A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Що формує бренд роботодавця?
number of views2351
podcast time 24 min
Що формує бренд роботодавця?
Marketing. Communications. Pr
podcast background
Новий подкаст з Мариною Стародубською “Що формує бренд роботодавця?”. Радимо слухати усім, хто хоче будувати бренд роботодавця як актив і системно управляти очікуваннями співробітників до компанії, встигли обговорити такі питання: 1) Коли компанії важливо працювати з брендом роботодавця? 2) Яким чином впроваджувати істотні зміни в компанії? 3) Які зміни відбуваються у формуванні бренду роботодавця на ринку IT і що це значить для українських компаній?
author photo
Author of the podcast
Марина Стародубська
Adjunct professor
Керівна партнерка консалтингової компанії TLFRD. Cпеціалізується на консалтингу та навчанні у сферах управління та захисту репутації, корпоративної культури, employee relations і крос-культурної взаємодії.
kmbs live
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...
24.11.2023 at 12:25
Nataliia Yeremieieva, a graduate of Presidents' MBA kmbs, co-founder and co-owner of Stekloplast, an ...
23.11.2023 at 18:04
"We often work with numbers whose origin we do not understand. That is why the first thesis of the c ...
22.11.2023 at 18:28
Today, the last module of Dean Oleksandr Savruk's programme "Strategic Thinking. Strategic Idea in B ...
20.11.2023 at 20:54
In the new podcast "Company Reputation: New Challenges", Maryna Starodubska and I discussed what ess ...
20.11.2023 at 17:08
On 16 November, new members joined the kmbs community - the MBAF-15 group. An interesting and intens ...
20.11.2023 at 14:14
"To understand what is really happening to the business, you need to honestly determine the amount o ...