Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Бренд-стратегія. Як зростають бренди?
дати стартів програм
24/10/2024
Формат
3 дні
10:00 - 18:00
вартість
30 000 грн
Бренд-стратегія. Як зростають бренди?
Сучасні підходи до побудови сильного бренду.
Авдиторія програми — засновники та топменеджери, які хочуть:
створювати бренд-лідери та бренди з високим рівнем капіталу
отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії
зрозуміти на які ключові питання повинна давати відповідь бренд стратегія
Що дає програма:
системне розуміння того, як працює бренд з позитивним капіталом
ключові підходи для розвитку або омолодження бренду
принципи самостійного аудиту бренду компанії та розроблені елементи бренд стратегії
інструменти бренд-менеджменту для різних цілей і етапів життя бренду
розуміння, що вирізняє сильні бренди і як створити бренд-лідер
Структура програми
День 1
10:00 - 18:00

  • Про що повинні знати засновник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити бренд з позитивним капіталом? З чого варто почати і чого краще уникнути?
  • Особливості управління портфелем брендів.
  • Брендинг в рамках доказового маркетингу. Виразні атрибути бренду.
  • Як зростають бренди? Модель розвитку бренду.
  • Нові виклики маркетингу – запитання з поведінкової науки та нейроекономіки. Поведінка клієнтів як джерело для цілей в маркетингу.
  • Зрозуміти поведінку споживача, навчитися її досліджувати та бачити тенденції на ринку.

День 2
10:00 - 18:00

  • Інструменти та підходи до розвитку бренду через розширення та омолодження.
  • Практична робота з кейсом.
  • Позиціювання та емоційний фокус бренду. Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?
  • Бренд-архітектура: коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд? 

День 3

  • Аудит бренду: зовнішній і внутрішній. Алгоритм та типові помилки брендів. 
  • Методи бренд-аудиту: Ледерер К. і Хілл С., Аакер Д., Шевальє М.
  • Здоров’я бренду: перелік індикаторів. Приклад аналізу. 
  • Як управляти портфелем брендів?  Визначення пріоритетів.
  • Як створити бренд-лідер? Підсумки та рефлексія. 

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
CORE
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
30 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...