Особлива уважність до контексту і до того, що компанія вміє робити найкраще — основа для зміни стратегії сьогодні. Літній інтенсив з переосмислення маркетингової стратегії.
Аудиторія програми - CEO, маркетинг-директори та маркетологи, які
Розуміють, що зараз саме вони – головні дослідники, маркетологи та комунікаційники компанії
Сформували цілісне бачення клієнта, продукта та пропозиції цінності, але відчувають потребу переглянути його та зробити адекватним ситуації та контексту
Вагаються щодо запуску нових продуктів та хочуть зрозуміти, на що спиратись та про що обов’язково слід подумати
Відчувають, що занурення в інтелектуальне середовище на 5 днів запустить процес осмислення і народження нових ідей
Живуть в умовах скорочення витрат на маркетинг та хочуть зрозуміти, на чому сфокусуватись
Хочуть зрозуміти, як війна впливає на зміну правил в маркетингу: що змінюється, а що залишається незмінним
Шукають в собі і в контексті силу і можливості створювати справжню цінність для свого клієнта
Програма допомагає знайти рішення у таких напрямках:
Зміна та адаптація маркетингової стратегії з урахуванням існуючих ризиків та обмежень
Стратегії виходу на нових клієнтів, нові продукти, нові ринки
Ключові методології, які дозволяють лишатись уважним до нових потреб клієнта та змін у купівельній поведінці
Комунікації під час війни. Про що говорити, про що не мовчати?
Дослідження своїх особистих сильних сторін як управлінця. Ми переконані: уважність до контексту та своїх талантів - народжує нові стратегії
Структура програми
11 липня
День 1
10:00 - 18:00
Дизайн маркетингової стратегії: цілісна картина
Новий контекст – нова пропозиція цінності; Чому маркетинг має бути на передовій.
Дизайн маркетингової стратегії.
Робота в групах з “живим кейсом”.
12 липня
День 2
10:00 - 18:00
Переосмислення пропозиції цінності в новому контексті. Ключові методології для досліджень нових потреб клієнта, на які можна спиратись.
Пошук можливостей в умовах тектонічних змін. JtBD.
Перевірка на автентичність. Усвідомлення, хто ми є і як це впливає на маркетингові рішення.
Як насправді зрозуміти споживача. 4 сили, які впливають на рішення про зміну продукта.
Маркетингова антикрихкість: внутрішні vs експортні стратегії.
Робота в групах з “живим кейсом”.
13 липня
День 3
10:00 - 18:00
Як створити сильний бренд. Маркетингові закони. Переосмислення ідеологіі бренду.
Маркетингові закони. Незмінні.
Як ростуть бренди.
Re-що? Переосмислення ідеології бренду. Re-branding, re-positioning, re-sizing, re-budling, re-styling – яке RE обрати зараз.
Робота в групах з “живим кейсом”.
14 липня
День 4
10:00 - 18:00
Бренд-комунікація. Переосмислення комунікації бренду у воєнний час.
Переосмислення комунікації бренду у воєнний час. Розбір комунікаційних кейсів.
Як перезавантажити діджітал-комунікації в період воєнного стану.
Велика ставка в бренд-комунікації:що змінюється, а що залишається незмінним в часи великих змін.
Світові тренди в рекламі.
Як створювати справжню клієнтську цінність за будь-яких умов? Як сьогодні працювати на завтра.
Робота в групах: підготовка до презентації.
15 липня
Фінальний день
10:00 - 18:00
Персональна резилентність
Сила всередині нас: як повертати себе в ресурсний стан серед невизначеності та негараздів
Створення персонального плану резилентності.
Робота з інструментом “The Four S’s Resilience Plan”
Презентація групових проєктів
Викладачі
Олена Мальцевадетальніше
Professor
Олена Тараненкодетальніше
Михайло Траверседетальніше
Visiting professor
Роман Гавришдетальніше
Adjunct professor
Володимир Соболєвдетальніше
Visiting professor
Сергій Ноздрачовдетальніше
Adjunct professor
Олександр Коптєвдетальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
Бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
50000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь