День 1
• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.
• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.
• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.
• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.
• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.
• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.
• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.
• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.
• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.
• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій
День 2
• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій
• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій
• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури
• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.
• Які формати збору зворотнього зв'язку існують
• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.
• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.
• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво
• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників
• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій