Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Як бізнес працює під час війни. Епізод 8. Сергій Котенко
01.07.2022
3088
2хв
Як бізнес працює під час війни. Епізод 8. Сергій Котенко
Люди. Лідерство і менеджмент. Культура
Компанія FoodEx спеціалізується на здоровому харчуванні: виробляє і доставляє збалансовані і корисні комплексні обіди. Зі стартом повномасштабної війни FoodEx довелося переналаштувались і виготовляти їжу, яка мала бути дуже калорійною. Нині ж продукцію в упаковках тривалого зберігання відправляють на фронт та мешканцям постраждалих від війни населених пунктів.

Сергій Котенко — учасник програми CEO development program здоровий спосіб життя не лише практикує сам, але допомагає вести його іншим. Тож, не дивно, що на цьому він і бізнес побудував.

В 2012 році він з сестрою Світланою заснував компанію FoodEx, яка займалася доставкою органічної фермерської продукції. Втім, в процесі опрацювання бізнес-плану, спілкування з дієтологами та шеф-кухарями вже у 2014 році вони зрозуміли, що хочуть доставляти не просто органічні продукти, а комплексні обіди здорового харчування. На той час мало хто розумів цінність такого раціону. Але за десять років компанії вдалося знайти чимало однодумців-клієнтів, які довірили FoodEx свій режим харчування, а компанія стала справжнім експертом зі здорового способу життя.

Насьогодні, окрім FoodEx, підприємці успішно розвивають кілька напрямів здорового та зручного харчування — такі бренди, як iceFood (заморожені ready-to-eat здорові страви) та FoodBanka (здорові та корисні страви в екологічній скляній упаковці).

З початком широкомасштабної війни доставку тимчасово припинили і використали наявні потужності для приготування їжі військовим, пожежникам, поліції, теробороні та багатодітним сім'ям.

Нині ж в партнерстві з благодійною ініціативою «Життєлюб» готують їжу для людей пенсійного віку.

Також освоїли виробництво наборів MRE — готової до вживання їжі у спеціальній упаковці, яка називається реторт-пакети. Технологію та продукт розробили ще в далекому 2019 році. Зараз адаптували під нинішні реалії. Смачний український борщ, гречка з м'ясом, картопляний гуляш та суп з куркою та локшиною, які можна вживати одразу з пакета холодними або підігріти на вогні/вугіллі, чи за допомогою спеціального безполум’яного нагрівача. Зберігати можна при кімнатній температурі. Зручно, враховуючи обставини. А головне, корисно та смачно. Продукцію передають на фронт та людям, постраждалим від війни.

«Захисник має бути озброєний, вдягнений та нагодований, — пише у себе на сторінці в Facebook Сергій. — Напевно немає жодної іншої нації на Землі, як Українці. Так можемо об'єднуватися тільки ми. Без команди зверху кожен займає свій фронт, знає, що робити - хтось знаходить та приганяє автівки, хтось тягне з усіх куточків світу приціли, теплики, броніки, хтось переформатовується та починає шити одяг та взуття, виготовляти броню, хтось ремонтує та модернізує техніку. І це тільки про тилові задачі, не кажучи вже про черги у воєнкоматах».

kmbs live
08.07.2025 в 10:00
25-й старт “Літньої школи тотального маркетингу” ...
26.06.2025 в 18:00
Новий подкаст: "Роль CEO: Андрій Тертишник. Кейс fint8" ...
12.06.2025 в 16:20
Human Capital стратегія: розвиток команди. Кейс АНЦ ...
29.05.2025 в 17:00
Створення інакшості: українське кіно ...
15.05.2025 в 17:30
Стратегічні питання маркетингу ...
01.05.2025 в 17:00
Іван Уривський: театр як діалог ...
10.04.2025 в 17:30
Новий подкаст: "Пошук інакшості та унікальності в бізнесі: Gunia Project" ...
06.03.2025 в 16:30
Новий подкаст: "Аврора: побудова екосистеми партнерств" ...