Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
number of views3511
podcast time 31 хв
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
Сервіс. Продажі
podcast background
Що змінилось в українських компаніях під час війни? Якщо в компанії зменшилась кількість клієнтів, чи потрібно щось змінити в сервіс баченні, щоб знайти нових? А як зараз будувати стосунки з клієнтами, які вже обрали нас і лишаються з нами?
author photo
Автор подкасту
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Навчалась в lнституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, закінчила Академію для управлінців з клієнтського досвіду (CXEA, USA). Професійна спікерка Національної асоціації спікерів Нью-Йорку.
kmbs live
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...