Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Подкасти
/
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
number of views3326
podcast time 31 хв
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
Сервіс. Продажі
podcast background
Що змінилось в українських компаніях під час війни? Якщо в компанії зменшилась кількість клієнтів, чи потрібно щось змінити в сервіс баченні, щоб знайти нових? А як зараз будувати стосунки з клієнтами, які вже обрали нас і лишаються з нами?
author photo
Автор подкасту
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Навчалась в lнституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, закінчила Академію для управлінців з клієнтського досвіду (CXEA, USA). Професійна спікерка Національної асоціації спікерів Нью-Йорку.
kmbs live
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...
20.06.2024 в 14:00
Як управлінцям використовувати штучний інтелект? ...
13.06.2024 в 15:00
Трансформаційні зміни: Олексій Северин, Ekol Logistics ...
25.05.2024 в 14:00
Побудова цілісної системи управління людським капіталом ...