Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
2022
формат
3 Дні
10:00 - 18:00 Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
21000 грн
Школа бренд-менеджменту
Перша в Україні спеціалізована програма про системне управління брендами
Аудиторія програми -
Власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які хочуть створити бренд, що приносить прибуток
Маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії та інструменти
Що дає програма?
Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу
Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії
Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача
Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів
Структура програми
День 1 - 30 травня
Позиціювання та емоційний фокус бренду
Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?

  • Головні завдання бренд-менеджменту
  • Бренд-менеджмент як одночасний рух за двома протилежними напрямами
  • Про що повинні знати власник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити дійсно сильний бренд? З чого варто почати і чого краще уникнути?
  • Що вирізняє сильні бренди, і як створити бренд-лідер?
  • Особливості управління портфелем брендів.
  • Роль бренд-менеджера у формуванні відношення клієнта до бренду.
  • Піраміда бренду як інструмент створення стратегічного фундаменту.
  • Що повинен говорити бренд та як він повинен говорити?
  • Емоційний фокус бренду. Інструменти формування емоційного фокусу бренду у ТВ, digital, outdoor, press.

 

День 2 - 31 травня
Інструменти бренд-менеджменту
Дієві інструменти бренд-менеджменту, що використовуються на різних етапах життя брендів

  • Інструменти формування бренду з високим рівнем впізнаваності
  • Використання героїв у просуванні B2C та B2B брендів
  • Розширення асортименту та оптимізація фокусу бренду
  • Правила генерації новинок. Види інновацій для розвитку наявних покупців і залучення нових споживачів.
  • Внутрішній брендинг: головні принципи та особливості побудови в компанії
  • Бренд-архітектура: коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд? 
  • Типологія бар’єрів для росту бренду, та як знайти ідеї для подолання бар'єрів сприйняття?
  • Методи жорсткого бренд-менеджменту
  • Колаборація з іншими брендами: коли та як використовувати?
  • Співробітництво з лідерами думок
  • Ігри та конкурси як інструменти вирішення головних завдань бренд-менеджменту

День 3 - 1 червня
Аудит бренду та бренд-стратегія
Як вивести бренд на якісно новий рівень і заробляти на ньому більше?

  • Головні виклики сучасного бренд-менеджменту.
  • Помилки бренд-менеджменту, яких не можна уникнути, та про які точно треба знати. Помилки, яких можна запобігти. 
  • Аудит бренду: алгоритм та типові помилки брендів
  • Головні етапи створення бренд-стратегії
  • На які головні питання повинна давати відповідь бренд-стратегія?
  • Схожість та відмінності управління on-line та off-line брендами
  • Особливості розвитку брендів на ринках послуг
  • Бренд-менеджмент компаній, що працюють на B2B ринках.
  • Управління брендами постачальників у дистриб’юторській компанії.
  • Інструменти омолодження / осучаснення бренду
  • Сучасні особливості бренд-комунікацій

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Вадим Пустотін детальніше
Visiting professor
Олена Тараненко детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
21000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
08.08.2022 в 14:00
PEN Ukraine запускає серію культурних подій у Києві на підтримку Збройних Сил України — «Інтелектуал ...
05.08.2022 в 14:30
Щоб впевнено керувати проєктами, необхідно мислити структуровано, бачити загальну картинку та розумі ...
05.08.2022 в 11:40
Під час війни чимало людей намагаються допомагати в декількох напрямках одночасно, бо хочуть приноси ...
04.08.2022 в 16:30
Новий герой Borys Gudziak — президент Український католицький університет UCuniversity, голова Сенат ...
04.08.2022 в 13:30
На 22-гій Літній школі тотального маркетингу фокусуємось на переосмисленні та адаптації маркетингово ...
03.08.2022 в 18:30
Випускник PMBA-14 Dmytro Chernov розповів, як з першого дня війни компанія ARDIS group сфокусувала с ...
03.08.2022 в 14:00
Запрошуємо Alumni спільноту kmbs долучитися до виїзного Post-MBA модулю! https://forms.gle/baonn ...
30.07.2022 в 16:00
Цього тижня відбувся 3-ій модуль Школи Освітніх Управлінців, у якому взяли участь 28 освітян з усієї ...