Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Переговори для управлінців: інструменти роботи з конфліктами і побудови довіри
дати стартів програм
25/4/2025
Формат
3 модулі (3/4/4 дні)
додаткові дні рефлексії [можлива участь офлайн і онлайн]
вартість
79 000 без ПДВ грн
Переговори для управлінців: інструменти роботи з конфліктами і побудови довіри
Програма Українського Центру Медіації [kmbs] і Edwards Мediation Аcademy [EMA, США]
Програма буде особливо корисною для:
управлінців, які створюють середовище відкритого результативного спілкування для розгортання ресурсів компанії та вірять в те, що культура ДОВІРИ - це додатковий ресурс для бізнесу
керівників різного рівня, які готові інвестувати час в ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ КОНФЛІКТІВ в командах, а також перетворення КОНСТРУКТИВНОГО КОНФЛІКТУ В РЕСУРС, шляхом зміни фокусу з проблеми "КОНФЛІКТУ ЛЮДЕЙ" в "КОНФЛІКТИ ІДЕЙ"
управлінців, які впроваджують зміни в команді і хочуть навчитись супротив команди переводити в ефективну взаємодію
Цінність програми полягає у тому, що ви:
Глибше зрозумієте як сформувати мотивовану команду без додаткового ресурсу на це
Отримаєте ключі до створення команди, яка зацікавлена і здатна вирішувати складні ситуації без постійного втручання керівника
Розвинете навички, які дають відповіді на питання “як за допомогою продуктивних комунікацій збільшити ефективність вашої команди?”
Зможете допомагати членам колективу долати внутрішньо-особистісні конфлікти, працювати з особистими пріоритетами для підвищення персональної продуктивності і розуміння цінності роботи в команді на досягнення спільного результату
Навчитеся створювати поле довірливих і комфортних комунікацій, що трансформують проблеми складних розмов у здатність шукати рішення на основі консенсусу групи
Структура програми
25-27 квітня
Модуль 1
9:30 - 18:00

ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМПАНІЇ

  • Система управління конфліктами на підприємстві: способи роботи з конфліктом. Шляхи вирішення конфліктів.
  • Додаткова цінність роботи з конфліктами в команді/компанії та підбір адекватного інструменту попередження і вирішення конфлікту

 

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Емоції, фундамент емоційної компетентності

  • Механізм запуску емоцій від їх народження до проживання і відпускання 
  • Фундаментальні цінності людини, як внутрішні опори 
  • Словник емоцій з точки зору  інтенсивності їх проявлення
  • Інструмент «Зона впливу / Зона турбот» - для розуміння своїх можливостей впливу на середовище

 Емоційний інтелект для побудови цілісності

  • Складові емоційного інтелекту
  • Самоусвідомлення – як зрозуміти себе і бути зрозумілим для інших 
  • Саморегуляція – які інструменти допоможуть і де шукати свої джерела поповнення енергії
  • Самомотивація – які внутрішні драйвери працюють, а від яких потрібно відмовитись

Емпатія і комунікація з іншими – знайти ідеальний баланс

  • Поєднання емпатії з розумінням інших і власними кордонами
  • Світлофор емпатії: емоційна, поведінкова, когнітивна
  • Вибір стилю комунікації 

Модель емоційно-інтелектуальної поведінки на робочому місці GENOS INTERNATIONAL

  • Знайомство з моделлю і зв’язок з EI
  • 7 компетенцій і індикатори поведінки
  • Інструмент 4 “П” для самокоучингу
  • Практичні інструменти і поради з розвитку компетенцій

 

РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ

Емоції 

  • Нейробіологія та емоції. Емоції та їх зв'язок з тілом і розумом
  • Вплив емоцій на конфлікт та сприйняття

 

Робота з вибаченням та прощеннями

  • Розуміння різних типів вибачень і прощення. Ризики неправильних вибачень
  • Роль медіатора у роботі з вибаченнями і прощенням

22-25 травня
Модуль 2
9:30 - 18:00

НЕНАСИЛЬНИЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ. ЕФЕКТИВНІ ТЕХНІКИ КОМУНІКАЦІЙ

  • Сила комунікацій на шляху до порозуміння
  • Потреби як рушійна сила 
  • Ненасильницький підхід до взаємодії (теорія та практика)
  • Алгоритм взаємодії між «відправником» і «одержувачем» інформації (Shannon-Weaver, Schramm, De Fleur Models)
  • Модель «4 вуха». Комунікаційна площа (Фрідеманн Шульц фон Тун)
  • Складові NVC-повідомлень
  • Спостереження без оцінок
  • Як відрізнити потребу від прохання, прохання від вимоги? Уміння почути «НІ» і сказати «НІ»
  • Робота з власними упередженнями та упередженнями інших
  • Вплив невербальної комунікації на порозуміння 
  • Модель ефективної комунікації
  • Профілактика конфліктів

 

Довіра як фундамент для порозуміння    

  • Рівні довіри лідера
  • 8 факторів організаційної довіри. Канвас довіри
  • Петля вразливості. Діагностика довіри та вимірювання довіри в компанії
  • 5 кроків з відбудови і довіри

 

КОУЧИНГ

Профілактика конфліктів та спільне створення відносин

  • Основи коучингового світогляду та етичні засади взаємодії 
  • Формування атмосфери безпеки та довіри
  • Контракт на взаємодію. Рівні контракту, формування плану та цілей взаємодії
  • Стилі спілкування та навички асертивності

 

Ефективна комунікація в коучингу конфліктів

  • Елементи коучингової комунікації та травмоінформованість у роботі конфліктом
  • Пробудження усвідомлення та дослідження поза поточним способом мислення 
  • Інструменти коучингу конфлікту (трьох – позиційна модель, “вихід із драми”)
  • Розвиток майстерності конфлікт-спеціалістів

 

РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ

 

Комунікації

  • Нейробіологія та комунікація 
  • Вербальне та невербальне спілкування 
  • Сила слів. Сила мовчання

 

Культура та упередження

  • Тест на виявлення прихованих упереджень
  • Робота з невизначеністю
  • Вплив організаційної культури
  • Крос-культурні виклики та гендерні аспекти

26-29 червня
Модуль 3
9:30 - 18:00

МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА

  • Причини і специфіка конфліктів в організації
  • Драбина ескалації конфлікту Фрідріха Глазла
  • Стилі конфліктної поведінки Томаса-Кілмана
  • Ролі і інструменти управлінця у конфліктних ситуаціях
  • Процес медіації та види. Принципи роботи медіаторів 
  • Відмінності комерційної медіації від посередництва компанії.  Обмеження ролі внутрішнього медіатора
  • Моделі переговорів. Гарвардська переговорна модель і медіація: спільне та відмінне
  • Від скарг до тем для обговорення
  • Відпрацювання навичок медіатора на різних етапах процесу медіації
  • Гібридні моделі медіації: медіація у діалозі, медіація з однією стороною

 

ФАСИЛІТАЦІЯ

  • Спеціальні процеси, спрямовані на пошук консенсусу у групі. Основні принципи фасилітації ділових зустрічей
  • Навички управління груповою динамікою як основа профілактики та врегулювання конфліктів
  • Базові техніки та інструменти фасилітації
  • Спеціалізовані підходи та методи фасилітації. Підхід та методи Technology of Participation (ТоР) – ОRID (сфокусована бесіда). Динамічна фасилітація (Dynamic Facilitation)  
  • Прийняття рішень на основі консенсусу

Викладачі
Галина Єрьоменко детальніше
Adjunct professor
Єлизавета Гапко детальніше
Марина Саєнко детальніше
Ганна Хитрик детальніше
Visiting professor
Юлія Старікова детальніше
Ольга Шевчук детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
79 000 без ПДВ грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Олександра Прошинська
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...