Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Маркетинг для топів: стратегія, бренд, комунікації
дати стартів програм
21/4/2025
Формат
3 модулі по 3 дні
10:00 - 18:00
вартість
90 000 грн
Маркетинг для топів: стратегія, бренд, комунікації
Системна програма з маркетингу для засновників і топів.
Авдиторія програми — засновники та топменеджери, які хочуть
розібратися, яка глобальна задача маркетингу в компанії
зрозуміти логіку маркетингової стратегії, аби краще ставити цілі для команди маркетингу
спиратися не лише на інтуїцію, а на принципи і засади, бо відчувають, що саме вони головні стратегічні маркетологи компанії
налаштувати систему на клієнта, аби краще вирішувати його задачі та створювати кращу пропозицію цінності
формувати бізнес-цілі для маркетингу та вимірювати ефективність на різних рівнях стратегії
з нуля будують відділ маркетингу чи трансформують його і хочуть налаштувати ефективну маркетинг-функцію в компанії
Програма відкриває можливості:
розуміння того, у якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність створюєте
чітку логіку дизайну маркетингової стратегії
розуміння фундаментальних законів маркетингу, ключових підходів в поведінковій економіці
точки опори для визначення цілей у маркетингу, в контексті, що постійно змінюється
системне розуміння того, як працює бренд і підходи для омолодження бренду
визначення стратегії комунікації та інструментів аналітики, що найкраще відповідають загальним маркетинговим цілям
Структура програми
квітень 2025
Стратегічний маркетинг для топів
10:00-18:00

  • Дизайн маркетингової стратегії: від розробки до впровадження. Аналіз зовнішнього та внутрішнього контексту.
  • Стратегічні маркетингові рішення: націлювання, диференціація, позиціювання 4Р VS 4C.
  • Дизайн клієнтської цінності. Результативні маркетингові стратегії.
  • Стратегічна ідея. Границя системи.
  • Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтський вимір.
  • Вибір ключового клієнта. Кращий клієнт VS кращий проєкт. Робота з кейсом. 
  • Проривні продукти. Як створити дієву пропозицію цінності?
  • Стратегія бренду. Як створити бренд-лідер?
  • Трансформаційні стратегії та стратегії зростання.

травень 2025
Побудова ефективного бренду
10:00-18:00

  • Фундаментальні закони маркетингу – зміна парадигм прийняття рішень. 
  • Нові виклики маркетингу – запитання з поведінкової науки та нейроекономіки. Поведінка клієнтів як джерело для цілей в маркетингу.
  • Доказовий маркетинг: як працює бренд сьогодні. Модель розвитку бренда.
  • Брендинг в рамках доказового маркетингу. Виразні атрибути бренду.
  • Стратегія омолодження бренду.
  • Перевинайти себе: як ідентифікувати лінії розлому?
  • Діагностика бренду та стратегічні рішення. 

червень 2025
Стратегічні комунікації
10:00-18:00

  • Ієрархія цілей. Як формулювати бізнес цілі для усіх рівнів маркетингової стратегії та вимірювати ефективність? 
  • Вибір точок взаємодії з споживачами в діджитал: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey.
  • Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі. Куди інвестувати кошти?
  • Складові ефективної комунікації: як поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.
  • Як працювати з діджитал: огляд найбільш поширених інструментів, каналів, KPI, аналіз результатів.
  • Інтегровані маркетингові комунікації.
  • Стратегічні комунікації бренду: внутрішні та зовнішні. 

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
CORE
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджеркою програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
90 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...