Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
5/2022
формат
2 Дні
10:00 - 18:00 Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
12000 грн
Школа сервісу для топів
Cервіс — це про рішення, які не завжди доведеш грошима, але це точно впливає на якість відносин з клієнтами, які залишаються з компанією довше, купують більше і рекомендують її
Аудиторія програми - перші особи та топменеджери компаній, які хочуть:
Знати як системно і правильно піклуватись про Клієнта
Зрозуміти як розмовляти про сервіс з фінансовим, маркетинговим та HR-директорами своєї компанії
Знати як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом в ДНК
Цінність, яку здобувають учасники:
Розуміння, що таке «сервіс» та як ТОПменеджер може впливати на рівень сервісу у компанії
Розуміння цілісної системи сервісу в компанії та процесу її побудови
Отримання критерію прийняття рішень – щоденних і кризових – щодо співробітників і клієнтів
Пропрацювання рішень, які показують, що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах
Про Школу сервісу для топів // Анастасія Владичинська

Про ідею дводенної програми з сервісу для перших осіб компанії у короткому відео-інтерв’ю з авторкою першої в Україні Школи сервісу Анастасією Владичинською.

Структура програми
День 1
Навіщо сервіс і що він дає бізнесу. Як перша особа компанії впливає на сервіс. Бізнес під мікроскопом клієнта.
8 червня

  • Навіщо сервіс? І що він дає бізнесу? Де ви хочете бачити свою компанію: в сервісній кризі чи в сервісній революції? Як перша особа компанії впливає на сервіс як на цінність Компанії? Бізнес під мікроскопом Клієнта. Нова економіка: чи готові ми бути в бізнесі сприйняття Клієнта? 
  • Що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах? Чи можуть сервісні компанії здійснити революцію у своїй сфері? 
  • Сервіс vs P&L. Рішення, які не завжди доведеш грошима. Нелінійні наслідки від сервісних рішень, які впливають на стосунки з клієнтами. 
  • Як донести до команди ідею Сервісу? Практичне завдання: спільна робота над Сервіс-баченням. Один день із життя Клієнта.

День 2
Сервісна культура компанії. З кого починається сервіс. Як підібрати людей із сервісом в ДНК.
9 червня

  • Хто відповідальний за те, щоб працівники були сервісними? З кого починається сервіс? 
  • Шлях до того, щоб стати сервісною компанією. Система сервісу в компанії. Як донести до ТОП-команди ідею Сервісу? Скільки і чого саме коштує розвиток або вигорання працівників? 
  • Сервісна культура компанії: як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом в ДНК. Інвертована структура організації. Хто в компанії основний Клієнт? Процедури компанії чи персональні рішення для Клієнта? 
  • Цикл досвіду Клієнта в компанії: які етапи проходить Клієнт в співробітництві з компанією? Як би ми хотіли вибудувати цей процес? 
  • Нуль ризику: скільки реально коштує втрата одного клієнта і які рішення може отримати співробітник фронт-офісу, щоб цього уникнути.

Викладачі
Анастасія Владичинська детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
12000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
18.06.2021 в 14:23
16 червня винахідники в галузі космічних технологій та активної біоелектроніки взяли участь в україн ...
15.06.2021 в 15:00
Втілювати стратегії змін, застосовувати нову логіку мислення і досягати амбітних та важливих для сус ...
15.06.2021 в 12:26
Засновник компанії і його цінності відображаються в кожній точці дотику з клієнтом. Щоб ваші співроб ...
09.06.2021 в 09:52
Українське мистецтво — це те, що ми хочемо залишити своїм дітям. Українське мистецтво — це те, що в ...
04.06.2021 в 17:30
«Музеї в українських реаліях виживають краще за тарганів. Питання в тому, як розвиватися», «Музей — ...
03.06.2021 в 14:32
Як управлінське навчання допомагає розвивати компетенції ХХІ століття, у який спосіб українські бізн ...
31.05.2021 в 16:09
Як від декларованої перейти до культури, яка розвивається разом з організацією та слугує досягненню ...
31.05.2021 в 14:36
🤔 Чи знали ви, що понад 80% крос-кордонних злиттів та поглинань не створюють додаткової цінності (KP ...