A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Mediation
/
Менеджер і команда: інструменти попередження і трансформації конфлікту
dates of programs start
25/4/2025
Format
5 модулів
5 модулів
cost
uah
Менеджер і команда: інструменти попередження і трансформації конфлікту
Програма Українського Центру Медіації [kmbs] і Edwards Мediation Аcademy (США)
The structure of the program
25-27 квітня
Модуль 1
9:30 - 18:00

ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМПАНІЇ

  • Система управління конфліктами на підприємстві: способи роботи з конфліктом. Шляхи вирішення конфліктів.
  • Додаткова цінність роботи з конфліктами в команді/компанії та підбір адекватного інструменту попередження і вирішення конфлікту

 

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Емоції, фундамент емоційної компетентності

  • Механізм запуску емоцій від їх народження до проживання і відпускання 
  • Фундаментальні цінності людини, як внутрішні опори 
  • Словник емоцій з точки зору  інтенсивності їх проявлення
  • Інструмент «Зона впливу / Зона турбот» - для розуміння своїх можливостей впливу на середовище

 Емоційний інтелект для побудови цілісності

  • Складові емоційного інтелекту
  • Самоусвідомлення – як зрозуміти себе і бути зрозумілим для інших 
  • Саморегуляція – які інструменти допоможуть і де шукати свої джерела поповнення енергії
  • Самомотивація – які внутрішні драйвери працюють, а від яких потрібно відмовитись

Емпатія і комунікація з іншими – знайти ідеальний баланс

  • Поєднання емпатії з розумінням інших і власними кордонами
  • Світлофор емпатії: емоційна, поведінкова, когнітивна
  • Вибір стилю комунікації 

Модель емоційно-інтелектуальної поведінки на робочому місці GENOS INTERNATIONAL

  • Знайомство з моделлю і зв’язок з EI
  • 7 компетенцій і індикатори поведінки
  • Інструмент 4 “П” для самокоучингу
  • Практичні інструменти і поради з розвитку компетенцій

 

РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ

Емоції 

  • Нейробіологія та емоції. Емоції та їх зв'язок з тілом і розумом
  • Вплив емоцій на конфлікт та сприйняття

 

Робота з вибаченням та прощеннями

  • Розуміння різних типів вибачень і прощення. Ризики неправильних вибачень
  • Роль медіатора у роботі з вибаченнями і прощенням

22-25 травня
Модуль 2
9:30 - 18:00

НЕНАСИЛЬНИЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ. ЕФЕКТИВНІ ТЕХНІКИ КОМУНІКАЦІЙ

  • Сила комунікацій на шляху до порозуміння
  • Потреби як рушійна сила 
  • Ненасильницький підхід до взаємодії (теорія та практика)
  • Алгоритм взаємодії між «відправником» і «одержувачем» інформації (Shannon-Weaver, Schramm, De Fleur Models)
  • Модель «4 вуха». Комунікаційна площа (Фрідеманн Шульц фон Тун)
  • Складові NVC-повідомлень
  • Спостереження без оцінок
  • Як відрізнити потребу від прохання, прохання від вимоги? Уміння почути «НІ» і сказати «НІ»
  • Робота з власними упередженнями та упередженнями інших
  • Вплив невербальної комунікації на порозуміння 
  • Модель ефективної комунікації
  • Профілактика конфліктів

 

Довіра як фундамент для порозуміння    

  • Рівні довіри лідера
  • 8 факторів організаційної довіри. Канвас довіри
  • Петля вразливості. Діагностика довіри та вимірювання довіри в компанії
  • 5 кроків з відбудови і довіри

 

КОУЧИНГ

Профілактика конфліктів та спільне створення відносин

  • Основи коучингового світогляду та етичні засади взаємодії 
  • Формування атмосфери безпеки та довіри
  • Контракт на взаємодію. Рівні контракту, формування плану та цілей взаємодії
  • Стилі спілкування та навички асертивності

 

Ефективна комунікація в коучингу конфліктів

  • Елементи коучингової комунікації та травмоінформованість у роботі конфліктом
  • Пробудження усвідомлення та дослідження поза поточним способом мислення 
  • Інструменти коучингу конфлікту (трьох – позиційна модель, “вихід із драми”)
  • Розвиток майстерності конфлікт-спеціалістів

 

РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ

 

Комунікації

  • Нейробіологія та комунікація 
  • Вербальне та невербальне спілкування 
  • Сила слів. Сила мовчання

 

Культура та упередження

  • Тест на виявлення прихованих упереджень
  • Робота з невизначеністю
  • Вплив організаційної культури
  • Крос-культурні виклики та гендерні аспекти

26-29 червня
Модуль 3
9:30 - 18:00

МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА

  • Причини і специфіка конфліктів в організації
  • Драбина ескалації конфлікту Фрідріха Глазла
  • Стилі конфліктної поведінки Томаса-Кілмана
  • Ролі і інструменти управлінця у конфліктних ситуаціях
  • Процес медіації та види. Принципи роботи медіаторів 
  • Відмінності комерційної медіації від посередництва компанії.  Обмеження ролі внутрішнього медіатора
  • Моделі переговорів. Гарвардська переговорна модель і медіація: спільне та відмінне
  • Від скарг до тем для обговорення
  • Відпрацювання навичок медіатора на різних етапах процесу медіації
  • Гібридні моделі медіації: медіація у діалозі, медіація з однією стороною

 

ФАСИЛІТАЦІЯ

  • Спеціальні процеси, спрямовані на пошук консенсусу у групі. Основні принципи фасилітації ділових зустрічей
  • Навички управління груповою динамікою як основа профілактики та врегулювання конфліктів
  • Базові техніки та інструменти фасилітації
  • Спеціалізовані підходи та методи фасилітації. Підхід та методи Technology of Participation (ТоР) – ОRID (сфокусована бесіда). Динамічна фасилітація (Dynamic Facilitation)  
  • Прийняття рішень на основі консенсусу

Faculty
Galyna Eremenko more details
Adjunct professor
Єлизавета Гапко more details
Марина Саєнко more details
Hanna Khytryk more details
Visiting professor
Yulia Starikoa more details
Ольга Шевчук more details
cost
uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Oleksandra Proshynska
Manager of the Ukrainian Center for Mediation
kmbs live
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...