A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
в
в
The structure of the program
Філософія програми

Часто дистриб'ютори вважають, що для розвитку потрібно або трансформуватись в логістичного оператора, або будувати власні роздрібні мережі.

Проте справжня роль дистриб'ютора – це не тільки порятунок для виробника, а ще й надійний партнер для клієнтів.

 

На чому фокусуватись, аби стати таким дистриб'ютором? Що потрібно змінити у власній бізнес-логіці та в бізнес-моделі? Які вимоги до операційних процесів накладає сьогодення та амбітне бажання розвивати цей бізнес? Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Це ключові фокуси програми.

 

Це навчання з фокусом на повне розуміння роботи дистриб'ютора в новому mindset: від стратегії роботи з різними каналами продажів та постачальниками до управління товарним потоком і асортиментом "від входу до виходу".

 

Під час навчання ми будемо детально розглядати особливості дистрибуції товарів з коротким та довгим життєвими цикламиом. А із дистриб’юторами-імпортерами поговоримо про підходи для зменшення впливу довгих часів поставки на ненадійність та зайві запаси.

 

Програма не тільки насичена інструментами та досвідом її авторів, а й досвідом гостьових спікерів, які є власниками чи топ-менеджерами дистрибуційних компаній - лідерів в своїх галузях.

 

Навчання також особливо підійде:

— дистриб’юторам, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо

— усім постачальникам і клієнтам: виробникам і роздробу, для яких дистриб’ютори є партнерами і є потреба зрозуміти логіку, очікування та напрямки операційної перебудови, яка вплине на всіх учасників ланцюга постачання.

— дистриб’юторам, їх постачальникам і клієнтам, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка, меблі, будівельні чи садові матеріали тощо. 

 

Впродовж 30 днів після участі в програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої компанії. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

День 1
10 березня

Особливості управління продуктами з різним життєвим циклом та вимоги до дистриб'юторів

  •       Основні характеристики товарів з коротким життєвим циклом та / або частого попиту та вплив на особливості управління
  •       Основні характеристики товарів з довгим життєвим циклом та / або нерегулярного (рідкого) попиту та вплив на особливості управління 
  •       Основні виклики і ускладнення в управлінні товарним потоком та асортиментом в такому середовищі

 

Визначальний драйвер розміру запасів та надійності на складах

  •         Об’єктивне визначення надійності
  •         Об’єктивне визначення надмірного запасу
  •         Ключові фактори, які впливають на розмір запасів та надійність на складах дистриб'ютора і, як наслідок – у клієнтів 
  •         Час поповнення як визначальний драйвер, його складові
  •         Методи скорочення часу поповнення

 

Алгоритми встановлення запасів та їх динамічне поповнення

  •        Поняття буфер та методологія його встановлення 
  •        Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях
  •        Алгоритм поповнення товарів на склади
  •        Динамічне управління буферами як розумний механізм реакції на непередбачувані коливання попиту

 

Основні фактори успіху дистриб'ютора та диверсифікація, Урфан Гулієв, СЕО «АСНОВА ХОЛДИН»

  •        Про Компанію Аснова Холдинг та її бізнес-модель
  •        Розвиток і трансформація дистрибуційного бізнесу
  •        Вимоги до операційних процесів
  •        Винесення частини ланцюга постачань в Європу – цілі, причини, вплив на ланцюг постачання та результати в Україні

 

День 2
11 березня

Центральний склад – Серце Supply Chain

  •         Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у дистриб'ютора 
  •         Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації
  •         Чи варто мережі працювати без ЦС (РЦ) і як?
  •          Динамічне управління буферами (ДУБ)

 

Організація операцій всередині РЦ у новій логіці

  •         Вимоги до операцій приймання, зберігання, комплектації та відправки товару на РЦ, субординовані швидкості згідно нової логіки
  •         Система пріоритетів у складських операціях
  •         Зміни системи мотивації персоналу складів

 

Операційні вміння Ekol Logistics

  •         Компанія Ekol Logistics – логіка бізнесу
  •         Вимоги до організації операційних процесів – як побудовані на складах, в транспортній логістиці
  •         Система розвитку та мотивації персоналу
  •         Яким має стати дистриб'ютор майбутнього – погляд Ekol Logistics

 

Робота з клієнтами – кейси Ekol Logistics, Олексій Сєвєрін, директор з розвитку бізнесу Ekol Logistics

  •         Робота з fashion-клієнтами
  •         Робота з клієнтами продуктів харчування
  •         Робота з фармацевтичними продуктами

 

День 3
12 березня

Управління асортиментом та категорійний менеджмент по-новому

  •         Забути ABC, XYZ – аналізи. Чим замінити і чому? 
  •         Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. 
  •         Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які обертаються повільно.
  •         Вдосконалення системи категорійного менеджменту.
  •         Правила ротації асортименту, правила виведення позицій з асортименту складів та заведення в асортимент складів.  

 

Управління асортиментом по-новому. Робота з піковими коливаннями попиту (акції, сезонність)

  •         Основні патерни сплесків попиту 
  •         Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту (акції, сезонність, ракетні обстріли, вимкнення електрики, тощо)
  •         Управління новими колекціями, управління товаром при зміні сезонності
  •         Кейси і приклади. 

 

Пропозиція мафії для клієнтів: підхід, методологія, результати

  •         Що таке пропозиція мафії (цінності) для клієнтів
  •         Методологія розробки пропозиції цінності
  •         Методологія продажу пропозиції цінності
  •         Дизайн та виконання Пілоту, замір результатів
  •         Масштабування

 

Бізнес-логіка та досвід BERTA GROUP», Олександр Бережанський, Засновник BERTA Group, Іван Даниленко, СЕО BERTA DISTRIBUTION

Faculty
Julia Plieva more details
Adjunct professor
Oleksandr Sokolenko more details
Visiting professor
Oleksandr Berezhanskyi more details
Urfan Guliyev more details
Ivan Danilenko more details
Andriy Makhovsky more details
в
cost
в uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Daryna Symych
EDP program manager
kmbs live
23.01.2025 at 17:00
Новий подкаст: "Добробут команди: кейс “Біосфери”" ...
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...