Управління продажем. Системне креативне мислення.
Концепція управління продажем. Система погляду на розуміння та визначення суті, змісту, цілей, задач, критеріїв, принципів і методів управління продажем
- Зони взаємодій.
- Управління: управлінець, засоби управління, обʼєкт управління.
- Структура ринку.
- Створення цінності в продажах. Персоналізація цінності.
Цикл продажу та цикл покупки
- Тригери переходів на стадіях в циклі продажу. Кейс-дискусія: покупка сонячних батарей.
- Визначення власного циклу продажу.
Системне креативне мислення
- Вилучення важливих компонентів продукту. Шлях найбільшого опору.
- Ділення. Зміна компонентів продукту в часі або просторі.
- Розмноження або додавання наявних компонентів у продукті.
- Обʼєднанні завдання. Призначення нових задач наявному елементу продукту.
- Залежність від властивостей продукту. Створення залежних відносин між продуктом і його навколишнім середовищем.
Лійка продажу
- Важелі управління лійкою.
- Аналіз стадій циклу продажу та важелів лійки для досягнення цільових показників продажу.
- Математичне моделювання лійки для досягнення цілі. Практична робота.