Ієрархія цілей. Як створювати бізнес цілі для усіх рівнів маркетингової стратегії та вимірювати ефективність?
Інтегровані комунікації. Цілі комунікацій.
Елементи інтегрованих комунікацій: ATL,BTL,TTL.
Day 2
10:00 - 18:00
Різниця Multichannel & Omnichannel. Що працює сьогодні?
Mind map та правила побудови комунікацій.
Створення ідей для комунікацій. Метод Кіплінга.
Складові ефективної комунікації: поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.
Day 3
Day 3
10:00 - 18:00
The Creative Effectiveness Ladder — методологія для визначення цілей і ролі креативу для досягнення бізнес результатів.
Вибір точок дотику з споживачами в діджиталі: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey, KPI, аналіз результатів в ключових соціальних мережах: Facebook, Instagram, Tik-Tok, Youtube.
Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі. Куди інвестувати кошти?
Коли варто наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат? Як визначати цілі та вимірювати ефективність співпраці?
Faculty
Mariya Kochmarukmore details
Visiting professor
Vlad Bolsunmore details
Visiting professor
Viktoriia Hubinamore details
Visiting professor
cost
uah
Apply for the program
Let me know about next date
For more information about the program, please contact