A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Business Development: What is to be Changed and What is to be Kept?
dates of programs start
15/4/2024
Format
3 modules [3+2+2 days]
10:00 - 18:00
cost
63 000 uah
Business Development: What is to be Changed and What is to be Kept?
What does the company need for development right now—transformation, operational improvements, strengthening the company’s core or everything from scratch?
Founders and TOP-Level Managers Who:
The structure of the program
Structure of the program

Дуже багато компаній зараз цілком перевизначають свій продукт, клієнта, змінюють пропозицію цінності та ринки. Керівники, які тримають зв’язок із реальністю сьогодні, вірять, що не можна бути стабільним, не будучи гнучким і не підлаштовуючи свою роботу під постійно змінні реалії. Ми запрошуємо вас побути зі своїми думками і з нашою підтримкою ґрунтовно розібратись, куди рухати бізнес далі, який напрямок обрати.

 

Під час програми "Розвиток бізнесу для засновників та партнерів" ви і ваші колеги зможете знайти саме ті питання для вашої компанії, які організують ваші думки і станують опорою на найближчий час.

 

Це навчання-лабораторія, де збираються засновники та партнери з командами бізнесів різних сфер, локальні та міжнародні. Протягом троьох модулів із перервою на домашнє завдання ми прицільно вчимося використовувати методологію бізнес-девелопменту, розуміння якої залишається з вами назавжди, а паралельно прикладаємо її до реальних живих кейсів учасників.

 

Program outcomes
Інсайти для розвитку та трансформації вашої компанії. Системний підхід-інструментарій стратегування та LeanBizDev, який допомагає:

  • Визначати або перевизначити цільовий ринок, надсистему та тренди.
  • Діагностувати стан компанії – бачити реальність.
  • Знаходити життєздатні ідеї та цілі компанії в довгу та коротку.
  • Визначати нові джерела зростання, маржинальності та прибутковості.
  • Моделювати перехід: від поточного до бажаного. Пріоритезувати.
  • Знаходити точки входу в розвиток, у зміни, із урахуванням інтересів різних стейкхолдерів.
  • Створювати баланс: визначати що потребує змін, що варто зберегти, від чого відмовитися і що створити нового.
  • Творити культуру довіри та взаємозв'язків в команді.

Topic 1
Приховані активи для розвитку: я, компанія, ринок

  • Безпрецедентна невизначеність. Параметри життєздатності компанії як системи та про що говорять слабкі сигнали на глобусі.
  • Ринок, надсистема, макроринок – частіше бачимо це несучасно та обмежено. Яким може бути основне стратегічне рішення та поле можливостей? Куди рухається світ, сучасні тренди в бізнес-моделях?
  • Побачити: про що саме ми насправді.  Діагностика реального стану речей в компанії: пошук справжніх викликів та прихованих можливостей.
  • Ядро/унікальність компанії як основа життєздатності: що ми робимо найкраще, на що можемо спиратися в майбутньому, а на що ні.
  • Синхронізація інтересів власника, команди та компанії.
  • Джерела зростання, розвитку, капіталізації та стійкості: клієнти, продукти, партнерства, нові ринки.

 

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого" кейсу:

  • Системну діагностику компанії, бачення глибинних причин і можливостей.
  • Будувати карту інтересів: компнія - партнери - команда.
  • Визначати підхід до розвитку: хтось розвивається через ідею, хтось через цілі, а хтось через "захід" у культуру, технологічні важелі або продуктовий шлях.
     

 

 

Topic 2
Робота з майбутнім

  • Три горизонти в управлінні компанією: сьогодні - завтра - післязавтра. Чи це працює в умовах кризи або в часи технологічних революцій? 
  • Стратегічний вибір: цільовий ринок та надсистема, споживач (або споживачі, якщо у вашої компанії платформенна бізнесмодель). 
    Знаходження або перевизначення: заради чого існує компанія? 
  • Моделювання майбутнього: стратегічна ідея та цілі. Що зберігаємо, а що в постійному оновленні? Де буде основний маховик впливу?

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого кейсу":

  • Визначати цільовий ринок, основні глобальні та національні тренди.
  • Обирати стратегічні джерела зростання та прибутковості.
  • Формувати потенційний фокус розвитку – стратегічну ідею.
  • Ставити стратегічні цілі компанії.
  • Визначати перспективних споживачів і проєкт ціннісної пропозиції, образ бізнес-моделі.
  • Формувати ідеї розвитку та цілей компанії в короткій перспективі, якщо компанія в стабільному стані – або параметрів життєздатності, якщо вона у кризі.

 

 

 

Topic 3
Перехід: ініціативи та дії

  • Модель трансформації: що створювати нового, що змінювати, що зберігати, а від чого відмовитись.
  • Шукаємо нелінійні рішення, бо інші не працюють. Пошук "перпендикулярних" рішень або точок входу в зміни.
  • Профілювання команди розвитку та визначення "портрету" лідера, який може запустити розвиток як системний процес у компанії.

 

Що будемо робити практично? Кожен для своєї компанії або для обраного "живого кейсу":

  • Як розвернути команду на досягнення обраних цілей?
  • Втілення змін: моделювання перших кроків.

 

3 modules 3+2+2 days
Schedule of modules
Each day lasts from 10:00 to 18:00
October 23-25

November 13-14

December 4-5

Faculty
Oksana Shchegelska more details
Adjunct professor
Тимур Король Тимур Король more details
1.
Application form
fill out the online application form
2.
Communication
speak with the Program Manager
cost
63 000 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Kateryna Kapra
EDP program manager
kmbs live
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...
24.11.2023 at 12:25
Nataliia Yeremieieva, a graduate of Presidents' MBA kmbs, co-founder and co-owner of Stekloplast, an ...