• Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.
• Роль внутрішніх комунікацій у підтримці бізнес-стратегії. Цілі, цінність, можливості, обмеження.
• Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі.
• Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, в яких форматах.
• А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників і які види залученості існують.
• Психологічний контракт: чи співпадають реальні інтереси працівників та бізнесу. Поняття та практичне застосування
• Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат.
• Як зв'язати інтереси працівників з бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.
• Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей та паттернів поведінки у компанії.
• Класифікація корпоративних культур за теорією Бека-Коуана, за котрою корпоративна культура – це “дзеркало” реальних цінностей власників та керівництва компанії.
• Кейс на тему вибудовування зв’язку між бізнес-задачами, інтересами працівника, ставленням та поведінкою працівника і месседжами внутрішніх комунікацій.
• Формування бренду работодавця та Employee Value Proposition (EVP)
• Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) бізнес-завдань до працівників; у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).
• Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топ-менеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій.
• Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.
• Що таке EVP і чим воно відрізняється від "бренду роботодавця".
• Роль працівників в формуванні і руйнуванні бренду компанії.
• Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями.
• Сегментація аудиторій - чи потребують різні вікові та професійні категорії працівників різних каналів та форматів?
• Роль перших осіб у внутрішніх комунікаціях.
• Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій
• Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.
• Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій, про які важливо знати менеджменту
• Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни корпоративної культури та комунікації нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту)