Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Ненудна операційка: рішення теорії обмежень для продуктів з коротким і довгим життєвими циклами
дати стартів програм
4/11/2024
Формат
3 Дні
10:00 – 17:30
вартість
27 000 грн
Ненудна операційка: рішення теорії обмежень для продуктів з коротким і довгим життєвими циклами
Надійні операційні процеси в мережевому ритейлі, які забезпечують керованість і сталий розвиток замість гасіння пожеж.
Аудиторія - засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:
Хочуть краще зрозуміти бізнес-логіку успішного мережевого ритейлу та відкалібрувати формати, зрозуміти глобальні тренди
Дбають про надійний та привабливий вибір на полицях для покупця
Відчувають потребу у збільшенні оборотності запасів та прагнуть до сталих фінпоказників, аби вивільнити час та кошти для розвитку мережі
Бояться/не люблять операційку та хочуть зробити її керованою та прозорою
Бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами, замороженими коштами, списаннями та неліквідними запасами
Мріють збільшити вірогідність більш швидкої окупності нових локацій
Хочуть отримати конкретний дороговказ у першочергових змінах в мережі
Шукають способи максимізувати прибутковість кожного квадратного метра площі
Програма допомагає знайти рішення в таких напрямках:
Глобальний та локальний аутлук на роздріб в Україні та світі
Особливості та вимоги до ритейлу продуктів з коротким та довгим життєвими циклами
Взаємодія виробник-дистриб`ютор-мережа: якими очима кожна сторона дивиться один на одного та що вимагає
Технології збільшення оборотності товарного запасу
Технології забезпечення надійності визначеного асортименту в локаціях без штрафування постачальників
Нова система ротації асортименту в категоріях, яка збільшує оборотність товарного запасу
Ефективна робота з різними товарами в період пікових коливань попиту: акції, промо-активності, сезонність
Зростання прибутковості за рахунок перебудови операційних процесів
Структура програми
Філософія програми

Будемо розбиратися, як відкалібрувати бізнес-модель мережі, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі та більш ефективного масштабування. Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату і управління товаром на полиці до виходу споживача з магазину з оплаченим товаром. 
 

Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці TOC (Теорії Обмежень) та pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотність товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, наявність неліквідного товару, а також – ненадійність і низький рівень сервісу постачальників.
 

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як висока наявність та «свіжий» товар впливають на трафік і середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від небажаних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Як тверезо дивитись на новинки та які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.
 

Це навчання підійде роздрібним мережам і їх постачальникам, які продають як товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання (продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо), так і товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання (одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка, меблі, будівельні чи садові матеріали тощо).  А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.
 

Впродовж 30 днів після участі в програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. За результатами аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.


 

День 1
4 листопада

Особливості управління продуктами з різним життєвим циклом та вимоги до роздрібних мереж

  • Ключові фактори прибутковості роздрібної мережі.
  • Основні характеристики товарів з коротким життєвим циклом та/або частого попиту та вплив на особливості управління.
  • Основні характеристики товарів з довгим життєвим циклом та/або нерегулярного (рідкого) попиту та вплив на особливості управління.
  • Основні виклики і ускладнення в управлінні товарним потоком та асортиментом в такому середовищі.
     

Визначальний драйвер розміру запасів та надійності у магазинах 

  • Об’єктивне визначення надійності.
  • Об’єктивне визначення надмірного запасу.
  • Вплив списань на прибуток мережі.
  • Ключові фактори, які впливають на розмір запасів та надійність в роздрібних мережах.
  • Час поповнення як визначальний драйвер, його складові.
  • Методи скорочення часу поповнення.
     

Дивовижний досвід SOCAR. Ігор Орлов, Виконавчий директор мережі АЗС SOCAR

  • Про Компанію SOCAR Ukraine та її бізнес-модель.
  • Визначення wow-формату та wow-сервісів.
  • Формування та управління асортиментом.
  • Система управління запасами.
  • Система лояльності та робота з трафіком і середнім чеком.
  • Загальні принципи управління компанією для вміння постійно покращуватись.
     

День 2
5 листопада

Алгоритми встановлення запасів та їх динамічне поповнення в магазинах 

  • Поняття буфер та методологія його встановлення. 
  • Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях.
  • Алгоритм поповнення товарів на полицях.
  • Динамічне управління буферами як розумний механізм реакції на непередбачувані коливання попиту.
     

Центральний склад – Серце Supply Chain 

  • Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у роздробі.
  • Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації.
  • Чи варто мережі працювати без ЦС (РЦ) і як?
  • Динамічне управління буферами (ДУБ).
     

Практичне використання TOC у дистрибуції і власному виробництві задля прискорення товарного потоку. Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU

  • Практичне використання Теорії обмежень у дистрибуції і власному виробництві задля прискорення товарного потоку. 
  • Покращення системи управління асортиментом та запасами в дистрибуції. 
  • Пакет змін у виробництві: систему запуску замовлень у виробництві, кольорова статистика та пріоритети у виробництві.
  • Показник MLT (manufacturing lead time) та його важливість для компанії. Зменшення незавершеного виробництва.
  • Як зміни у виробництві вплинули на показники в дистрибуції та ритейлі: зниження розміру залишків, збільшення продажів, обертаємості та прибутковості бізнесу.
  • Вплив змін на роботу з новими колекціями, сезонними сплесками.
  • Кейс United.24: зміна підходу до персоналу і мотивації тощо. 
     

День 3
6 листопада

Управління асортиментом та категорійний менеджмент по-новому. Робота з піковими коливаннями попиту (акції, сезонність)

  • Забути ABC, XYZ – аналізи! Чим замінити і чому? 
  • Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. 
  • Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які повільно обертаються.
  • Вдосконалення системи категорійного менеджменту.
  • Основні паттерни сплесків попиту.
  • Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту (акції, сезонність, ракетні обстріли, вимкнення електрики, тощо).
  • Управління новими колекціями, управління товаром при зміні
     

Роздрібна торгівля як бізнес. Сергій Войцеховський, Член Ради Директорів BGV Group Management

  • Що таке роздрібна мережа як бізнес? Візія, місія та їх вплив на формат.
  • Які бувають роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними?
  • Продовольчий роздріб, глобальний та локальний аутлук.
  • Глобальні тренди в роздрібному бізнесі.
  • Взаємодія виробник-мережа, як це виглядає зі сторони роздробу.
  • Кейси конкретних мереж: парадокси та закономірності.
  • Дорожня карта першочергових змін в мережі.


 

Викладачі
Юлія Плієва детальніше
Adjunct professor
Олександр Соколенко детальніше
Visiting professor
Ігор Орлов детальніше
Visiting professor
Сергій Войцеховський детальніше
Visiting professor
Степан Слинчук детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
27 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дарина Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...
20.06.2024 в 14:00
Як управлінцям використовувати штучний інтелект? ...