A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
10.01.2017
391
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування (і перевершити їх) стає цілком можливим. Світ починає дещо нагадувати книжки про «Великого Брата», ось тільки в реальності ці зміни будуть для більшості бажаними.

[EN] За прогнозами фахівців Trendwatching.com, у 2017-му два напрямки технологічного розвитку посилюватимуть цей тренд. По-перше, екрани перестануть бути основним способом спілкування з цифровими девайсами. Головні гравці цього ринку зійшлись на думці, що майбутнє інтерфейсу – це голосові команди. 2016 рік став переламним для технологій розпізнавання мови: тепер користуватись сервісом Baidu швидше і зручніше, аніж набирати текст на клавіатурі смартфону. Тести показали, що для англійської мови швидкість більша у понад 3 рази, а кількість помилок – менша на 20,4%. По-друге, зростатиме популярність «віртуальних асистентів» з елементами штучного інтелекту. Прогнозується, що кількість користувачів такого програмного забезпечення зросте з 390 млн. у 2015 році до 1,8 млрд. у 2021-му. Які «перші ластівки» цієї тенденції вже можна побачити на ринку? Одна з них – це проанонсована у жовтні 2016 року система Google Home. Вона коштує $129, а її основна мета – завжди бути на зв‘язку, щоб постійно перевіряти Google-акаунти свого власника, включно з електронною поштою, календарем, завантаженими файлами та фото. Сервіс має повідомляти про зустрічі, складати списки (справ чи покупок) тощо.    

 
Великі технологічні гравці дозволяють третім сторонам ставати частиною своєї екосистеми, якщо вони можуть додати цінності продукту

    За допомогою голосових команд користувач може ставити Google Home запитання та дізнаватись новини щодо погоди, трафіку чи спортивних подій. Можна слухати музику через інтегровані до системи Spotify чи Pandora, а також під‘єднати Google Home до інших девайсів «розумного дому» (на кшталт Chromecast та Nest). Практично кожен великий гравець технологічного ринку має власного «віртуального асистента»: у Apple є Siri, у Microsoft - Cortana, у Baidu - Duer. У жовтні 2016 року компанія Samsung придбала Viv – платформу для спілкування зі штучним інтелектом, створену тією ж командою, що розробила Siri. Viv дозволяє програмістам вбудовувати власних «асистентів» у додатки, продукти та сервіси. Система сама генерує новий код, відповідно до поставлених перед нею завдань. У листопаді 2016-го  Samsung оголосила, що Viv стане однією з ключових функцій її Galaxy S8. Звичайно, цей тренд неможливо уявити без нової хвилі розумних роботів, які поступово входять до життя людей і їхніх домівок. Один з прикладів продемонструвала у липні 2016 року китайська компанія ROOBO. Її робот Domgy, схожий на собаку, використовує штучний інтелект та розпізнає обличчя, тому може гратись із кожним членом родини по-різному, відповідно до їхніх смаків. Також робот може повідомляти, якщо у квартиру хтось намагатиметься проникнути. Domgy може вільно переміщуватись по домівці, оминаючи перешкоди, а коли його батарея наблизиться до критичного мінімуму – сам піде до зарядної станції. Контролювати девайс можна або зі смартфону, або через тачскрін на його «мордочці». Цей тренд відкриває величезні можливості як для користувачів, так і для бізнесу. Адже усі великі гравці є прихильниками моделі платформ – тобто дозволяють третій стороні ставати частиною своєї екосистеми, якщо вона може додати цінності продукту. Таким чином,  щоб використовувати цей тренд, зовсім не потрібно бути гігантом технологічної сфери.   За матеріалами Trendwatching.com Ілюстрація: Trendwatching.com

kmbs live
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...
24.11.2023 at 12:25
Nataliia Yeremieieva, a graduate of Presidents' MBA kmbs, co-founder and co-owner of Stekloplast, an ...
23.11.2023 at 18:04
"We often work with numbers whose origin we do not understand. That is why the first thesis of the c ...
22.11.2023 at 18:28
Today, the last module of Dean Oleksandr Savruk's programme "Strategic Thinking. Strategic Idea in B ...
20.11.2023 at 20:54
In the new podcast "Company Reputation: New Challenges", Maryna Starodubska and I discussed what ess ...
20.11.2023 at 17:08
On 16 November, new members joined the kmbs community - the MBAF-15 group. An interesting and intens ...
20.11.2023 at 14:14
"To understand what is really happening to the business, you need to honestly determine the amount o ...