Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту
дати стартів програм
19/9/2024
Формат
5 модулів по 2 дні
10:00 - 18:00 [онлайн]
вартість
90 000 [можлива оплата помодульно] грн
PR
Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту
Як налагодити дієві комунікації з усіма цільовими групами: ЗМІ, інвесторами, клієнтами, партнерами, співробітниками, експертами?
Аудиторія програми:
Спеціалісти у сфері PR і маркетингу
Керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній, громадських і державних організацій
Власники бізнесу і топи, які прагнуть оволодіти навичками дієвих корпоративних та бренд-комунікацій
Що дає програма:
можливість підтримувати професійну форму, працюючи над актуальними кейсами та практично одразу застосовувати здобуті знання й опрацьовані підходи у роботі
знання та практичні навички з планування, організації, упровадження та оцінювання стратегій і тактик дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти
розуміння, як будується система управління і захисту репутації компанії
уміння організовувати роботу антикризового штабу компанії при заподіянні шкоди репутації компанії
розуміння, як взаємодіяти з журналістами та лідерами думок у медіаполі, що постійно змінюється
розуміння ролі внутрішніх комунікацій для репутації бізнесу і форматів співпраці PR та HR функцій компанії
розуміння та навички планування, упровадження та оцінки комунікаційних програм у соціальних медіа
Про програму:

Пʼяти модульна програма для керівників і менеджерів напрямків PR та маркетингу, які хочуть вибудувати функцію комунікації компанії з нуля, налагодити ефективну взаємодію зі ЗМІ, інвесторами, клієнтами, партнерами, співробітниками, експертами та розуміти, як створювати, захищати і зміцнювати репутацію компанії.

 

Структура програми
Модуль 1
Інститут репутації в умовах війни: як працює і чи має значення?
19-20 вересня 2024
МОДУЛЬ 1

Поняття репутації, її складових і підходів до управління

  • Роль і особливості формування довіри до бізнесу в сучасних умовах: українські та світові тенденції.
  • Як "вимірюється" репутація і на які компоненти "розкладається"?
  • Як включити управління репутацією в процес управління бізнесом: що таке "репутаційний профіль"?
  • Взаємозв'язок між інформуванням, репутацією і поведінкою цільових аудиторій бізнесу. Основні інструменти комунікацій і структура PR-стратегії.
  • Хто/що формує та руйнує репутацію компанії: усередині та за її межами?

 

Роль комунікацій для управління бізнесом

  • Корпоративні комунікації: роль і завдання у рамках бізнес-стратегії, взаємозв'язок з корпоративним управлінням.
  • Корпоративна історія: важливість, завдання, структура, особливості. 

 

Особливості "післяправдивого" медіаполя та його вплив на здатність бізнесу управляти своєю репутацією

  • Роль інтернет-джерел в управлінні репутацією бізнесу.
  • Інформаційна політика, управління інформаційним потоком компанії, оптимальна кількість публічних спікерів.
  • "Закрита" і "відкрита" інформація про компанію. Плюси і мінуси публічності першої особи компанії. 
  • Маркетинг, реклама і PR: чого можна і не можна досягти з їх допомогою? Особливості подачі інформації в публічному полі про компанію та її діяльність.

 

Робота з групами впливу

  • Взаємодія компанії з внутрішніми і зовнішніми групами впливу.
  • Робота зі співробітниками компанії як "носіями" корпоративної репутації.

 

Модуль 2
Кризи й інформаційні атаки: як укріпити та захистити репутацію організації
24-25 жовтня 2024
МОДУЛЬ 2

Поняття та види кризових ситуацій

  • Яку фінансову та іншу відчутну шкоду можуть нанести бізнесу або організації репутаційні кризи?
  • Види криз і специфіка реагування компанії у кожному випадку.
  • Що робити, коли компанія власними діями спричинила репутаційну кризу?
  • Система підготовки та управління інформацією під час кризи (матриці ключових повідомлень та ін.).
  • Аналіз прикладів успішних і неефективних стратегій та інструментів кризового реагування компаній та організацій.
  • Практикум і вирішення кейсів за темою

 

Базовий алгоритм організації та діяльності "антикризового штабу": процедурні особливості кризових комунікацій

  • Хто має входити до "антикризового штабу"?
  • Як діє ефективний "антикризовий штаб"?
  • Кому варто і кому не варто очолювати "штаб"?
  • Роль керівника/власника компанії в "антикризовому штабі"?
  • Першочергові дії компанії у перші 2 та 24 години кризи.
  • Роль PR-функції у роботі "антикризового штабу".

 

Специфіка розробки та донесення ключових повідомлень до аудиторій компанії під час кризи

  • Специфіка сприйняття бізнесу різними аудиторіями в Україні та репутаційні ризики, до яких вона призводить. Чому репутаційні кризи з виняткового випадку перетворилися на практично щоденну реальність для багатьох компаній і організацій?
  • Звідки гравці інформаційного поля беруть інформацію?
  • ЗМІ, соціальні мережі та криза: відмінності від повсякденного режиму співпраці.
  • Інтерактивні формати інформаційної роботи під час кризи: вибір інтерактивних форматів реагування.
  • Криза як інформаційний привід.
  • "Стресові" комунікації зі ЗМІ.
  • Чому і кому довіряють ЗМІ та лідери думки під час кризи?
  • Специфіка публічного повідомлення поганих новин.
  • Оптимальні формати та зміст офіційного спростування.

 

Інформаційні атаки на бізнес

  • Що робити в ситуації, коли негатив про компанію носить "замовлений" характер з боку конкурентів чи опонентів?

 

 

Модуль 3
Соціальні мережі та змі: робота з контентом, вплив на репутацію бізнесу
7-8 листопада 2024
МОДУЛЬ 3

Нові правила та управління media relations у бізнесі

  • Світові тренди ринку ЗМІ, довіри до ЗМІ та довірених джерел інформації.
  • Специфіка українського медіаринку та її вплив на інструменти й ефективність media relations.
  • Правила та роль media relations у соціальних мережах.
  • Сучасний медіамікс: як ефективно поєднувати комунікацію через ЗМІ та соціальні мережі.
  • Цікаві й актуальні для української практики кейси комунікацій через ЗМІ та соціальні мережі: як систематизувати та запозичити практики для різних галузей.

 

Як взаємодіяти з лідерами думок і наскільки це можливо робити системно

  • Роль лідерів громадської та експертної думки для репутації бізнесу.

 

Світові та українські тренди комунікацій у соціальних мережах

  • Особливості, вигоди та ризики соціальних мереж як середовища та каналу комунікацій.
  • Головні джерела репутаційних проблем для бізнесу в соціальних мережах.
  • Розмаїті формати постів у facebook – рекомендації як "треба" і "не треба" постити.
  • Перелік запитань для перевірки готовності бізнесу до виходу в соціальні мережі.
  • Взаємодія з негативно налаштованими лідерами думок у соціальних мережах.
  • Тролінг і тролі. Як мінімізувати шкоду від комунікацій з ними? Як нейтралізувати?
  • Система організації реагування на негатив у соціальних мережах.
  • Цікаві й актуальні для української практики кейси комунікацій через ЗМІ та соціальні мережі. Як систематизувати та запозичити практики для різних галузей?



Особливості публічних комунікацій та їх відмінність від комунікацій у приватному форматі

  • Підготовка спікерів компанії до публічних комунікацій.
  • Навіщо корпоративному спікеру публічність.
  • Чому "риторика" та "красномовність" непотрібні спікеру компанії самі собою?
  • Оптимальний підхід до підготовки спікера до публічних комунікацій.
  • Покрокова інструкція з виводу команди спікерів бізнесу в публічний простір.
  • Спікери бізнесу в соціальних мережах – "за" та "проти".
  • Якими документами регулюються публічні комунікації бізнесу (інформаційна політика, вимоги до спікерів, ін.)?

 

 

Модуль 4
Внутрішні комунікації і культура: працівник як носій репутації, лідер думок та "ретранслятор"
5-6 грудня 2024
МОДУЛЬ 4

Внутрішні комунікації як система та бізнес-процес: цілі, цінність для бізнес-результату, можливості, обмеження.

  • Ключові функції, залучені до створення та підтримки системи внутрішніх комунікацій у бізнесі.
  • Місія, цінності та корпоративна культура як підґрунття, вектор і рамки корпоративної культури, комунікацій і поведінки працівників компанії. 
  • Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
  • Як цінності визначають ефективність "мови" та форматів внутрішніх комунікації?
  • Корпоративна культура як "дзеркало" реальних цінностей власників і керівництва компанії: як вони впливають одне на одного.
  • Види корпоративних культур з огляду на ключові цінності та підходи до внутрішніх комунікацій.
  • Трансформації корпоративної культури – з чого почати та що досліджувати?
  • Специфіка cистеми внутрішніх комунікацій у кожному з видів корпоративних культур.
  • Ефективність різноманітних каналів і форматів внутрішніх комунікацій залежно від корпоративної культури компанії.
  • Залежність успіху трансформаціі від злагоджених внутрішніх комунікацій і корпоративної культури в бізнесі.

 

Формати транслювання місії цінностей, завдань та здобутків від власника і керівництва до працівників: канали та інструменти, з яких складається система внутрішніх комунікацій.

  • Зв’язок комунікаційних і бізнес-завдань.
  • Роль керівника в ефективній трансляції (донесенні) бізнес-завдань до працівників.

 

Основа для створення бренду роботодавця та роль внутрішніх комунікацій для впровадження змін у бізнесі

  • Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.
  • Корпоративна культура та бренд роботодавця: оптимальні та небажані комбінації.

 

Роль керівника в системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).

  • Що таке репутація бізнесу? Чому вона починається з власника, топменеджменту і як визначає ефективність внутрішніх комунікацій?

 

Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації.

  • Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
  • Чутки в процесі корпоративних трансформацій. Що з ними робити?
  • Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.
  • Як правильно залучати працівників у процес змін і що робити, якщо залученість низька?

 

 

Модуль 5
Вимірювання ефективності комунікації: стратегічні та тактичні метрики, звʼязок з організаційними цілями
23-24 січня 2025
МОДУЛЬ 5

Які показники допомагають відповідати на всі питання PR- стратегії

  • Основні принципи вимірювання ефективності комунікацій. 
  • Які формати комунікацій і як допомагають компанії працювати з клієнтами, партнерами, інвесторами, органами влади і контролю та іншими аудиторіями? Визначення чинників оцінювання репутації компанії за факторами репутаційного профілю. 
  • На які запитання повинна відповідати стратегія комунікацій, виконання якої можна виміряти? Типові помилки при оцінці ефективності комунікацій компанії зі ЗМІ та іншими стейкхолдерами. 
  • Що робити, коли керівництво не ставить завдань перед PR- функцією або нав’язує маркетингові завдання?
  • Аналіз прикладів успішних і неефективних оцінок ефективності корпоративних і продуктових комунікацій.

 

Постановка комунікаційних завдань для досягнення бізнес-цілей компанії.

  • Різниця між стратегічними й тактичними замірами ефективності комунікацій.
  • Структурування, проведення та оцінювання моніторингу ЗМІ.
  • Оцінка ефективності текстових матеріалів компанії, публічних виступів і прес-заходів.
  • Оцінка ефективності немедійних комунікацій компанії.
  • Чому моніторингу ЗМІ замало для ефективної оцінки комунікацій: інтеграція інформації від маркетингу та продажів в оцінку PR- діяльності компанії.
  • Презентація результатів діяльності PR- відділу компанії – керівництву. Базовий підхід до оцінки ефективності роботи підрядника (агентства).

 

Практикум та вирішення кейсів за темою

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Діана Кладова детальніше
Оксана Мороз детальніше
Василь Губарець детальніше
Вікторія Сидоренко детальніше
Катерина Дубойська детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
90 000 [можлива оплата помодульно] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...