Мета навчання першого рівня програми
Зміни у сучасному корпоративному світі відбуваються дуже швидко, і часто ми їх не помічаємо або помічаємо надто пізно, коли «всі столики вже зайнято, а нам немає вже кого обслуговувати». Управління компанією потребує швидких інструментів реакції на зміни бізнес-середовища, на міграцію цінності споживачів, дії конкурентів, на глобальні та локальні тренди та макроекономічну динаміку. А тому для ефективного управління потрібні відповідні інструменти вимірювання змін бізнес-середовища, тобто досконалого володіння моделями клієнтської аналітики та економетричного аналізу – науки про вимірювання економічних, ринкових та поведінкових показників різних сегментів споживачів.
Сучасний аналітик повинен вміти працювати з великими даними (BIG DATA), використовувати елементи машинного навчання. Маючи прогнози продаж, аналітик компанії повинен вміти здійснювати оптимальну закупівельну політику, володіти сучасними інструментами управлінського обліку, складської та транспортної логістики. Мікроекономічні моделі цінової диференціації допомагають керівництву компанії максимізувати прибуток, правильно ідентифікуючи криву попиту у кожному сегменті ринку. Враховуючи макроекономічну динаміку курсів валют, інфляції, безробіття, заробітних плат, міграції, цін на сировину, компанія може краще пристосуватись до майбутніх змін, ефективно в режимі реального часу корегувати бюджетні показники. Аналітичні інструменти конкурентної боротьби допоможуть краще прорахувати стратегію розвитку бізнесу. Економічні моделі мотивації дадуть змогу використати найбільш ефективно людський ресурс, а також створюють передумови для інноваційного розвитку компанії. Інструменти інвестиційної аналітики дають відповідь щодо доцільності та пріоритетності капітальних інвестицій.
У цілому слухач, який успішно завершить навчання на першому рівні програми, буде не тільки розуміти бізнес-проблеми, але навчиться формувати і контролювати виконання задач економічного, логістичного, фінансового та інвестиційного характеру для всієї команди аналітиків компанії.
Програмне середовище. Для виконання поставлених аналітичних задач використовуватиметься програмне забезпечення: Matlab, R, STATA. Не передбачається попереднє вміння користування цим програмним забезпеченням, відповідне навчання буде здійснювати впродовж всієї програми.