На пропозицію Олени Жильцової, учасники заходу обговорили декілька змін, які пропонують автори книжки:
- створення в межах компаній мікрокоманд, і делегування їм повноваженнь;
- компанії мають бути відкриті до інновацій і користуватись платформами для отримання нових ідей. На думку Антона Мартинова, генерувати ідеї мають спеціально навчені люди, але ідеї зовні важливі, в першу чергу, для маркетингу. Натомість в Ukraїner третина ідей йде знизу і часто проект використовується як платформа для реалізації ідеї;
- необхідно вчити працівників творчому мисленню та надавати право на помилку:
- автори наполягають на колективних а не індивідуальних цілях. “В продажах має бути сімбіоз і командної цілі і персональної, з пріоритетом на персональну. В довгострокових проектах індивідуальних речей майже немає”, - Антон Мартинов;
- часто причина бюрократії та стагнації це її CEO, тому один з можливих інструментів це можливість переобрати лідера і звільнити керівника шляхом голосування;
- всі дані в компанії мають бути прозорі і кожен бажаючий може легко їх переглянути.
Втім, всі спікери зійшлися на тому, що ми можемо використовувати поради з книжки лише частково, зважаючи на реалії ринку, і поступово впроваджувати все більше людиноцентричних ідей, долаючи бюрократію.
Резюмуючи, Олена Жильцова згадала цікавий факт – виявляється існує Міжнародний день бюрократії, який відзначається щороку 1 жовня. «Я пропоную зазначити, що тепер 1-го липня у нас день людинократії, і з такою ідеєю іти в наступний рік. А через рік можемо звіритися, наскільки людинократія стала більше працювати в Україні в результаті видання цієї книги і цих наших розмов», – та цій оптимістичній ноті вона завершила захід.