A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
number of views3327
podcast time 31 min
Як будувати стосунки з клієнтами зараз?
Service. Sales
podcast background
Що змінилось в українських компаніях під час війни? Якщо в компанії зменшилась кількість клієнтів, чи потрібно щось змінити в сервіс баченні, щоб знайти нових? А як зараз будувати стосунки з клієнтами, які вже обрали нас і лишаються з нами?
author photo
Author of the podcast
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Навчалась в lнституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, закінчила Академію для управлінців з клієнтського досвіду (CXEA, USA). Професійна спікерка Національної асоціації спікерів Нью-Йорку.
kmbs live
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...
20.06.2024 at 14:00
How can executives use artificial intelligence? ...
13.06.2024 at 15:00
Transformational changes: Oleksiy Severyn, Ekol Logistics ...
25.05.2024 at 14:00
Creating an integrated human capital management system ...