Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Програма «Бізнес-медіатор» (Wirtschaftsmediator/in (IHK)
дати стартів програм
23/11/2023
Формат
5 модулів по 4 дні
09:00 - 18:00
вартість
98 000 грн
Програма «Бізнес-медіатор» (Wirtschaftsmediator/in (IHK)
Сертифікаційна програма Академії Мюнхенської ТПП для тих, хто хоче розвинути навички медіації та ефективно вирішувати конфлікти у бізнес-середовищі.
Для кого?
Часом замість того, щоб обговорювати ідеї, пропонувати ініціативи та створювати цінність для бізнесу, працівники витрачають час на суперечки і конфлікти. У результаті — компанія зазнає фінансових і репутаційних втрат.
Відновити продуктивний клімат у команді допоможе медіатор. Власник, керівник, юрист чи HR-менеджер, хто би не був у цій ролі, ключове — здатність третьої сторони зрозуміти конфлікт та ефективно взаємодіяти з його учасниками.
«Бізнес-медіатор‎» — це спеціальна програма Українського Центру Медіації та Академії Мюнхенської ТПП для тих, хто хоче розвинути навички медіації та ефективно вирішувати конфлікти у бізнес-середовищі.
Впродовж 5 модулів учасники знайомляться з теоретичними основами, опановують медіаційні інструменти та практикують техніки розв'язання суперечок із win-win результатом. Вони вчаться працювати з емоціями, правильно ставити запитання та «чути» глибинні потреби учасників конфлікту на противагу озвученим аргументам.
У результаті, здобуті на програмі навички дозволяють їм успішно проводити медіацію у своїх компаніях, ефективно вести перемовини з колегами, контрагентами, державними органами і «складними» партнерами.
Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об'єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.
Чому варто взяти участь у програмі?
розберете процес медіації від А до Я, роль медіатора та успішні кейси
відпрацюєте медіаційні техніки та прийоми для вирішення конфліктів у бізнес-середовищі
дізнаєтесь, як працювати на випередження — передбачати конфлікт або згортати його на початковій стадії
отримаєте цінні інсайти від викладачів Українського Центру Медіації, які мають багаторічний практичний досвід у сфері та використовують інтегровані міжнародні підходи. Їхня кваліфікація підтверджена на міжнародному рівні (Велика Британія, США)
познайомитесь із колегами-медіаторами, які стануть надійними партнерами у навчанні та, можливо, у спільних ініціативах після завершення програми
Структура програми
Модуль 1
Основи медіації: ключові поняття, принципи та етичне саморозуміння фахівця.
23-26 листопада

Під час модулю ви дізнаєтесь: 

  • Як виникла та розвивалась медіація, які медіаційні підходи існують;
  • В чому відмінність методу від інших способів вирішення конфліктів;
  • В яких сферах застосовують медіацію, переваги та недоліки методу;
  • Що таке бізнес-медіація та яким є основне завдання медіатора;
  • Складові процесу медіації: етапи, умови проведення та дії фахівця;
  • Норми професійної етики медіатора;
  • Як фахівцю працювати з позиціями, інтересами та потребами сторін;
  • Як уникати викривлення інформації, використовуючи комунікаційні інструменти: рапорт, фреймінг, рефреймінг, перефразування, резюмування тощо;
  • Як міждисциплінарні знання допомагають у проведенні медіації.

Також учасники візьмуть участь у Супервізії №1, під час якої застосують знання медіаційного процесу на практиці та отримають зворотний зв'язок від викладача.

Модуль 2
Особиста компетентність. Розуміння ролі медіатора.
14-17 грудня

Під час модулю розберемо:

  • В чому полягає роль медіатора та як уникнути конфлікту ролей;
  • Завдання і саморозуміння медіатора;
  • Основні принципи в роботі з учасниками конфлікту: повага, неупередженість, нейтральність, дистанціювання від обох сторін тощо;
  • Усвідомлення власних межі на основі професійного досвіду та соціалізації;
  • Як медіатору долати пастки сприйняття та виявляти глибинні інтереси сторін;
  • Для чого створювати мережі та об'єднання медіаторів.

 

Також учасники візьмуть участь у Супервізії №2, яка передбачає практичне застосування отриманих навичок та зворотний зв'язок від викладача.

Модуль 3
Модерування медіаційного процесу та розробка рішень. Техніки проведення та аналізу перемовин.
18-21 січня 2024

Під час модулю розглянемо:

  • Етапи медіації;
  • Як правильно розпочати та завершити процес медіації;
  • Які прийоми та методи модерації мають бути в арсеналі фахівця;
  • Візуальний супровід медіації: використання фліпчарту, магнітно-маркерної дошки, комп'ютерних програм;
  • Як медіатору аналізувати перемовини сторін;
  • Які існують прийоми для розробки та оцінки рішень: брейнстормінг, майндмеппінг, аналіз ризиків тощо;
  • Питання правового регулювання медіації;

 

 

Також на учасників чекають вправи і рольові ігри зі зворотним зв'язком.

Модуль 4
Основи конфліктології. Медіація конфліктів у організації.
15-18 лютого 2024

Під час модулю ви дізнаєтесь:

  • Які існують типи конфліктів та які з них найпоширеніші в бізнесі;
  • Причини виникнення, динаміку розвитку та ступені ескалації конфліктів;
  • Особливості медіації у бізнес-середовищі;
  • Як інтегрувати бізнес-медіацію в управління конфліктами у компанії;
  • Як підготуватись до конфлікту: аналіз ситуації та особисте налаштування;
  • Поняття «сили» і «‎справедливості» у медіації.

Модуль 5
Міжкультурна медіація. Фінальний іспит програми.
14-17 березня 2024

Під час модулю на вас чекають:

  • Основи кроскультурної та кроснаціональної медіації;
  • Дослідження рівнів комунікації;
  • Супервізія №3 та №4 — вивчення інструментів групової супервізії для пошуку відповідей на складні питання;


Теоретичний і практичний випускний іспит, який складається з двох частин: презентації курсової роботи та демонстрації навичок медіатора для вирішення кейсу. Іспит прийматимуть медіатори з Німеччини.

Після успішного складання іспиту кожен учасник отримає Сертифікат про завершення навчання.

Викладачі
Галина Єрьоменко детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджером програми
вартість
98 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Наталія Макогін
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...