Побудова цілісної системи управління людським капіталом, яка б відповідала викликам часу, місії та візії організації, а також сприяла створенню як внутрішньої цінності для працівників, так і цінності для клієнтів організації
Аудиторія програми: Human Capital Leaders — керівники/менеджери (HRD, deputy HRD, HRBP, Head of HR), які відповідальні за управління людським капіталом в організаціях:
перед якими стоїть виклик підвищення організаційної/управлінської зрілості та життєспроможності організації;
які вже мають досвід в управлінні різними напрямами в Human Capital, управляють всією функцією та потребують знань та підтримки в переведенні системи управління людським капіталом на якісно новий (системний) рівень.
Що дає програма :
Що таке організація як система? Яке місце human capital в системі організаційного розвитку?
За якими принципами визначати актуальні ролі та їхні композиції в системі? З чого розпочати оновлення або перебудову організаційної структури, яка б відповідала вашому ритму, стратегії та напрямку руху?
Що має бути в фокусі під час розробки human capital стратегії, так, щоб вона відповідала потребам і людей, і організації?
Як системно управляти ефективністю і людей, і команд, і організації в цілому і сприяти розвитку культури здорових досягнень? Як створювати гнучкі та інклюзивні інструменти мотивації для кожного?
Які ключові орієнтири архітектора human capital системи, де є місце і людиноцентричності, і організаційному успіху?
Структура програми
Як відбувається навчання?
Кожен модуль – це 3 повних насичених дні з 10:00 до 17:30, під час яких ми вирішуємо кейсами, знайомимось з новими підходами в управлінні, працюємо в робочих міні-групах над домашніми завданнями.
МОДУЛЬ 1
Організація як система
18-20 листопада 2024
Організація як система. Візія, місія та цінності організації і як все це пов’язано з клієнтом та його потребами. Життєвий цикл організації. Організаційний розвиток і роль HC директора у досягнення цілей бізнесу.
Поняття Human capital та його місце в системі управління організацією. Зв’язок між НС та рівнем розвитку організації.
Поняття стратегії. Різні типи стратегій. Зв'язок між стратегією та візією, місією, цінностями. Зв’язок між стратегією та культурою.
Логіка процесного управління. Створення цінності для Клієнта. Роль vs посада. Роль в процесному управлінні та в управлінні людським капіталом.
Кейс «Побудова профілю ролі на базі потреб внутрішніх клієнтів, процесу створення цінності та культури» – як наповнення профілю ролі впливає на побудову HC процесу, який працює на потреби бізнесу.
Human Capital стратегія. Алгоритми та фрейми для розробки Human Capital стратегії. Втілення та комунікаційний супровід Human Capital стратегії. Зони відповідальності в реалізації НС стратегії.
Організаційний дизайн, моделі та структура. Як пов’язані між собою Організаційна структура та процеси, структура та ролі в процесах.
МОДУЛЬ 2
Система управління людським капіталом
12-14 грудня 2024
Система управління людським капіталом на різних етапах розвитку організації. Принципи організаційної діагностики, дослідження зв’язку між процесною, управлінською та організаційною зрілістю. Покрокове визначення місії та композиції ролей в НС підрозділі відповідно до стратегії та системи НС в організації. Формування профіля НС лідера.
Моделі та фрейми управління людським капіталом в організаціях. Принципи визначення найбільш релевантної моделі для розвитку НС в компанії.
Досвід працівника як основа Human Capital системи. Employee experience (EX) та Customer experience (CX). Розбір кейсу та мапування досвіду працівника в своїй організації. Зв’язок досвіду працівника з профілем ролі.
Управління ефективністю. Система управління ефективністю (Performance management system) – побудова умов, за яких люди можуть проявляти свої спроможності та таланти. Індивідуальна, командна та організаційна ефективність. Зв’язок між Performance management system та стратегією, НС процесами.
Управління знаннями та культура розвитку. Профіль ролі як основа системи навчання та розвитку в організації. Зв’язок між навчанням, розвитком та іншими НС процесами. Моніторинг, управління та вдосконалення системи навчання.
Управління кар’єрою співробітника та розвиток культури наступництва в системі НС. Ключові ролі/посади та поняття потенціалу. Різні типи кар’єрних траєкторій в організації. Основи планування карʼєри та створення карт кар’єри на основі профілю ролі.
МОДУЛЬ 3
Культура та розвиток в організації
13-15 січня 2024
Мотивація: концепція сукупної винагороди Total Rewards, її структура, елементи та місце в Human Capital системі. Алгоритм та логіка впровадження TR в організації. Засадничі принципи мотивації людей та команд.
Організаційна культура як екосистема для розвитку людського капіталу і як умова для розвитку компанії. Зв’язок між комунікаціями, культурою та лідерством. Розвиток культури в організації.
Різноманіття, рівність, інклюзивність та приналежність (DEI&B), як засадничі принципи актуальної культури в організаціях.
Поняття лідерства та культури лідерства. Побудова екосистеми та культури лідерства в організації із врахуванням особливостей досвіду лідера в організації і його вплив на НС. Ключові принципи формування профілю лідера, стратегічне партнерство для лідерів з боку НС підрозділу/НС лідера.
Викладачі
Ольга Прохоренкодетальніше
Ольга Щербинадетальніше
Adjunct professor
Оксана Сребродольськадетальніше
Оксана Щегельськадетальніше
Adjunct professor
Наталія Волнянськадетальніше
Special Guest
Лариса Брувердетальніше
Special Guest
Анна Адомдетальніше
Special Guest
Катерина Бандуровськадетальніше
Special Guest
Віра Виштакдетальніше
Special Guest
Наталія Колядкодетальніше
Special Guest
загрузити ще
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
вартість
81 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь