Нещодавно учасники МВА-програм kmbs відвідали Politecnico di Milano Graduate School of Management (POLIMI GSOM) у рамках міжнародного навчального модуля.
У форматі аудиторних лекцій та візитів у компанії говорили про технологічну трансформацію, інновації та управління в одному з найдинамічніших регіонів Європи — Ломбардії.
Програма розпочалась із лекцій провідних професорів POLIMI GSOM, які розкривали італійський підхід до технологічних інновацій в промисловості, зокрема, автоматизації процесів, використання IoT (Internet of Things) та оптимізації ресурсів завдяки аналізу великих даних та сталого розвитку і через впровадження екологічно відповідальних підходів. Під час лекції "Італійський підхід до інтернаціоналізації" від професора Giorgio Fiammenghi говорили про те як італійські підприємства зберігають свою ідентичність, адаптуючись до глобальних викликів, стратегії виходу на міжнародний ринок та про індустріальні кластери Італії. А професор Lelio Mondella розповів про ринок преміальних продуктів харчування та вина, особливості позиціонування брендів та ключові аспекти створення успішної стратегії в цій ніші.
Крім лекцій модуль включав у себе візити до двох італійських компаній — Omnicos і Acetaia Giusti.
Omnicos — провідний виробник косметики та засобів для догляду за шкірою. Компанія є партнером найвідоміших світових брендів і спеціалізується на створенні індивідуальних формул «від концепції до готового продукту». СЕО компанії Domenico Cicchetti показав МВА-учасникам виробництво і розповів про те, як компанія досягає високих стандартів якості, поєднуючи інноваційні технології з екологічною відповідальністю.
А компанія Acetaia Giusti — найстаріший виробник бальзамічного оцту, заснована ще в 1605 році. Це сімейний бізнес, яким управляє родина Giusti вже понад 400 років. Під час візиту до крамниці компанії в центрі Мілана учасники дізнались про процес створення унікального оцту, який визріває десятиліттями й спробували продукти компанії, які є невід’ємною частиною високої кулінарії в Італії.
Виїзні міжнародні модулі є складовою MBA-програм Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs). Вони надають учасникам можливість зануритись в контекст інших країн, знайомитись з успішними управлінськими практиками та обговорювати стратегії розвитку в різних культурних та економічних середовищах.