Cервіс — це про рішення, які не завжди доведеш грошима, але це точно впливає на якість відносин з клієнтами, які залишаються з компанією довше, купують більше і рекомендують її.
Аудиторія програми - перші особи та топменеджери компаній, які хочуть
знати, як системно та правильно піклуватись про клієнта
зрозуміти, як розмовляти про сервіс із фінансовим, маркетинговим і HR-директорами своєї компанії
знати, як підбирати, наймати й утримувати тільки людей із сервісом у ДНК
Цінність, яку здобувають учасники:
розуміння, що таке сервіс та як топменеджер може впливати на рівень сервісу в компанії
розуміння цілісної системи сервісу в компанії та процесу її побудови
отримання критерію прийняття рішень – щоденних і кризових щодо співробітників і клієнтів
пропрацювання рішень, які показують, що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах
Про Школу сервісу для топів // Анастасія Владичинська
Про ідею дводенної програми з сервісу для перших осіб компанії в короткому відеоінтерв’ю з авторкою першої в Україні Школи сервісу Анастасією Владичинською.
Структура програми
3 лютого
День 1
10:00 - 18:00
Навіщо сервіс і що він дає бізнесу? Як перша особа компанії впливає на сервіс? Бізнес під мікроскопом клієнта.
Навіщо сервіс? І що він дає бізнесу? Де ви хочете бачити свою компанію: у сервісній кризі чи в сервісній революції? Як перша особа компанії впливає на сервіс як на цінність компанії? Бізнес під мікроскопом клієнта. Нова економіка: чи готові ми бути в бізнесі сприйняття клієнта?
Що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах? Чи можуть сервісні компанії здійснити революцію у своїй сфері?
Сервіс vs P&L. Рішення, які не завжди доведеш грошима. Нелінійні наслідки від сервісних рішень, які впливають на стосунки з клієнтами.
Як донести до команди ідею сервісу? Практичне завдання: спільна робота над сервіс-баченням. Один день із життя клієнта.
4 лютого
День 2
10:00 - 18:00
Сервісна культура компанії. З кого починається сервіс? Як підібрати людей із сервісом у ДНК?
Хто відповідальний за те, щоб працівники були сервісними? Із кого починається сервіс?
Шлях до того, щоб стати сервісною компанією. Система сервісу в компанії. Як донести до топкоманди ідею сервісу? Скільки та чого саме коштує розвиток або вигорання працівників?
Сервісна культура компанії: як підбирати, наймати й утримувати тільки людей з сервісом в ДНК. Інвертована структура організації. Хто в компанії основний клієнт? Процедури компанії чи персональні рішення для клієнта?
Цикл досвіду клієнта в компанії: які етапи проходить клієнт у співробітництві з компанією? Як би ми хотіли вибудувати цей процес?
Нуль ризику: скільки реально коштує втрата одного клієнта та які рішення може отримати співробітник фронт-офісу, щоб цього уникнути.
Викладачі
Анастасія Владичинськадетальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
20 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь