Власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які хочуть створити бренд, що приносить прибуток
Маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії та інструменти
Що дає програма?
Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу
Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії
Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача
Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів
Структура програми
День 1
Позиціювання та емоційний фокус бренду. Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?
15 травня 2023
Головні завдання бренд-менеджменту
Бренд-менеджмент як одночасний рух за двома протилежними напрямами
Про що повинні знати власник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити дійсно сильний бренд? З чого варто почати і чого краще уникнути?
Що вирізняє сильні бренди, і як створити бренд-лідер?
Особливості управління портфелем брендів.
Роль бренд-менеджера у формуванні відношення клієнта до бренду.
Піраміда бренду як інструмент створення стратегічного фундаменту.
Що повинен говорити бренд та як він повинен говорити?
Емоційний фокус бренду. Інструменти формування емоційного фокусу бренду у ТВ, digital, outdoor, press.
День 2
Інструменти бренд-менеджменту
16 травня 2023
Інструменти формування бренду з високим рівнем впізнаваності
Використання героїв у просуванні B2C та B2B брендів
Розширення асортименту та оптимізація фокусу бренду
Правила генерації новинок. Види інновацій для розвитку наявних покупців і залучення нових споживачів.
Внутрішній брендинг: головні принципи та особливості побудови в компанії
Бренд-архітектура: коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд?
Типологія бар’єрів для росту бренду, та як знайти ідеї для подолання бар'єрів сприйняття?
Методи жорсткого бренд-менеджменту
Колаборація з іншими брендами: коли та як використовувати?
Співробітництво з лідерами думок
Ігри та конкурси як інструменти вирішення головних завдань бренд-менеджменту
День 3
Аудит бренду та бренд-стратегія
Як вивести бренд на якісно новий рівень і заробляти на ньому більше?
Головні виклики сучасного бренд-менеджменту.
Помилки бренд-менеджменту, яких не можна уникнути, та про які точно треба знати. Помилки, яких можна запобігти.
Аудит бренду: алгоритм та типові помилки брендів
Головні етапи створення бренд-стратегії
На які головні питання повинна давати відповідь бренд-стратегія?
Схожість та відмінності управління on-line та off-line брендами
Особливості розвитку брендів на ринках послуг
Бренд-менеджмент компаній, що працюють на B2B ринках.
Управління брендами постачальників у дистриб’юторській компанії.
Інструменти омолодження / осучаснення бренду
Сучасні особливості бренд-комунікацій
Викладачі
Олена Мальцевадетальніше
Professor
Вадим Пустотіндетальніше
Visiting professor
Олена Тараненкодетальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
25000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь