Аудиторія програми - керівники та власники компаній, які вирішують
як правильно доносити топкоманді та співробітникам “куди ми йдемо та навіщо”
як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії
як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації й отримання своєчасного зворотного зв’язку
На виході програми учасники отримають:
розуміння цілей, можливостей і ролі внутрішніх комунікацій для різних організаційних цілей (бізнес, державний і неприбутковий сектори)
складові системи внутрішніх комунікацій, роль топ-менеджменту, цінностей, культури, каналів, заходів, середньої ланки для її роботи
підходи й інструменти формування і донесення місії, цінностей, культури і досягнень організації працівникам
розуміння, як ідентифікувати організаційну культуру і будувати ефективні комунікації з людьми з її урахуванням
основи планування, упровадження та оцінки внутрішніх комунікацій з огляду на поколінські особливості і стилі лідерства
критерії вибору підходів для трансформації організації
Структура програми
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система" організації: цінності, культура, тренди ринку праці
09-10 червня 2025
Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.
Роль внутрішніх комунікацій у підтримці організаційної стратегії: цілі, цінність, можливості, обмеження.
Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі.
Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, у яких форматах.
А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників та які види залученості існують.
Безпекові рівні працівників в умовах війни - калібрація охоплення і тем внутрішніх комунікацій.
Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат?
Як зв'язати інтереси працівників із бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.
Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей і патернів поведінки в організації.
Класифікація організаційних культур за теорією Бека-Коуана (спіральна динаміка), за котрою культура – це "дзеркало" реальних цінностей керівництва і більшості працівників.
Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) цілей до працівників у системі внутрішніх комунікацій (особливості бізнесу, державного й неприбуткового секторів).
Що таке репутація організації, чому вона починається із власника, топ-менеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій.
Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові, роль працівників у формуванні та руйнуванні репутації роботодавця.
Спрацювання мультипоколінських команд: особливості світосприйняття, цілепокладання, управління, роботодавця, вибору каналів і форматів комунікацій.
Дистрибутивна, процедурна, інтеракційна й міжособистісна справедливість - як сприйняття справедливості відносин з роботодавцем впливає на продуктивність працівників.
Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій.
Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.
Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій про які важливо знати менеджменту.
Кейс на тему вибудовування зв’язку між організаційними цілями, інтересами працівника, ставленням і поведінкою працівника (цінностями) та меседжами внутрішніх комунікацій.
Модуль 2
Лідерство, середня ланка, канали, вимірювання
23-24 червня 2025
Відмінності лідерства від менеджменту: за якими ознаками визначається наявність лідерства в організації.
10 ключових видів лідерства та їхній вплив на вибір інструментів і підходів до комунікацій і мотивації: трансакційне, трансформаційне, харизматичне, патерналістське, бюрократичне, вимогливе, афіліативне, демократичне, leader-member exchange, сервісне.
Середня ланка в організації: роль, залучення, особливості вибудовування внутрішніх комунікацій з її допомогою; темплейт перевірки спроможності середньої ланки.
Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
"Токсичність" у командах: що це, як виникає, чим спричиняється, 8 проявів токсичної поведінки в організації і як з ними працювати;
Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації та інші.
Як правильно залучати працівників у процес змін і що робити, якщо залученість низька (антагонізм чи взаємне підсилення змін і культури організації)?
Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень цінностей, культури, внутрішніх комунікацій і коректно трактувати отримані результати досліджень ?
Як планувати та впроваджувати зміни за результатами отриманих досліджень, у тому числі із залученням керівництва бізнесу?
Що робити, коли працівники не хочуть давати зворотний зв'язок або дають його неправдиво?
Як збирати зворотний зв'язок, коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників?
Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями?
Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний "мікс", особливості, рекомендації.
Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій в організації.
Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи в соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.
Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни організаційної культури та роз'яснення працівникам нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту).
Викладачі
Марина Стародубськадетальніше
Adjunct professor
Вікторія Сидоренкодетальніше
Visiting professor
Альона Кухардетальніше
Visiting professor
Катерина Дубойськадетальніше
Діана Кладовадетальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
36 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь