Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для дистрибуції продуктів з коротким і довгим життєвими циклами
дати стартів програм
10/3/2025
Формат
3 Дні
10:00 – 17:30
вартість
27 000 грн
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для дистрибуції продуктів з коротким і довгим життєвими циклами
Надійні операційні процеси в дистрибуції, які забезпечують керованість та прибутковість для постачальників та клієнтів
Аудиторія - засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:
знайти альтернативні шляхи трансформації окрім вимушеного перетворення на логістичного оператора або ритейлера
міркують про те, як забезпечити надійність для роздрібних мереж, лінійного роздрібу або інших типів клієнтів
хочуть розлучитись з думками про те, що дистрибуція помре
постійно шукають засоби збільшення оборотності та зменшення втрат у вигляді неліквідів та списань
розглядають шляхи оптимізації процесу закупівель, враховуючи тривалі терміни постачання, особливо у випадку імпорту з різних країн.
хочуть створити більш ліквідний продуктовий портфель, який визначено не через залежність від бек-маржі від постачальників, а іншими чинниками
не люблять операційку та хочуть зробити її керованою і прозорою
бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами та замороженими у зайвих запасах коштами
Програма допомагає знайти рішення в таких напрямках:
взаємодія постачальник-дистриб’ютор-клієнт: якими очима кожна сторона дивиться один на одного та що вимагає
необхідність розвитку операційних навичок дистриб’ютора для підвищення надійності та оборотності товарного запасу
управління товарним потоком та асортиментом між складами дистриб’ютора та у клієнтів
ефективна робота з товарами різного життєвого циклу в період пікових коливань попиту: акції, промо-активності, сезонність
вимоги до операційних процесів розподільчого центру
закупівлі та імпорт дистриб’ютора – що потребує змін?
розробка пропозицій для роздрібних мереж, лінійного роздрібу та інших типів клієнтів з метою посилення ринкових позицій дистриб'ютора.
особливості та вимоги до дистрибуції продуктів з коротким і довгим життєвим циклом.
переусвідомлення успішності новинок та нова система ротації асортименту
зростання керованості та прибутковості за рахунок перебудови операційних процесів
Структура програми
Філософія програми

Часто дистриб'ютори вважають, що для розвитку потрібно або трансформуватись в логістичного оператора, або будувати власні роздрібні мережі.

Проте справжня роль дистриб'ютора – це не тільки порятунок для виробника, а ще й надійний партнер для клієнтів.

 

На чому фокусуватись, аби стати таким дистриб'ютором? Що потрібно змінити у власній бізнес-логіці та в бізнес-моделі? Які вимоги до операційних процесів накладає сьогодення та амбітне бажання розвивати цей бізнес? Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Це ключові фокуси програми.

 

Це навчання з фокусом на повне розуміння роботи дистриб'ютора в новому mindset: від стратегії роботи з різними каналами продажів та постачальниками до управління товарним потоком і асортиментом "від входу до виходу".

 

Під час навчання ми будемо детально розглядати особливості дистрибуції товарів з коротким та довгим життєвими цикламиом. А із дистриб’юторами-імпортерами поговоримо про підходи для зменшення впливу довгих часів поставки на ненадійність та зайві запаси.

 

Програма не тільки насичена інструментами та досвідом її авторів, а й досвідом гостьових спікерів, які є власниками чи топ-менеджерами дистрибуційних компаній - лідерів в своїх галузях.

 

Навчання також особливо підійде:

— дистриб’юторам, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо

— усім постачальникам і клієнтам: виробникам і роздробу, для яких дистриб’ютори є партнерами і є потреба зрозуміти логіку, очікування та напрямки операційної перебудови, яка вплине на всіх учасників ланцюга постачання.

— дистриб’юторам, їх постачальникам і клієнтам, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка, меблі, будівельні чи садові матеріали тощо. 

 

Впродовж 30 днів після участі в програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої компанії. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

День 1
10 березня

Особливості управління продуктами з різним життєвим циклом та вимоги до дистриб'юторів

  •       Основні характеристики товарів з коротким життєвим циклом та / або частого попиту та вплив на особливості управління
  •       Основні характеристики товарів з довгим життєвим циклом та / або нерегулярного (рідкого) попиту та вплив на особливості управління 
  •       Основні виклики і ускладнення в управлінні товарним потоком та асортиментом в такому середовищі

 

Визначальний драйвер розміру запасів та надійності на складах

  •         Об’єктивне визначення надійності
  •         Об’єктивне визначення надмірного запасу
  •         Ключові фактори, які впливають на розмір запасів та надійність на складах дистриб'ютора і, як наслідок – у клієнтів 
  •         Час поповнення як визначальний драйвер, його складові
  •         Методи скорочення часу поповнення

 

Алгоритми встановлення запасів та їх динамічне поповнення

  •        Поняття буфер та методологія його встановлення 
  •        Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях
  •        Алгоритм поповнення товарів на склади
  •        Динамічне управління буферами як розумний механізм реакції на непередбачувані коливання попиту

 

Основні фактори успіху дистриб'ютора та диверсифікація, Урфан Гулієв, СЕО «АСНОВА ХОЛДИН»

  •        Про Компанію Аснова Холдинг та її бізнес-модель
  •        Розвиток і трансформація дистрибуційного бізнесу
  •        Вимоги до операційних процесів
  •        Винесення частини ланцюга постачань в Європу – цілі, причини, вплив на ланцюг постачання та результати в Україні

 

День 2
11 березня

Центральний склад – Серце Supply Chain

  •         Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у дистриб'ютора 
  •         Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації
  •         Чи варто мережі працювати без ЦС (РЦ) і як?
  •          Динамічне управління буферами (ДУБ)

 

Організація операцій всередині РЦ у новій логіці

  •         Вимоги до операцій приймання, зберігання, комплектації та відправки товару на РЦ, субординовані швидкості згідно нової логіки
  •         Система пріоритетів у складських операціях
  •         Зміни системи мотивації персоналу складів

 

Операційні вміння Ekol Logistics

  •         Компанія Ekol Logistics – логіка бізнесу
  •         Вимоги до організації операційних процесів – як побудовані на складах, в транспортній логістиці
  •         Система розвитку та мотивації персоналу
  •         Яким має стати дистриб'ютор майбутнього – погляд Ekol Logistics

 

Робота з клієнтами – кейси Ekol Logistics, Олексій Сєвєрін, директор з розвитку бізнесу Ekol Logistics

  •         Робота з fashion-клієнтами
  •         Робота з клієнтами продуктів харчування
  •         Робота з фармацевтичними продуктами

 

День 3
12 березня

Управління асортиментом та категорійний менеджмент по-новому

  •         Забути ABC, XYZ – аналізи. Чим замінити і чому? 
  •         Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. 
  •         Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які обертаються повільно.
  •         Вдосконалення системи категорійного менеджменту.
  •         Правила ротації асортименту, правила виведення позицій з асортименту складів та заведення в асортимент складів.  

 

Управління асортиментом по-новому. Робота з піковими коливаннями попиту (акції, сезонність)

  •         Основні патерни сплесків попиту 
  •         Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту (акції, сезонність, ракетні обстріли, вимкнення електрики, тощо)
  •         Управління новими колекціями, управління товаром при зміні сезонності
  •         Кейси і приклади. 

 

Пропозиція мафії для клієнтів: підхід, методологія, результати

  •         Що таке пропозиція мафії (цінності) для клієнтів
  •         Методологія розробки пропозиції цінності
  •         Методологія продажу пропозиції цінності
  •         Дизайн та виконання Пілоту, замір результатів
  •         Масштабування

 

Бізнес-логіка та досвід BERTA GROUP», Олександр Бережанський, Засновник BERTA Group, Іван Даниленко, СЕО BERTA DISTRIBUTION

Викладачі
Юлія Плієва детальніше
Adjunct professor
Олександр Бережанський детальніше
Урфан Гулієв детальніше
Іван Даниленко детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
27 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дарка Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
23.01.2025 в 17:00
Новий подкаст: "Добробут команди: кейс “Біосфери”" ...
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...