Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
number of views880
podcast time 31 хв
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
Сервіс. Продажі
podcast background
Що змінилось в українських компаніях під час війни? Якщо в компанії зменшилась кількість клієнтів, чи потрібно щось змінити в сервіс баченні, щоб знайти нових? А як зараз будувати стосунки з клієнтами, які вже обрали нас і лишаються з нами?
author photo
Автор подкасту
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Навчалась в lнституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, закінчила Академію для управлінців з клієнтського досвіду (CXEA, USA). Професійна спікерка Національної асоціації спікерів Нью-Йорку.
kmbs live
23.01.2023 в 17:00
Часто компанії витрачають багато ресурсів на пошук нових клієнтів, але не отримують бажаних результа ...
21.01.2023 в 20:00
Особливий подкаст, в якому викладачі kmbs, а саме Olena Maltseva, Oksana Shchehelska та Sergiy Nozdr ...
21.01.2023 в 14:30
Коли комунікація в проекті повільна або «затискається», коли важлива інформація не циркулює між ключ ...
20.01.2023 в 16:00
Внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити проблеми до того, як вон ...
18.01.2023 в 19:00
Коли війна закінчиться, на Україну чекатиме масштабне відновлення, думати про яке потрібно вже сього ...
18.01.2023 в 18:30
Лідерство незмінно знаходиться в фокусі інтересу управлінців, адже воно, поза сумнівом, є одним із к ...
17.01.2023 в 12:30
Основне завдання компаній зараз — зрозуміти як зростати та розвиватись в новому контексті. Ця ситуац ...
16.01.2023 в 22:00
Залучені команди — завжди результативні команди. 💬«Нам потрібно долати міфи про залученість: що це ...