A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
dates of programs start
26/10/2020
формат
2 modules +2 days
10:00-18:00
cost
15400 uah
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
From Mission and Values to Dialogue and Engagement.
The structure of the program
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
26-27 жовтня

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
23-24 листопада

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Faculty
Maryna Starodubska more details
Adjunct professor
Тарас Скорупський more details
Ірина Олєшко more details
Visiting professor
Євгенія Ноговіцина more details
Visiting professor
Олена Урусова more details
Visiting professor
cost
15400 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Inna Khrusch
EDP program manager
kmbs live
21.10.2020 in 08:38
«Ніколи не погоджуйтесь на посереднє: продукти, бренди, сервіс». Перед стартом 20-ї «Школи Маркетинг ...
20.10.2020 in 14:30
Нещодавно учасники PMBA-20 та 21 повернулись з Харкова. Під час виїзного модулю вони розбирали кейси ...
19.10.2020 in 14:48
Розуміючи системну логіку, ми можемо впливати на речі, які є більшими, ніж ми. Адже починаємо бачити ...
19.10.2020 in 09:39
Коли ми чуємо про зараження, то уявляємо хвороби або вірусний онлайн-контент. Однак спалахи можуть в ...
17.10.2020 in 07:00
Нагадуємо, що завершується набір на програму Master in Business Analytics and Finance. Це програма д ...
16.10.2020 in 16:13
14 жовтня, в День українського козацтва, у Батурині презентували повне видання Літопису Самійла Вели ...
15.10.2020 in 14:51
Вже 405 років Києво-Могилянська академія гартує лідерів нації, плекає українські цінності й традиції ...