Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
ЯК БІЗНЕС ПРАЦЮЄ ПІД ЧАС ВІЙНИ | Епізод 4. Корпорація «АТБ»
13.04.2022
3849
3хв
ЯК БІЗНЕС ПРАЦЮЄ ПІД ЧАС ВІЙНИ | Епізод 4. Корпорація «АТБ»
Люди. Лідерство і менеджмент. Культура
Безперебійне постачання продуктів харчування та товарів першої необхідності — чи не найважливіша справа для бізнесу під час війни. Саме цим опікується зараз корпорація «АТБ», чимало управлінців якої є учасниками та випускниками МВА-програм kmbs: Андрій Завізіон, Валерій Бондар та Сергій Доколяса навчаються у групі EMBA-38, Юлія Печена закінчила Executive MBA у складі групи EMBA-29, а Наталія Шаповалова та Олександр Зуб — у групі ЕМВА-34.

Компанія «АТБ» має найбільшу мережу супермаркетів в Україні: у грудні 2021-го їх було 1277 у 279 населених пунктах. На початок війни у корпорації працювало майже 60 тис. людей. Швидко переналаштувати такий великий «організм» — надскладне завдання. Проте вже наступного дня після того, як чобіт першого окупанта торкнувсь української землі, «АТБ» створила власний мобілізаційний штаб, а особливий акцент зробила на логістичній та транспортній інфраструктурі й безпеці працівників.

«АТБ» поставила за мету забезпечити достатню кількість товарних залишків на власних складських центрах. Вона продовжила своєчасно розраховуватися з постачальниками, і це дозволило їй утримати надійну лінію поповнення товарних запасів. Також «АТБ» запустила пряме постачання продуктів харчування та товарів першої необхідності з Польщі, країн Балтії та Туреччини.

Компанія успішно працює й на фінансовому фронті. Зокрема, за перші 30 днів війни розмір гуманітарної допомоги, наданої корпорацією українцям, перевищив 50 мільйонів гривень. А ще 100 млн гривень компанія перерахувала до держбюджету у вигляді авансового податкового платежу. Також кожен громадянин України отримав можливість знімати готівку з власного рахунку на касах мережі «АТБ».

«АТБ» впровадила механізми додаткового стимулювання та підтримки працівників, які виконують свою роботу в надважких та надскладних умовах (у небезпечних районах, де відбувалися зіткнення). А ще вона забезпечує продуктами харчування військові частини ЗСУ, об’єднання територіальної оборони, резервістів. Для цього у корпорації сформували спеціальні резервні фонди.

18 березня стартував проєкт зі збору допомоги для ЗСУ і ТРО на всій території України. Команда «АТБ» разом з волонтерами і небайдужими співвітчизниками вже за перші три дні зібрала понад 8 тис. кг допомоги.

Навіть приміщення магазинів служать на благо народу України. Від перших днів війни точки мережі з підвальними приміщеннями дообладнали й надали у користування громадянам у якості бомбосховищ.

На інформаційному фронті «АТБ» разом з партнерами одержала вже декілька перемог. Зокрема, спільно з командою КОЛО, іншими торговельними мережами та Мінцифри було створено онлайн-карту продовольчих магазинів, де зазначені графіки роботи та інші актуальні дані. Ця карта є відкритою базою: долучитися до неї можуть різні торговельні точки та підприємці.

Чекаємо на нові успіхи та йдемо усі разом до перемоги!

 

kmbs live
12.06.2025 в 16:20
Новий подкаст: "Human Capital стратегія: розвиток команди. Кейс АНЦ" ...
29.05.2025 в 17:00
Створення інакшості: українське кіно ...
15.05.2025 в 17:30
Стратегічні питання маркетингу ...
01.05.2025 в 17:00
Іван Уривський: театр як діалог ...
10.04.2025 в 17:30
Новий подкаст: "Пошук інакшості та унікальності в бізнесі: Gunia Project" ...
06.03.2025 в 16:30
Новий подкаст: "Аврора: побудова екосистеми партнерств" ...
20.02.2025 в 18:00
Нове відео: "Одеса: шлях до UNESCO. Як місто підприємців породжує сенси. Епізод 2" ...
13.02.2025 в 18:00
Нове відео: "Одеса: шлях до UNESCO. Як місто підприємців породжує сенси. Епізод 1" ...