботів, яких можна інструктувати чи натренувати "чітко виконувати поставлені завдання"... (дають свободу і право на помилку, автономію у прийнятті непростих рішень).
Інакше розуміють клієнта і цінність, яку компанія створює для нього.
Інакше підходять до побудови внутрішніх процесів і систем, розуміючи, що оцифровка смислових речей не дасть необхідного результату. КРІ – це не те, чим його зазвичай вважають – це в першу чергу про смисли, які народжують результат.
Тема 1
Що найкращі CEO роблять інакше?
Знайомство. Філософія та підходи школи.
Вступ у стратегічне мислення. Еволюція підходів до стратегічного управління.
Cтратегічна ідея.
Сьогодні, завтра та післязавтра компанії в щоденному управлінні CEO.
Стратегічні цілі компанії, які збільшують операційну стійкість та закладають основу розвитку.
Як мислити по-іншому? Мистецтво CEO розвивати команду за допомогою переосмислення.
Персональний стиль менеджера. Розвиток талантів і сильних сторін як основа роботи з продуктивністю та залученістю працівників.
Тема 2
Команда: ролі та рівні зрілості. Управлінські таланти і сильні сторони.
Формування команд. Вступ у структуру ролі. Рівні зрілості.
Вступ у модель розвитку.
Принципи методології розвитку управлінських талантів.
Управлінські таланти в командній взаємодії.
Тема 3
Стратегічні фінанси. Управлінські рішення на базі фінансової звітності.
Історія фінансів і фінансова філософія.
Постановка, оцифровка та декомпозиція цілей: KPI та BSC.
Цілі й без чого вони не працюють: структура та процеси.
Управлінський облік. Чому FCF важливіше ніж EBITDA?
Оцінка фінансового стану компанії: від власника компанії до бізнесу і назад.
Прийняття рішень на базі звітності.
Інвестиції. Доцільність та інтеграція в наявну систему / бізнес / процеси.
Тема 4
Стратегічний маркетинг. CEO як головний маркетолог компанії.
Логіка маркетингової стратегії. Аналіз зовнішнього та внутрішнього контексту.