A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
dates of programs start
16/3/2021
формат
2 modules +2 days
10:00-18:00
cost
15400 uah
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
From Mission and Values to Dialogue and Engagement.
The structure of the program
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
16-17 березня

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
08-09 квітня

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Faculty
Maryna Starodubska more details
Adjunct professor
Тарас Скорупський more details
Viktoria Sydorenko more details
cost
15400 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Inna Khrusch
EDP program manager
kmbs live
15.02.2021 in 16:13
13 лютого відомі журналісти, редактори та медіаменеджери обговорювали перспективи розвитку українськ ...
15.02.2021 in 11:10
«Більшість бізнесів схильні скорочувати маркетингові комунікації під час кризи, адже це стаття витра ...
13.02.2021 in 12:00
Другий Медіадень Премії імені Георгія Ґонґадзе. Відомі медійники та експерти говорять про трансформа ...
12.02.2021 in 16:15
Найкраще припущення, яке у нас може бути — це припущення про те, що будь-які наші переконання є поми ...
12.02.2021 in 12:18
У 2020-му стало зрозуміло: зміни, які визрівали давно, тепер невідворотні. Змінюються клієнти, техно ...
12.02.2021 in 10:31
📆 18 лютого о 18:30 запрошуємо спільно дослідити контекстні умови, актуальні для логістичних бізнесі ...
11.02.2021 in 16:15
Майже 100 учасників (більшість — онлайн 😉) приєднались до розмови з Андрієм Голімбовським в рамках T ...