Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveВідсутність глибокого розуміння потреб, звичок та поведінки клієнтів може призводити до зниження їхньої лояльності, втрати покупців і фінансових збитків для компанії.
Сучасні дослідження свідчать, що лише 15% компаній детально вивчили своїх клієнтів, тоді як 85% не використовують повною мірою потенціал наявних даних для аналізу тенденцій та покращення взаємин із клієнтами. Сьогодні частота покупок залежить від таких факторів, як безпека, наявність світла, води та інтернету і бізнеси ризикують втратити конкурентні позиції без належного аналізу даних та розуміння клієнтської поведінки.
30 січня в kmbs відбудеться відкрита лекція "Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії", на якій ми поговоримо про методи аналізу купівельної поведінки клієнтів, сегментацію та кластеризацію, а також приклади впровадження сучасної клієнтської аналітики.
Основні теми лекції: