Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
дати стартів програм
4/6/2024
Формат
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00 [онлайн]
вартість
32 000 [можлива помодульна оплата] грн
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
Аудиторія програми - керівники та власники компаній, які вирішують
як правильно доносити топкоманді та співробітникам “куди ми йдемо та навіщо”
як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії
як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації й отримання своєчасного зворотного зв’язку
На виході програми учасники отримають:
розуміння цілей, можливостей і ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
принципи побудови системних та ефективних комунікацій
розуміння, як діагностувати систему внутрішніх комунікацій у своїй компанії
основи планування, упровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
підходи й інструменти трансляції місії, цінностей і досягнень компанії її працівникам
критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
Структура програми
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
4-5 червня 2024

  • Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.
  • Роль внутрішніх комунікацій у підтримці бізнес-стратегії: цілі, цінність, можливості, обмеження.
  • Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі.
  • Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, у яких форматах.
  • А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників та які види залученості існують.
  • Психологічний контракт: чи співпадають реальні інтереси працівників і бізнесу? Поняття та практичне застосування.
  • Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат?
  • Як зв'язати інтереси працівників із бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.
  • Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей і патернів поведінки в компанії.
  • Класифікація корпоративних культур за теорією Бека-Коуана, за котрою корпоративна культура – це "дзеркало" реальних цінностей власників і керівництва компанії.
  • Кейс на тему вибудовування зв’язку між бізнес-задачами, інтересами працівника, ставленням і поведінкою працівника та меседжами внутрішніх комунікацій.
  • Формування бренду работодавця та Employee Value Proposition (EVP).
  • Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) бізнес-завдань до працівників у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).
  • Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топменеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій.
  • Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.
  • Що таке EVP і чим воно відрізняється від "бренду роботодавця"?
  • Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
  • Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями?
  • Сегментація аудиторій: чи потребують різні вікові та професійні категорії працівників різних каналів та форматів?
  • Роль перших осіб у внутрішніх комунікаціях.
  • Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій.
  • Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.
  • Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій про які важливо знати менеджменту.
  • Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни корпоративної культури та комунікації нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту).

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
18-19 червня 2024

  • Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний "мікс", особливості, рекомендації.
  • Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.
  • Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.
  • Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи в соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.
  • Сторітелінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування в різних форматах і каналах.
  • Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
  • Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.
  • Правильна "обгортка" змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.
  • Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації та інші.
  • Як правильно залучати працівників у процес змін і що робити, якщо залученість низька?
  • Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій.
  • Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій?
  • Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій?
  • Специфіка досліджень цінностей і корпоративної культури.
  • Як планувати та впроваджувати зміни за результатами отриманих досліджень, у тому числі із залученням керівництва бізнесу?
  • Які формати збору зворотнього зв'язку існують?
  • Із чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії?
  • Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості та задоволеності працівників?
  • Що робити, коли працівники не хочуть давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво?
  • Як збирати зворотній зв'язок, коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників?
  • Кейс на тему розробки рекомендацій за результатами дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Діана Кладова детальніше
Вікторія Сидоренко детальніше
Катерина Дубойська детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
32 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...
23.11.2023 в 18:04
«Ми дуже часто працюємо з цифрами, походження яких не розуміємо. Тому перша теза курсу – побудувати ...