Головна
/
Програми
/
MBA
/
Master in Business Analytics and Finance
Master in Business Analytics and Finance
Для тих, хто працює над аналітичним обѓрунтуванням управлінських рішень
подати заявку
Про програму
Структура програми
викладачі
Програма Master in Business Analytics and Finance створена для :
Фінансових менеджерів та фінансових директорів компаній з різних сфер бізнесу
Бізнес-аналітиків, які прагнуть засвоїти нові сучасні практики управління активами
Інвестиційних аналітиків та ризик-менеджерів компаній холдингового типу
Топ-менеджерів, які прагнуть поглибити свої знання у функціонуванні глобальної економіки та фінансової системи
Як стати учасником програми
1.
Аплікаційна форма
Заповнити і надіслати аплікаційну форму
2.
Співбесіда
Пройти співбесіду з керівником програми MBАF
3.
Пройти тест
Успішно пройти тест на аналітичні здібності
Програма MBAF надає можливість учасникам розвинути і вдосконалити вміння і навики:
Розуміти функціонування глобальної фінансової системи
Будувати власні аналітичні фінансові моделі, що відповідають стратегічному розвитку бізнесу
Інтегрувати в аналітичні моделі бізнесу динаміку макроекономічних показників, вартість сировини, курси валют тощо
Будувати комплексні моделі інтегрованого управління ризиками компаній та корпорацій
Будувати моделі корпоративних злиттів і поглинань, комплексної оцінки інвестиційних проектів і розробки стратегій їх фінансування
Глибоко розуміти та використовувати сучасні похідні фінансові інструменти, особливості використання криптовалют, токенів, смарт контрактів, ботів, алгоритмічного трейдингу та фінтех інновацій
РІВЕНЬ ПЕРШИЙ
Корпоративна аналітика
Тривалість першого рівня програми

10 місяців (10 модулів)

Кожний модуль навчання складається з 4-ьох днів, а кожен день – з 4 занять по 1,5 год

Всього – 240 год

Мета навчання першого рівня програми

Зміни у сучасному корпоративному світі відбуваються дуже швидко, і часто ми їх не помічаємо або помічаємо надто пізно, коли «всі столики вже зайнято, а нам немає вже кого обслуговувати». Управління компанією потребує швидких інструментів реакції на зміни бізнес-середовища, на міграцію цінності споживачів, дії конкурентів, на глобальні та локальні тренди та макроекономічну динаміку. А тому для ефективного управління потрібні відповідні інструменти вимірювання змін бізнес-середовища, тобто досконалого володіння моделями клієнтської аналітики та економетричного аналізу – науки про вимірювання економічних, ринкових та поведінкових показників різних сегментів споживачів.

 

Сучасний аналітик повинен вміти працювати з великими даними (BIG DATA), використовувати елементи машинного навчання. Маючи прогнози продаж, аналітик компанії повинен вміти здійснювати оптимальну закупівельну політику, володіти сучасними інструментами управлінського обліку, складської та транспортної логістики. Мікроекономічні моделі цінової диференціації допомагають керівництву компанії максимізувати прибуток, правильно ідентифікуючи криву попиту у кожному сегменті ринку. Враховуючи макроекономічну динаміку курсів валют, інфляції, безробіття, заробітних плат, міграції, цін на сировину, компанія може краще пристосуватись до майбутніх змін, ефективно в режимі реального часу корегувати бюджетні показники. Аналітичні інструменти конкурентної боротьби допоможуть краще прорахувати стратегію розвитку бізнесу. Економічні моделі мотивації дадуть змогу використати найбільш ефективно людський ресурс, а також створюють передумови для інноваційного розвитку компанії. Інструменти інвестиційної аналітики дають відповідь щодо доцільності та пріоритетності капітальних інвестицій.

У цілому слухач, який успішно завершить навчання на першому рівні програми, буде не тільки розуміти бізнес-проблеми, але  навчиться формувати і контролювати виконання задач економічного, логістичного, фінансового та інвестиційного характеру для всієї команди аналітиків компанії.

Програмне середовище. Для виконання поставлених аналітичних задач використовуватиметься програмне забезпечення: Matlab, R, STATA. Не передбачається попереднє вміння користування цим програмним забезпеченням, відповідне навчання буде здійснювати впродовж всієї програми.

Курси першого рівня програми

  • Інвестиційний менеджмент
  • Управлінський облік
  • Мікроекономіка та Теорія ігор
  • Фінансовий менеджмент
  • Економетричний аналіз
  • Числові методи у фінансах
  • Макроекономіка
  • Програмування в R
  • Прийняття бізнес-рішень
  • Криптовалюти та блокчейн
  • Фондові біржі, їх структура та торгівля
  • Маркетинг
  • Системне мислення
  • Медіація
  • Клієнтська аналітика

Робота між модулями програми

Передбачається читання економічної та фінансової літератури, аналітичних статей, перегляд підкастів і відеолекцій з відкритих джерел (наприклад, coursera.org), написання ессе, виконання аналітичних домашніх завдань з усіх курсів програми, можливість спілкування з викладачами програми щодо отримання рекомендацій подальшого професійного розвитку чи консультацій щодо опрацьованого матеріалу

РІВЕНЬ ДРУГИЙ
Спеціальна аналітика
Тривалість другого рівня програми

4 місяці (4 модулі)

Кожний модуль навчання складається з 4-ьох днів, а кожен день – з 4 занять по 1,5 год

Всього – 96 год

Мета навчання другого рівня програми

Для ефективного прийняття бізнес-рішень в компанії вже не достатньо базових навиків бізнес-моделювання і використання класичних аналітичних моделей фінансової та інвестиційної аналітики чи економетричного аналізу. Зараз практично кожна бізнес-проблема є індивідуальною, передбачає використання великих масивів різноманітних даних, які постійно оновлюються. Уже відчуття та інтуїція не допомагають навіть у прийнятті маркетингових рішень, чи рішень, пов’язаних з мотивацією персоналу, розробкою програм лояльності, визначення лімітів і вартості послуг зі страхування чи кредитування, знаходження оптимального обладнання для інвестування тощо. Тому потрібно компаніям різні бізнес-моделі інтегрувати в одну комплексну інтегровану модель бізнесу, щоб мати можливість здійснювати оптимізацію бізнес-процесів не на локальному, а на глобальному рівні. Такий підхід дозволяє ефективно управляти ризиками, здійснювати інтегрований ризик менеджмент валютними, операційними, ціновими та іншими видами ризиків. Збільшення турбулентності бізнес-середовища передбачає й використання сучасних статистичних та економетричних методів роботи з симультативними багатофакторними гетероскедастичними моделями. Програма навчання передбачає також практичне знайомство з новими сучасними інвестиційними моделями теорії реальних опціонів, симулятивними методами Монте-Карло та копульною методологією. Під час навчання слухачі матимуть змогу використати на практиці використати увесь напрацьований матеріал при роботі над консалтинговими проектами для українського і міжнародного бізнесу.

Курси другого рівня програми

  • Інвестиційний менеджмент
  • Деривативи і реальні опціони
  • Числові методи у фінансах
  • Управління ризиками

РІВЕНЬ ТРЕТІЙ
Магістерська робота
Тривалість третього рівня програми

3 місяці (по 3 модулі)

Кожний модуль складається з 3-ьох днів, а кожен день – з 2 занять по 1,5 год та самостійної роботи протягом 3 год. під наглядом керівника програми та запрошених експертів

Всього – 54 год

Мета навчання третього рівня програми

Написання магістерської роботи – складає третій рівень програми, впродовж якого слухачі займаються написанням випускної дипломної роботи, що демонструє зрілість аналітика, здатність використовувати аналітичні інструменти для вирішення поставлених бізнес-проблем, а також здатність реалізувати ідеї, які потрібні і можуть бути використані для прийняття інвестиційних чи аналітичних рішень, яких гостро потребує український або міжнародний бізнес.

Євген Пенцак
Professor
Олександр Саврук
Professor
Едуард Мальцев
Professor
Марина Стародубська
Adjunct professor
Євген Волковський
Спікер
Галина Єрьоменко
Visiting professor
Олексій Геращенко
Спікер
Олена Мальцева
Professor
Рональд Хайсман
Visiting professor
дати стартів програм
28/11/2019
тривалість
20 місяців
(14 навчальних модулів та 3 модулі підготовки до написання магістерської роботи) та включає один виїзний модуль в Україні з вирішенням реального бізнес-кейсу
вартість
390 000 грн
Із ПДВ. Без витрат на логістику виїзних модулей. Оплата може бути здійснена в розстрочку
подати заявку
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Олена Єгорова
Менеджер MBA програм
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
22.10.2019 в 09:41
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
22.10.2019 в 09:41
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
22.10.2019 в 09:41
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...