Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом
дати стартів програм
19/6/2024
Формат
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
18 000 грн
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом
Надійні операційні процеси в мережевому ритейлі, що забезпечують прогнозованість і сталий розвиток замість гасіння пожеж.
Аудиторія програми - засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:
Хочуть краще зрозуміти бізнес-логіку успішного мережевого рітейлу та відкалібрувати формати, зрозуміти глобальні тренди
Дбають про надійний та привабливий вибір на полицях для покупця
Відчувають потребу у збільшенні оборотності запасів та прагнуть до сталих фінпоказників, аби вивільнити час та кошти для розвитку мережі
Бояться/не люблять операційку та хочуть зробити її прозорою і контрольованою
Бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами, замороженими коштами та списаннями
Мріють збільшити вірогідність більш швидкої окупності нових локацій
Програма допомагає знайти рішення в таких напрямках:
Які бувають роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними?
Продовольчий роздріб, глобальний та локальний аутлук
Взаємодія виробник-мережа: яким чином виглядають зі сторони роздробу
Технології збільшення оборотності товарного запасу
Прискорення окупності нових локацій
Зростання прибутковості за рахунок перебудови операційних процесів
Розуміння успішності новинок та нова система ротації асортименту в категоріях
Вплив на зменшення списань та повернень
Структура програми
Філософія

Будемо розбиратися як будувати операційну стратегію компанії, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі. Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці. 

 

Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотность товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, а також – ненадійність наявності і низький рівень сервісу постачальників.

 

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як надійність наявності та свіжий товар впливають на трафік та середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від надмірних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.

 

Це навчання підійде роздрібним мережам, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо. А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.

 

Впродовж 30 днів після участі в Програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

День 1

«Роздрібна торгівля як бізнес»  Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management

  • Що таке роздрібна мережа як бізнес?
  • Які бувають роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними?
  • Продовольчий роздріб, глобальний та локальний outlook
  • Український продовольчий рітейл в цифрах
  • Взаємодія виробник-мережа, як це виглядає зі сторони роздробу
  • Основні тренди в роздрібній торгівлі

 

Основні виклики в управлінні товарним потоком та асортиментом в ритейл-середовищі, яке реалізує товар з коротким життєвим циклом

  • Ключові характеристики товарів з коротким життєвим циклом та/або частого попиту
  • Причини проблем управління товарним потоком та асортиментом в роздрібних мережах
  • Принципи та підходи роботи в системі pull для ритейлу 

 

Управління запасами та забезпечення надійності асортименту як визначальний драйвер розвитку мережі 

  • Побудова системи управління асортиментом, яка впливає на розмір запасів та надійність 
  • Час поповнення як визначальний драйвер рівня запасів та надійності
  • Методи скорочення часу поповнення

День 2

Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях

  • Поняття буфер та методологія його встановлення
  • Новий алгоритм поповнення товарів на полицях, зміна системи прогнозування 
  • Системи Динамічного управління буферами - як розумний механізм реакції на непередбачувані коливання попиту

 

Центральний склад – серце Supply Chain

  • Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у роздробі 
  • Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації
  • Як працювати мережі без ЦС (РЦ) 
  • Приклади

 

Управління асортиментом та категорійний менеджмент

  • Забути ABC, XYZ – аналізи, чим замінити і чому? 
  • Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. 
  • Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які повільно обертаються.
  • Вдосконалення системи категорійного менеджменту (ротація асортименту, виведення і введення позицій в асортимент, робота з «головою», «тілом» та «хвостом», повернення). 

 

Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту

  • Основні паттерни сплесків попиту 
  • Управління асортиментом в період сезонних сплесків попиту (падіння або зростання)
  • Управління асортиментом в період проведення акцій та промо-активностей

 

Загальний підсумок обох днів програми – Дерево Стратегії і Тактики роздрібної мережі для збільшення трафіку, середнього чеку, маржі з 1м2 та ROI
 

 

Викладачі
Юлія Плієва детальніше
Adjunct professor
Олександр Соколенко детальніше
Visiting professor
Сергій Войцеховський детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
18 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дарина Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...