Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Події
/
Відкрита лекція "Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії"
Час
30.01.2025
19:00 - 20:30
Адреса
Київ, вул. Волоська 8/5, 4-й корпус, 4-й поверх
Вартiсть
Безкоштовно
Публічна подія
для Управлінців
Відкрита лекція "Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії"

Відсутність глибокого розуміння потреб, звичок та поведінки клієнтів може призводити до зниження їхньої лояльності, втрати покупців і фінансових збитків для компанії. 

 

Сучасні дослідження свідчать, що лише 15% компаній детально вивчили своїх клієнтів, тоді як 85% не використовують повною мірою потенціал наявних даних для аналізу тенденцій та покращення взаємин із клієнтами. Сьогодні частота покупок залежить від таких факторів, як безпека, наявність світла, води та інтернету і бізнеси ризикують втратити конкурентні позиції без належного аналізу даних та розуміння клієнтської поведінки.

 

30 січня в kmbs відбудеться відкрита лекція "Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії", на якій ми поговоримо про методи аналізу купівельної поведінки клієнтів, сегментацію та кластеризацію, а також приклади впровадження сучасної клієнтської аналітики. 

 

Основні теми лекції:

  • Основи клієнтської аналітики;
  • Методи кластеризації та класифікації клієнтів;
  • Аналіз ринкового кошика;
  • Кейси впровадження аналітики (Україна та світ);
  • Вплив аналітики на бізнес: зростання ефективності та оптимізація витрат.
Контактна особа
Ірина Євчик
+38 (097) 051 61 16
[email protected]
kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...