A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Поведінкові тренди споживачів: Україна та світ
number of views2357
podcast time 64 min
Поведінкові тренди споживачів: Україна та світ
Marketing. Communications. Pr
podcast background
Усі тренди в маркетингу та діджиталі — походять із поведінкових змін споживачів. Тому якщо ми хочемо мати розуміння куди рухається маркетинг – потрібно дивитись як змінюються життєві і побутові потреби в суспільстві. Причини і наслідки нових трендів на наступні кілька років — обговорювали у подкасті разом з нашою викладачкою з діджитал маркетингу Марією Кочмарук.
author photo
Author of the podcast
Марія Кочмарук
Visiting professor
СЕО агенції digital-комунікацій HASHTAG, співзасновниця RushSender (https://www.rushsender.com/). Вісім років працює в сфері маркетингу, п’ять з яких — у цифрових комунікаціях. Має досвід роботи з ринковими дослідженнями, розробкою комунікаційних та маркетингових стратегій, PR-комунікацією та побудовою бізнес-процесів.
kmbs live
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...
24.11.2023 at 12:25
Nataliia Yeremieieva, a graduate of Presidents' MBA kmbs, co-founder and co-owner of Stekloplast, an ...
23.11.2023 at 18:04
"We often work with numbers whose origin we do not understand. That is why the first thesis of the c ...
22.11.2023 at 18:28
Today, the last module of Dean Oleksandr Savruk's programme "Strategic Thinking. Strategic Idea in B ...
20.11.2023 at 20:54
In the new podcast "Company Reputation: New Challenges", Maryna Starodubska and I discussed what ess ...
20.11.2023 at 17:08
On 16 November, new members joined the kmbs community - the MBAF-15 group. An interesting and intens ...
20.11.2023 at 14:14
"To understand what is really happening to the business, you need to honestly determine the amount o ...