A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Подкасти
/
Чого клієнти очікують від компаній. Кейси
number of views359
podcast time 14 min
Чого клієнти очікують від компаній. Кейси
Service. Sales
podcast background
«Той час, у якому ми зараз є — це реальний краш-тест для цінностей компанії. Якщо раніше ставлення до клієнта можна було приховати то, наразі цього зробити не вийде».
author photo
Автор подкасту
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs.
kmbs live
21.01.2022 in 18:00
На програмі «Управління навчанням в компанії. Системний підхід до L&D» учасники досліджують, як сист ...
21.01.2022 in 15:00
Креативні практики для учасників EMBA-37з мистецтвознавицею Діаною Клочко ...
18.01.2022 in 15:00
15 та 16 січня в kmbs відбувся четвертий дводенний навчальний модуль для керівників членських бізнес ...
17.01.2022 in 08:00
Кейс компанії Ekol Logistics в рамках курсу «Системи та системне мислення для управлінців» ...
15.01.2022 in 08:00
У нас в гостях Києво-Могилянський вертеп ...
12.01.2022 in 17:00
Добірка подкастів викладачки kmbs напрямку Human Capital Ярослави Лоянич ...
08.01.2022 in 09:00
Інтерв'ю декана [kmbs] Олександра Саврука "Українському тижню" ...
07.01.2022 in 09:00
Медичні закупівлі в питаннях і відповідях ...