Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Чому інновації неможливі без постійного контакту з клієнтами?
number of views2562
podcast time 59 хв
Чому інновації неможливі без постійного контакту з клієнтами?
Маркетинг. Комунікації. Pr
podcast background
В інноваціях немає «правильно або неправильно зробили». В інновації є процеси і правила і принципи. Типова помилка в інноваціях – це не коли «ми щось зробили, а в нас не вийшло». Навіть неважливо вийшло чи не вийшло, бо справжня помилка – це зробити, і взагалі не зробити висновків, не зрозуміти чи наближає це нас до створення нової цінності для цього клієнта? Разом з Оленою Мальцевою і Сергієм Ноздрачовим записали новий подкаст про те, чому створення інновацій неможливі без постійного зв’язку з клієнтом, яким чином перевіряти гіпотези і ставити цілі та які умови в команді необхідні для втілення.
author photo
Автор подкасту
Олена Мальцева, Сергій Ноздрачов
Professor, Adjunct Professor
Олена Мальцева - має 20 років управлінського досвіду на позиціях маркетинг-директорки, директорки з розвитку, генеральної директорки у сферах бізнес-освіти, бізнес-видавництва, виробництва та FMCG. Керівниця програм: «Літня школа тотального маркетингу», «Школа маркетингу», «Стратегічний маркетинг для ТОПів». Сергій Ноздрачов - Gallup Certified Strengths Coach and Entrepreneurship Mentor. Викладач програм "CEO development program", "Школа маркетингу".
kmbs live
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...
20.06.2024 в 14:00
Як управлінцям використовувати штучний інтелект? ...
13.06.2024 в 15:00
Трансформаційні зміни: Олексій Северин, Ekol Logistics ...
25.05.2024 в 14:00
Побудова цілісної системи управління людським капіталом ...