Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Бренд роботодавця як актив
дати стартів програм
11/2024
Формат
2 модулі по 2 дні
10:00-18:00 [онлайн]
вартість
32 000 грн
Бренд роботодавця як актив
Культура – визначальний чинник вибору компанії працівником. Системна робота з брендом роботодавця.
Аудиторія програми – директори Human Capital, HR-менеджери, маркетологи, фахівці з внутрішніх комунікацій і ролі, які опікуються розвитком бренду роботодавця та хочуть
будувати бренд роботодавця як актив і системно управляти очікуваннями співробітників до компанії
залучати талановитих співробітників, яким у першу чергу резонує культура вашої компанії
розібратись, яку цінність ви створюєте на ринку праці і чому люди обиратимуть довгострокову співпрацю саме з вами
працювати з брендом роботодавця в умовах підвищеної складності: коли компанія швидко зростає, виходить на нові ринки, проходить через кризу
На виході учасники отримають:
розуміння ключових трендів на ринку праці та їхнього формуючого впливу на залучення талантів на ґрунті українських і глобальних досліджень
принципи системної побудови бренду роботодавця, логіку архітектури employer value proposition і особливості роботи з performance climate
глибокий розбір складних кейсів: кризова робота з негативним EVP, створення з нуля й істотна зміна EVP
Структура програми
листопад 2024
Модуль 1
10:00 - 18:00
День 1

  • Формуючі тренди на сучасному ринку праці: "гібридний" формат залишається; професійна ізольованість та вигорання зростають, а залученість падає; підхід bring your whole self to work продукує конфлікти в командах; культура закріплюється як визначальний чинник вибору компанії працівником.
  • Що таке employer value proposition (EVP): структура, складові, особливості "каскадування" від загальнокорпоративного рівня до окремих кластерів професій.
  • Розгляд кейсу істотної зміни EVP.
  • Особливості EVP у різних корпоративних культурах (система Шварца — Basic Values Theory, Theory of Universals In Values).

День 2

  • Необхідна інфраструктура в компанії для розвитку EVP: цінності та визначений тип культури; компетенції / performance-based менеджмент; регулярне вимірювання залученості та eNPS, інші.
  • Психологічний контракт і залученість працівників: три види залученості та коректна робота з очікуваннями, які потенційні причини низької залученості.
  • Специфіка застосування гігієнічних факторів і мотиваторів у стимулюванні performance: що таке intrinsic та extrinsic мотивація і чому лишень фінансові чинники не створюють сильної або довгострокової мотивації.
  • Кейс для роботи в групах: формування EVP за заданим шаблоном архітектури EVP — на основі кейсу реальної компанії.

 

 

листопад 2024
Модуль 2
10:00 - 18:00
День 1

 

  • Performance climate в командах: роль керівника та підлеглих у різних типах лідерства; профілактика та мінімізація "токсичності", характерні риси "токсичних" та ефективних керівників.
  • Ключові впливи на репутацію роботодавця — зовнішні та внутрішні; роль сприйняття справедливості (процедурної, інтеракційної, дистрибутивної) на бажання працівників залишатись в компанії.
  • Запрошений спікер із кейсом кризової роботи з негативним EVP.
  • Грамотна робота з EVP у зовнішній царині — синхронізація зусиль EVP та PR і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі організації (і що таке "репутаційний профіль").

День 2

  • Специфіка сприйняття EVP кандидатами й працівниками з різних культур (системи Hofstede, Gelfand, Hall): ставлення до продуктивності, часу, керівництва, командної роботи, ін.
  • Кризові комунікації у випадку проблем з EVP: ключові ризики, залученість керівництва, troubleshooting.
  • Трансакційний аналіз відносин у командах: психологічні позиції (дорослі / дитячі / зрілі) працівників та керівника і робота з ними. Розв'язання внутрішньо- та міжкомандних конфліктів.
  • Кейс для роботи в групах: вимушена модифікація EVP у зв'язку зі складнощами на ринку / проблемами в компанії / зміні бізнес-моделі.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Маргаріта Поступаєва детальніше
Наталія Теряхіна детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
32 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Олена Дядікова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...