Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Маркетингові комунікації: стратегічний рівень
дати стартів програм
18/11/2024
Формат
3 дні
10:00 - 18:00
вартість
30 000 грн
Маркетингові комунікації: стратегічний рівень
Як налаштувати систему точок взаємодії з клієнтом відповідно до бізнес-цілей компанії?
Авдиторія програми — засновники та топменеджери, які хочуть:
формувати бізнес-цілі для маркетингу та вимірювати ефективність на різних рівнях маркетингової стратегії
з нуля будують відділ маркетингу чи трансформують його і хочуть налаштовувати роботу команди або зовнішніх підрядників та розуміти, що очікувати і як вимірювати результати на різних рівнях стратегії.
Що дає програма:
визначення стратегії комунікації та інструментів аналітики, що найкраще відповідають загальним маркетинговим цілям
знайти точки опори для визначення комунікаційних цілей у маркетингу в контексті, що постійно змінюється
Структура програми
День 1
10:00 - 18:00

  • Що впливає на ефективність комунікацій? 
  • Ієрархія цілей. Як створювати бізнес цілі для усіх рівнів маркетингової стратегії та вимірювати ефективність? 
  • Інтегровані комунікації. Цілі комунікацій.
  • Елементи інтегрованих комунікацій: ATL,BTL,TTL. 

День 2
10:00 - 18:00

  • Різниця Multichannel & Omnichannel. Що працює сьогодні? 
  • Mind map та правила побудови комунікацій. 
  • Створення ідей для комунікацій. Метод Кіплінга. 
  • Складові ефективної комунікації: поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.

Day 2
10:00 - 18:00

  • The Creative Effectiveness Ladder — методологія для визначення цілей і ролі креативу для досягнення бізнес результатів.
  • Вибір точок дотику з споживачами в діджиталі: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey, KPI, аналіз результатів в ключових соціальних мережах: Facebook, Instagram, Tik-Tok, Youtube.
  • Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі. Куди інвестувати кошти?
  • Коли варто наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат? Як визначати цілі та вимірювати ефективність співпраці?

Викладачі
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування з менеджеркою програми
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
30 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...