A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
dates of programs start
1/10/2021
формат
2 modules +2 days
10:00-18:00
cost
22 000 uah
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
From Mission and Values to Dialogue and Engagement.
The structure of the program
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
1-2 жовтня

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
5-6 листопада

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Faculty
Maryna Starodubska more details
Adjunct professor
Тарас Скорупський more details
Viktoria Sydorenko more details
Анна Петрів more details
cost
22 000 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Inna Khrusch
EDP program manager
kmbs live
16.09.2021 in 11:04
"Коли наша державність вбивалася, коли вона нищилася і не існувала, завжди були люди-інституції, які ...
15.09.2021 in 19:05
🇮🇹🇺🇦 Ранок у виїзному навчальному модулі зазвичай починається з рефлексії. Так, знайомство з Італією ...
14.09.2021 in 10:29
"Університет не має бути бідним. Це аксіома", — стверджує Oleksandr Savruk, декан kmbs. І в інтерв'ю ...
13.09.2021 in 15:17
Saluti da Roma! 🇺🇦🇮🇹 Сьогодні розпочався виїзний модуль груп Executive 34 та Executive 35 до Риму. ...
10.09.2021 in 15:00
Тема «Чому бізнес має інвестувати в культуру?» привабила чималу кількість зацікавлених. Обговорити а ...
08.09.2021 in 14:46
4 листопада в kmbs стартує програма з системного мислення. Невпевненість, зависання, повільність. Ч ...
07.09.2021 in 11:42
▪Який зв’язок між тим, що ми думаємо про людей та світ і якістю наших управлінських рішень? ▪Як вия ...
07.09.2021 in 10:41
Парадоксально, але пандемія допомогла багатьом компаніям зруйнувати бар’єри між управлінцями та прац ...