Аудиторія програми – фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топменеджери та власники компаній, які
розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу
хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища
хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках для більш ефективного управління ризиками компанії
хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб "бачити" майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку
Що дає програма:
розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість
уміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх враховуючи макроекономічні показники
уміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу та інші
уміння використовувати різні способи побудови мотиваційних планів для працівників залежно від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії
Структура програми
Модуль 1
Економічне мислення. Нові парадигми.
День 1
Прийняття рішень в умовах невизначеності.
Різнобічність та розвиток поглядів на прийняття рішень у бізнесі.
Емоційність та раціональність, взаємодія між логікою та інтуїцією.
Маніпулятивність людської пам’яті.
Надмірна самовпевненість та надмірна реакція на події.
Психологічні пастки грошей.
Психологія нерівності: люди часто нарікають на нерівність і кажуть, що через неї вони не мають шансів досягнути успіху в житті, але тут важливо розуміти, що нерівність завжди була і буде, а при правильній стратегії можна досягати успіхів, починаючи з нуля.
День 2
Стратегічна взаємодія та ігрове мислення.
Принцип Белмана як спосіб вирішення проблем із кінця та його використання у прийнятті бізнес-рішень.
Ринкова конкуренція та моделі знаходження ринкової рівноваги.
Стратегічні ігри, лобізм, моделі нецінової конкуренції, блеф у бізнесі.
Моделі в’язання товарів і послуг як інструмент перенесення сили з одних сегментів ринку на інші та моделі цінової диференціації.
Бізнес, як гра. Рівновага Неша та концепція вирішення конфліктних ситуацій (Рівновага Неша - передбачення майбутнього на основі стратегічного аналізу взаємодії економічних агентів, прорахунок багатокрокових комбінацій гравців і визначення стабільних стратегій, при яких жоден з гравців не захоче відхилятись від обраних ним альтернатив).
День 3
Сучасна глобальна фінансова система, спектр фінансових інституцій та їх роль для досягнення ефективності людського життя.
Основні технології управління ризиками у власному житті та ризиками компанії: диверсифікація, диференціація, імунізація, страхування та хеджування.
Оцінка персональної та управлінської гнучкості за допомогою формули Блека-Шоулза-Мертона, розуміння людського життя як набору реалізованих та нереалізованих можливостей.
Оптимальні життєві стратегії за теорією антикрихкості Насіма Талеба – відмова від короткозорої оптимальності, орієнтація на стійкість, здобуття життєвого досвіду і довгострокову перспективу.
Модуль 2
Факторна аналітика та прогнозування. Клієнтська аналітика.
День 1
Моделювання економічних процесів.
Детерміновані та стохастичні моделі бізнесу.
Ключові показники ефективності (KPI) бізнесу.
Моделювання залежності впливу різних факторів на KPI бізнесу.Крива попиту.Еластичність: цінова, відносно доходу, відносно цін на інші товари-замінники та товари-доповнювачі.
Оцінювання нецінових факторів впливу на продажі компанії.
Лінійна регресійна багатофакторна модель.
Знаходження, оцінка та інтерпретація значущих факторів впливу.
Вирішення кейсів шляхом економетричного аналізу у середовищі STATA.
Модель оцінки продаж у рітейлі, модель продаж у сфері надання послуг з медичної діагностики.
Моделі оцінки вартості бізнесу на основі NET SALES та EBITDA.
Моделі капітальної оцінки вартості активів (САРМ, АРТ).
Калібрування параметрів скорингових моделей та прогнозування поведінки споживачів.
Портфельні підходи до прогнозування з використанням коваріаційної матриці.
Кластеризія та її вплив на точність прогнозування.
Економетричні підходи до вибору кращих прогностичних моделей.
День 2
Вступ до клієнтської аналітики.
Тенденції в клієнтській аналітиці (світовий досвід, Україна).
Життєвий цикл клієнта як основа клієнтської аналітики.
Модель сегментації "Діряве відро" (ДВ).
Декомпозиція виручки за допомогою сегментації. Альтернативні сценарії.
Практичне використання сегментації ДВ. Комунікація та економіка.
RFM сегментація клієнтів. Побудови моделі RFM.
Використання RFM сегментації. Прикладна цінність.
Методи Data Mining в клієнтській аналітиці. Кластеризація клієнтів.
Монетизація клієнтських даних.
Клієнтська аналітика як джерело додаткового прибутку компанії.
Модуль 3
Оптимізаційна та ринкова аналітика. Аналітика в моделях ринкової конкуренції.
День 1
Оптимізація прибутку компанії.
Оптимізація прибутку з врахуванням націнки дистриб’ютора та ритейлу.
Моделювання маркетингових витрат і аналітичні моделі максимізації прибутку.
Моделі цінової диференціації.
Моделі оптимального в’язання товарів (bundling).
Основні теоретико-ігрові економічні концепції. Рівновага Неша.Основні паттерни взаємодії економічних агентів на ринку.