Аудиторія програми - керівники та власники компаній, які вирішують
як правильно доносити топкоманді та співробітникам “куди ми йдемо та навіщо”
як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії
як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації й отримання своєчасного зворотного зв’язку
На виході програми учасники отримають:
розуміння цілей, можливостей і ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
принципи побудови системних та ефективних комунікацій
розуміння, як діагностувати систему внутрішніх комунікацій у своїй компанії
основи планування, упровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
підходи й інструменти трансляції місії, цінностей і досягнень компанії її працівникам
критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
Структура програми
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
12-13 лютого 2025
Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.
Роль внутрішніх комунікацій у підтримці бізнес-стратегії: цілі, цінність, можливості, обмеження.
Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі.
Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, у яких форматах.
А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників та які види залученості існують.
Психологічний контракт: чи співпадають реальні інтереси працівників і бізнесу? Поняття та практичне застосування.
Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат?
Як зв'язати інтереси працівників із бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.
Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей і патернів поведінки в компанії.
Класифікація корпоративних культур за теорією Бека-Коуана, за котрою корпоративна культура – це "дзеркало" реальних цінностей власників і керівництва компанії.
Кейс на тему вибудовування зв’язку між бізнес-задачами, інтересами працівника, ставленням і поведінкою працівника та меседжами внутрішніх комунікацій.
Формування бренду работодавця та Employee Value Proposition (EVP).
Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) бізнес-завдань до працівників у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).
Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топменеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій.
Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.
Що таке EVP і чим воно відрізняється від "бренду роботодавця"?
Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями?
Сегментація аудиторій: чи потребують різні вікові та професійні категорії працівників різних каналів та форматів?
Роль перших осіб у внутрішніх комунікаціях.
Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій.
Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.
Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій про які важливо знати менеджменту.
Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни корпоративної культури та комунікації нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту).
Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
11-12 березня 2025
Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний "мікс", особливості, рекомендації.
Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.
Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.
Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи в соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.
Сторітелінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування в різних форматах і каналах.
Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.