A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
dates of programs start
1/3/2022
формат
2 modules +2 days
10:00-18:00
cost
26000 uah
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
From Mission and Values to Dialogue and Engagement.
The structure of the program
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
1-2 березня

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
5-6 квітня

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Faculty
Maryna Starodubska more details
Adjunct professor
Діана Кладова more details
Viktoria Sydorenko more details
Olena Plakhova more details
Visiting professor
Анна Петрів more details
cost
26000 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Inna Khrusch
EDP program manager
kmbs live
26.01.2022 in 08:00
30-річчя встановлення дипломатичні відносин України та Японії. ...
25.01.2022 in 10:00
Світова одіссея Ольги Хоменко ...
25.01.2022 in 08:00
Перспективи використання та інвестування в NFT ...
21.01.2022 in 18:00
На програмі «Управління навчанням в компанії. Системний підхід до L&D» учасники досліджують, як сист ...
21.01.2022 in 15:00
Креативні практики для учасників EMBA-37з мистецтвознавицею Діаною Клочко ...
18.01.2022 in 15:00
15 та 16 січня в kmbs відбувся четвертий дводенний навчальний модуль для керівників членських бізнес ...
17.01.2022 in 08:00
Кейс компанії Ekol Logistics в рамках курсу «Системи та системне мислення для управлінців» ...
15.01.2022 in 08:00
У нас в гостях Києво-Могилянський вертеп ...