Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
13/6/2023
формат
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
16 000 (15% прибутку перераховуємо на потреби ЗСУ) грн
Школа сервісу для топів
Cервіс — це про рішення, які не завжди доведеш грошима, але це точно впливає на якість відносин з клієнтами, які залишаються з компанією довше, купують більше і рекомендують її
Аудиторія програми - перші особи та топменеджери компаній, які хочуть:
Знати як системно і правильно піклуватись про Клієнта
Зрозуміти як розмовляти про сервіс з фінансовим, маркетинговим та HR-директорами своєї компанії
Знати як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом в ДНК
Цінність, яку здобувають учасники:
Розуміння, що таке «сервіс» та як ТОПменеджер може впливати на рівень сервісу у компанії
Розуміння цілісної системи сервісу в компанії та процесу її побудови
Отримання критерію прийняття рішень – щоденних і кризових – щодо співробітників і клієнтів
Пропрацювання рішень, які показують, що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах
Про Школу сервісу для топів // Анастасія Владичинська

Про ідею дводенної програми з сервісу для перших осіб компанії у короткому відео-інтерв’ю з авторкою першої в Україні Школи сервісу Анастасією Владичинською.

Структура програми
13 червня
День 1
10:00 - 18:00
Навіщо сервіс і що він дає бізнесу. Як перша особа компанії впливає на сервіс. Бізнес під мікроскопом клієнта.

  • Навіщо сервіс? І що він дає бізнесу? Де ви хочете бачити свою компанію: в сервісній кризі чи в сервісній революції? Як перша особа компанії впливає на сервіс як на цінність Компанії? Бізнес під мікроскопом Клієнта. Нова економіка: чи готові ми бути в бізнесі сприйняття Клієнта? 
  • Що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах? Чи можуть сервісні компанії здійснити революцію у своїй сфері? 
  • Сервіс vs P&L. Рішення, які не завжди доведеш грошима. Нелінійні наслідки від сервісних рішень, які впливають на стосунки з клієнтами. 
  • Як донести до команди ідею Сервісу? Практичне завдання: спільна робота над Сервіс-баченням. Один день із життя Клієнта.

14 червня
День 2
10:00 - 18:00
Сервісна культура компанії. З кого починається сервіс. Як підібрати людей із сервісом в ДНК.

  • Хто відповідальний за те, щоб працівники були сервісними? З кого починається сервіс? 
  • Шлях до того, щоб стати сервісною компанією. Система сервісу в компанії. Як донести до ТОП-команди ідею Сервісу? Скільки і чого саме коштує розвиток або вигорання працівників? 
  • Сервісна культура компанії: як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом в ДНК. Інвертована структура організації. Хто в компанії основний Клієнт? Процедури компанії чи персональні рішення для Клієнта? 
  • Цикл досвіду Клієнта в компанії: які етапи проходить Клієнт в співробітництві з компанією? Як би ми хотіли вибудувати цей процес? 
  • Нуль ризику: скільки реально коштує втрата одного клієнта і які рішення може отримати співробітник фронт-офісу, щоб цього уникнути.

Викладачі
Анастасія Владичинська детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
Бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
16 000 (15% прибутку перераховуємо на потреби ЗСУ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
23.01.2023 в 17:00
Часто компанії витрачають багато ресурсів на пошук нових клієнтів, але не отримують бажаних результа ...
21.01.2023 в 20:00
Особливий подкаст, в якому викладачі kmbs, а саме Olena Maltseva, Oksana Shchehelska та Sergiy Nozdr ...
21.01.2023 в 14:30
Коли комунікація в проекті повільна або «затискається», коли важлива інформація не циркулює між ключ ...
20.01.2023 в 16:00
Внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити проблеми до того, як вон ...
18.01.2023 в 19:00
Коли війна закінчиться, на Україну чекатиме масштабне відновлення, думати про яке потрібно вже сього ...
18.01.2023 в 18:30
Лідерство незмінно знаходиться в фокусі інтересу управлінців, адже воно, поза сумнівом, є одним із к ...
17.01.2023 в 12:30
Основне завдання компаній зараз — зрозуміти як зростати та розвиватись в новому контексті. Ця ситуац ...
16.01.2023 в 22:00
Залучені команди — завжди результативні команди. 💬«Нам потрібно долати міфи про залученість: що це ...