Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Бренд роботодавця як актив
дати стартів програм
21/9/2023
формат
2 модулі по 2 дні
10:00-18:00 [онлайн]
вартість
32 000 грн
Бренд роботодавця як актив
Культура – визначальний чинник вибору компанії працівником. Системна робота з брендом роботодавця.
Аудиторія програми – директори Human Capital, HR-менеджери, маркетологи, фахівці з внутрішніх комунікацій і ролі, які опікуються розвитком бренду роботодавця та хочуть
будувати бренд роботодавця як актив і системно управляти очікуваннями співробітників до компанії
залучати талановитих співробітників, яким у першу чергу резонує культура вашої компанії
розібратись, яку цінність ви створюєте на ринку праці і чому люди обиратимуть довгострокову співпрацю саме з вами
працювати з брендом роботодавця в умовах підвищеної складності: коли компанія швидко зростає, виходить на нові ринки, проходить через кризу
На виході учасники отримають:
розуміння ключових трендів на ринку праці та їхнього формуючого впливу на залучення талантів на ґрунті українських і глобальних досліджень
принципи системної побудови бренду роботодавця, логіку архітектури employer value proposition і особливості роботи з performance climate
глибокий розбір складних кейсів: кризова робота з негативним EVP, створення з нуля й істотна зміна EVP
Структура програми
21 - 22 вересня
Модуль 1
10:00 - 18:00
День 1

  • Формуючі тренди на сучасному ринку праці: "гібридний" формат залишається; професійна ізольованість та вигорання зростають, а залученість падає; підхід bring your whole self to work продукує конфлікти в командах; культура закріплюється як визначальний чинник вибору компанії працівником.
  • Що таке employer value proposition (EVP): структура, складові, особливості "каскадування" від загальнокорпоративного рівня до окремих кластерів професій.
  • Розгляд кейсу істотної зміни EVP.
  • Особливості EVP у різних корпоративних культурах (система Шварца — Basic Values Theory, Theory of Universals In Values).

День 2

  • Необхідна інфраструктура в компанії для розвитку EVP: цінності та визначений тип культури; компетенції / performance-based менеджмент; регулярне вимірювання залученості та eNPS, інші.
  • Психологічний контракт і залученість працівників: три види залученості та коректна робота з очікуваннями, які потенційні причини низької залученості.
  • Специфіка застосування гігієнічних факторів і мотиваторів у стимулюванні performance: що таке intrinsic та extrinsic мотивація і чому лишень фінансові чинники не створюють сильної або довгострокової мотивації.
  • Кейс для роботи в групах: формування EVP за заданим шаблоном архітектури EVP — на основі кейсу реальної компанії.

 

 

5-6 жовтня
Модуль 2
10:00 - 18:00
День 1

  • Performance climate в командах: роль керівника та підлеглих у різних типах лідерства; профілактика та мінімізація "токсичності", характерні риси "токсичних" та ефективних керівників.
  • Ключові впливи на репутацію роботодавця — зовнішні та внутрішні; роль сприйняття справедливості (процедурної, інтеракційної, дистрибутивної) на бажання працівників залишатись в компанії.
  • Запрошений спікер із кейсом кризової роботи з негативним EVP.
  • Грамотна робота з EVP у зовнішній царині — синхронізація зусиль EVP та PR і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі організації (і що таке "репутаційний профіль").

День 2

  • Специфіка сприйняття EVP кандидатами й працівниками з різних культур (системи Hofstede, Gelfand, Hall): ставлення до продуктивності, часу, керівництва, командної роботи, ін.
  • Кризові комунікації у випадку проблем з EVP: ключові ризики, залученість керівництва, troubleshooting.
  • Трансакційний аналіз відносин у командах: психологічні позиції (дорослі / дитячі / зрілі) працівників та керівника і робота з ними. Розв'язання внутрішньо- та міжкомандних конфліктів.
  • Кейс для роботи в групах: вимушена модифікація EVP у зв'язку зі складнощами на ринку / проблемами в компанії / зміні бізнес-моделі.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Наталія Віннікова детальніше
Visiting professor
Наталія Теряхіна детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
32 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Олена Дядікова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
02.10.2023 в 19:02
Недавні події в банківському секторі показали вразливість глобальної фінансової системи до шоків, по ...
02.10.2023 в 16:14
Між поставленими бізнес-цілями, KPIs в маркетингу, обраними каналами комунікації і діджитал інструме ...
02.10.2023 в 15:14
«Коли наш дитячий садок нарешті відкриється, ми будемо брати у свій простір не дитину, а сім’ю. Адже ...
29.09.2023 в 19:42
З нагоди 140-річчя Петра Болбочана Києво-Могилянська бізнес-школа запрошує всіх, кому цікава ця пост ...
29.09.2023 в 16:34
Програма “Бізнес-аналітика” буде цінною фінансовим директорам, які прагнуть розбудувати та вдосконал ...
28.09.2023 в 15:52
В рамках провадження програми PISA, ОЕСР має багаторічний досвід розробки та впровадження глобальних ...
27.09.2023 в 12:41
Повне інтерв'ю Олени Жильцови з Денисом Татаркіним співзасновником та генеральним директором TOP Cli ...
27.09.2023 в 11:37
Відкрита розмова з Генрі Маршем та деканом kmbs Олександром Савруком. ...